Mss is hij er al vroeger :o
Report: Is Diablo III Coming Out on February 1st? - PC News at IGN
^ is al ontkend door bashiok.
+nu schaaft hem z'n stelling bij dat hem ni zeker is dat het spel nog 1ste quartaal uitkomt. (omdat dit voor eind maart is). Hij post nog steeds early 2012, maar zal eerder iets voor de lente worden denk ik.
![]()
Best Buy thinks Diablo 3 is coming out on February 1, 2012 | Joystiq
die posters worden toch niet gemaakt zonder concrete data![]()
OP de poster staat Feburary![]()
Zou het kunnen dat die fout geen vergissing is?
Stel dat die datum verzonnen is. Dus ze liegen eigenlijk over de releasedatum van Diablo 3. Dan zouden die wel eens aangeklaagd kunnen worden door boze klanten. Het is nog altijd Amerika. Dus... zouden ze die fout erin hebben gestoken om zich in te dekken?
Nu krijgen ze al die extra aandacht/gratis reclame. Maar als iemand hun erover aanklaagt kunnen ze zeggen dat ze geen echte datum hebben gezet ofzoiets...
ver gezocht zeker :P
2 maanden op voorhand... blizzard heeft nog niks aangekondigd dus... 1 feburary is onwaarschijnlijkOorspronkelijk geplaatst door bashiok
waar koopt iedereen zijn game?
Diablo 3 BestBuy Countdown
If you haven't checked, we updated yesterday's news posts with information regarding the release date sign. BestBuy was told take down the sign by a GM. Also on this note, it was indeed confirmed the sign was a BestBuy product. However, today Bashiok came out as clear as everyone wanted with the following statement:
Official Blizzard Quote:
Diablo III does not have a release date. Any store or person claiming otherwise is guessing.
bron. diablofans
Soms laat amazon eens tijdelijk de prijzen dalen voor pre-order, hij zal zich gehaast hebben en toen gepre-ordered hebben.
Nu staat hij aan 33 pond.
Ik ben aant twijfelen de CE te halen, maar ik heb diablo 2 & LoD al, beetje stom dat ze het erbij geven. Echte diablo fans kopen CE en echte fans hebben Diablo 2 al =/
Ik heb idd toen mijn pre order geplaatst toen hij 23,66£ stond
Nu staat hij idd 33£
Leven is voor de snelle hè![]()
Wat is er speciaal aan de CE?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)