Wel, ik heb de beta de laatste dagen veel gespeeld, op praktisch alle chars tot lvl 11-12. In het algemeen vind ik D3 enorm fun en ik ga het zeker spelen.
Maarueh....het is so absurd easy om alles af te maken dat er niet echt een uitdaging is. Ik kan me moeilijk voorstellen hoe belachelijk het was voor patch 15, maar ik ben nog geen enkele keer gestorven op geen enkel char en de enige keren dat mijn health globe wa bewoog was de 1ste keer SK (ok achter hem staan als hij swingt) en een rare archer group die je niet direct opmerkt.
Momenteel speel ik gewoon solo in Public games met 3 afk'rs om toch niet alles te oneshotten, maar het is nogal belachelijk.....

LinkBack URL
About LinkBacks
. Ik kan me moeilijk voorstellen hoe belachelijk het was voor patch 15, maar ik ben nog geen enkele keer gestorven op geen enkel char en de enige keren dat mijn health globe wa bewoog was de 1ste keer SK (ok achter hem staan als hij swingt) en een rare archer group die je niet direct opmerkt.

Kon je ook ineens doodvallen, was niet echt controle over. (met ww barb toch 

)
momenteel vind ik de barb het leukste, maar betwijfel of die op hoger level nog zo goed gaat zijn voor pve aoe farming/ boss running