We hebben daarnet van 18u30 tot 21u een live te volgen testsessie gedaan op de frontpage om te zien wat de mogelijkheden waren en of de lijn de trafiek aankon. Heeft er iemand van het forum meegekeken? Opinie?
We hebben daarnet van 18u30 tot 21u een live te volgen testsessie gedaan op de frontpage om te zien wat de mogelijkheden waren en of de lijn de trafiek aankon. Heeft er iemand van het forum meegekeken? Opinie?
Opinie: tof dat ge het nu pas zegt
Het was een cadeautje voor de trouwe volgers van de frontpage he. De cast is te herbekijken via de Twinch-pagina dacht ik.
Diablo III stream
De stream is woensdag om 20u00
Vandaag deed ik gewoon wat tests voor geluid/videokwaliteit. We hebben dan besloten dit gewoon LIVE te doen zodat trouwe frontpage bezoekers een sneak peak kregen
Dus woensdag 20u00 kijken op de frontpage ! Dan streamen we de gehele beta van Diablo III. Zorgen dat je er bent om 20u00, dan zie je alles + mag je mee beslissen over characters![]()
yeeehaaa![]()
en Dematthew : you iphone / mac lover :P
iemand die deze mail ook ontvangen heeft? Zal ik maar als scam beschouwen zekers?
Greetings from Blizzard Entertainment!
We’re gearing up for the forthcoming launch of Diablo III and would like to extend you an invitation to
participate in the beta test. If you are interested in participating, you need to have a Battle.net
account, which you can create on our Battle.net website.
We will flag you for access to the Diablo III beta test when we begin admitting press. You do not need to
go through the opt-in process.
To secure your place among the first of Sanctuary’s heroes,Please use the following template below to
verify your account and information via email.
* Name:
* Battle.account name:
* Password:
* Country:
* E-mail Address:
Thanks and see you all in the Burning Hells!
Haha, normaal gingen we de test over de middag doen, maar toen had Blizzard de server even gesloten en moest onze test samenvallen met de Apple perscon, en ik ging die normaal coveren voor 9lives. Uiteindelijk half gevolgd
@soulreaper: duidelijk fake. + Blizzard liet ons weten dat ze niemand, maar dan ook niemand, toelaten behalve geselecteerde pers, vrienden en familie. Dus wie een beta key heeft bemachtigd, kan zijn Battle.net account verliezen.
ow compleet misse topic,mis tablat genomen,srry :')
Yep, meegekeken. Leek me allemaal heel vloeiend te gaan. Wel raar dat er meer wapens voor de gladiator dropten dan voor de demon hunter die met geweren schoot, maar daar kunnen jullie niet aan doen natuurlijk
Ook raar dat de purperen wapens hun volledige beschrijving hadden, lijkt die scrolls die je kan gebruiken om de stats van wapens bekend te maken, volledig nutteloos te maken.
Kan je het nog ergens herbekijken?
bedoelde barbarian, foutje van me![]()
Laatst gewijzigd door M-Boy; 6 oktober 2011 om 13:42
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)