Pagina 107 van 258 EersteEerste ... 75797103104105106107108109110111117157207 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.121 t/m 2.140 van 5153
    Member Wg_Flow's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nog niets gekregen :/

Approved 9-lifer schumi2003's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mmz ik ken Diablo eigenlijk niet maar sinds Blizz met het nieuws van DIII op de proppen kwam volg ik het wel op de voet en meer en meer begin ik er in geinteresseerd in te graken.

Ik vroeg mij af hoe het er eigenlijk intoe gaat in de game? Je loopt rond killt wat en quest wat. Dan kom je in act 1 bij die eindbaas??? neem ik aan die skeleton king en die dropt een epic item ofzo (als in wow) en dan moet jij met je artisans levelen om zo betere gear te krijgen? Maar hoe gaat het dan allemaal in zijn werk?

Hoe krijg je dan die super items a la legandary enz? van eindbazen op hogere moeilijkheidsgraak of craften en hoe gaat dat dan weer in zijn werk? Ik neem aan dat er speciale en zeldzame items nodig zijn om bv. een epic/legandary wapen te craften niet?

Als iemand mij eens zou uitleggen hoe het er hier precies aan toe gaat zou ik al kunnen volgen .

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frieza Bekijk bericht
    Goesting gaat niet over, maar ik vind het ook belachelijk. Eender welke andere developer zou bakken kritiek krijgen voor deze manier van werken. Maar Blizzard mag zich dat wel permitteren. Dan wordt het zelfs toegejuicht. "It's done When it's done". Ok mij best, maar kondig je spel dan geen 4-5 jaar voor "it's done" aan. En zo elke keer een heel klein beetje info releasen en er dan een mega big deal van maken. Het is gewoon arrogant.
    Manman, ik denk dat ge de official forums moet hebben... Daar ligt ook iedereen te melken. Eender welke andere developer zou zijn product vol bugs shippen en achteraf een resem bugfixes uitbrengen. Newsflash, dat zijn redenen om een spel te doen floppen. Blizzard heeft het een succesverhaal na het ander geschreven, maar jij vertrouwt ze nog altijd niet?

"Eender welke andere developer zou bakken kritiek krijgen.." erm lol... Blizzard krijgt bakken kritiek, al eens op de official forums gaan kijken? En wij vragen om die info 4-5 jaar op voorhand, wij WILLEN dat weten, waarom is dat iets slecht? Ik denk dat er geen andere developer is die zo dicht bij zijn publiek staat. En Blizzard maakt er geen big deal van, wij doen dat.

Weet je wat ik arrogant vindt? Een fanboi die geen geduld heeft en maar vindt dat Blizzard harder moet werken om het spel klaar te rushen omdat die fanboi denkt dat de zon uit zijn *** schijnt.

Dat gezegd zijnde, de waves van beta invites zullen beginnen toe stromen in de komende weken voor EU. Als de servers het aankunnen, gaan ze meer en sneller inviten en tegen Kerstmis zal de open beta waarschijnlijk een feit zijn. Ik heb speciaal nog niet gepreordered omdat ik zeker ben dat ze beta keys gaan meegeven met preorders tegen die periode, ik adviseer iedereen om hetzelfde te doen :P

PS: Kennis van me zit in FF en hoewel het maar een klein stukje van ChapterI laat zien, gaat het de wait meer dan waard zijn.

Approved 9-lifer Daedie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schumi2003 Bekijk bericht
    Mmz ik ken Diablo eigenlijk niet maar sinds Blizz met het nieuws van DIII op de proppen kwam volg ik het wel op de voet en meer en meer begin ik er in geinteresseerd in te graken.

Ik vroeg mij af hoe het er eigenlijk intoe gaat in de game? Je loopt rond killt wat en quest wat. Dan kom je in act 1 bij die eindbaas??? neem ik aan die skeleton king en die dropt een epic item ofzo (als in wow) en dan moet jij met je artisans levelen om zo betere gear te krijgen? Maar hoe gaat het dan allemaal in zijn werk?

Hoe krijg je dan die super items a la legandary enz? van eindbazen op hogere moeilijkheidsgraak of craften en hoe gaat dat dan weer in zijn werk? Ik neem aan dat er speciale en zeldzame items nodig zijn om bv. een epic/legandary wapen te craften niet?

Als iemand mij eens zou uitleggen hoe het er hier precies aan toe gaat zou ik al kunnen volgen .
    Kzal een poging wagen .

Eerst en vooral is de Skeleton King eigenlijk niet de eindbaas van act 1. Hij is slechts een tussenbaas (op 1/3 van act 1).

Ge hebt in D3 4 moeilijkheidsgraden om het spel te spelen. normal, nightmare, hell en inferno. Elk van die moeilijkheidsgraden slaat op een level range voor uw character, ge moet ze in volgorde uitspelen om de volgende te unlocken. Dus om uw char op max level te krijgen moet ge de eerste 3 de moeilijkheidsgraden spelen. De mobs worden niet alleen hoger level op basis van de moeilijkheidsgraad, maar ook effectief relatief moeilijker. Inferno is trouwens uitsluitend bedoeld voor max level characters. Elke mob van de eerste tot de laatste is max level daar.

Dan heeft ieder monster een loot table. bazen hebben uiteraard veel interessantere loot tables, dus hoger kans op een beter item. Het grote verschil met WoW is dat een boss niet gegarendeerd een legendary zal droppen, integendeel, de kans is evenzeer vrij klein. Hogere level en kwaliteit items droppen uiteraard van hogere level mobs en bosses, waardoor ge dus betere loot gaat krijgen naarmate ge progressie maakt doorheen de acts en de moeilijkheidsgraden. Het feit dat ge geen gegarandeerde legendaries hebt van een boss staat wel tegenover het feit dat ge een boss onbeperkt en vrij vlot kunt farmen. In D2 was dat een kwestie van minuten per kill.

Nog een groot verschil is dat items op zich ook random properties en randomized ranges kunnen hebben op bonuses. Dus dezelfde legendary kan toch nog heel anders uitdraaien. Ook het craften is sterk gebaseerd op deze random properties, want craftables hebben vaak helemaal geen basis properties en alleen maar een hoop random properties. Deze items dienen als alternatief naast de loot die al dropt. Soms zijn ze ook gewoon best in slot. De mats voor een het craften kunt ge salvagen uit items die ge niet nodig hebt. Legendary mats worden uiteraard uitsluitend gesalvaged uit legendary items etc.

Dan hebt ge qua crafting ook nog enchanting en jewels (sockets), maar als ge wow kent zult ge al vrij vertrouwd zijn met die concepten.

Een laatste belangrijk element is dat loot niet bind on pickup/equip is in D3. Diablo 3 is daarom heel erg gebaseerd op traden, ook voor uw main equipment. Als ge dus zeldame gear vindt die ge zelf niet nodig hebt kunt ge die doorgaans dus wel verkopen en iets kopen dat ge wel wilt. Economie is dus ook essentieel.

In b4 wall of text jokes.
    PSN: Daedie

Member
    iTrader
    1 (100%)
    toch hier ff posten,
    week geleden diablo 1 gekocht (shame on me ), en gespeeld.
    long story short: er is 1 shop van armor/potions/...
    gewoon 1 gebouw, met alle dungeons erin, en gewoon 1 stad.
    meer nie?
    diablo 2 ook zo?
    ik vind het wel goed zo, maar ik had iets verwacht als wow.

iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alper Bekijk bericht
    toch hier ff posten,
    meer nie?
    Jup

diablo 2 ook zo?
    Nope. Diablo 2 (inclusief expansion) heeft 5 acts. Iedere act is verspreid over een landschap en er zijn ook meer vertakkingen qua gebieden (kleine doodlopende dungeons die niet tot de rode draad behoren enzo). Meer zoals D3 dus moest ge al beta footage bekeken hebben.

Member Thunderass's schermafbeelding
    iTrader
    0
    toch hier ff posten,
    meer nie?
    diablo 2 ook zo?
    ik vind het wel goed zo, maar ik had iets verwacht als wow.
    Diablo 2 veeelll beter imao.
    Ben het nu al 1.5 maamd aan het spelen ...

Member
    iTrader
    1 (100%)
    imao?
    ik ga 2 ook spelen he, ik wou gewoon weten of het bij meer uitgebreid is/meer steden. of hetzelfe concept als 1.

Member t511413's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

hihi

denk dat je te veel naar mmo wow hebt gekeken dit is geen wow
    het is een hack en slash
    nx van boel questen voor lvls of raids vormen voor boss te killen op vrijdag avond

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reuchtje Bekijk bericht
    Dat gezegd zijnde, de waves van beta invites zullen beginnen toe stromen in de komende weken voor EU. Als de servers het aankunnen, gaan ze meer en sneller inviten en tegen Kerstmis zal de open beta waarschijnlijk een feit zijn. Ik heb speciaal nog niet gepreordered omdat ik zeker ben dat ze beta keys gaan meegeven met preorders tegen die periode, ik adviseer iedereen om hetzelfde te doen :P

PS: Kennis van me zit in FF en hoewel het maar een klein stukje van ChapterI laat zien, gaat het de wait meer dan waard zijn.
    Open beta
    btw heb gehoord als ge iemand kent die ff heeft je gwn invite kan vragen fyi
    Laatst gewijzigd door t511413; 24 september 2011 om 20:13

Approved 9-lifer schumi2003's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daedie Bekijk bericht
    Kzal een poging wagen .

Eerst en vooral is de Skeleton King eigenlijk niet de eindbaas van act 1. Hij is slechts een tussenbaas (op 1/3 van act 1).

Ge hebt in D3 4 moeilijkheidsgraden om het spel te spelen. normal, nightmare, hell en inferno. Elk van die moeilijkheidsgraden slaat op een level range voor uw character, ge moet ze in volgorde uitspelen om de volgende te unlocken. Dus om uw char op max level te krijgen moet ge de eerste 3 de moeilijkheidsgraden spelen. De mobs worden niet alleen hoger level op basis van de moeilijkheidsgraad, maar ook effectief relatief moeilijker. Inferno is trouwens uitsluitend bedoeld voor max level characters. Elke mob van de eerste tot de laatste is max level daar.

Dan heeft ieder monster een loot table. bazen hebben uiteraard veel interessantere loot tables, dus hoger kans op een beter item. Het grote verschil met WoW is dat een boss niet gegarendeerd een legendary zal droppen, integendeel, de kans is evenzeer vrij klein. Hogere level en kwaliteit items droppen uiteraard van hogere level mobs en bosses, waardoor ge dus betere loot gaat krijgen naarmate ge progressie maakt doorheen de acts en de moeilijkheidsgraden. Het feit dat ge geen gegarandeerde legendaries hebt van een boss staat wel tegenover het feit dat ge een boss onbeperkt en vrij vlot kunt farmen. In D2 was dat een kwestie van minuten per kill.

Nog een groot verschil is dat items op zich ook random properties en randomized ranges kunnen hebben op bonuses. Dus dezelfde legendary kan toch nog heel anders uitdraaien. Ook het craften is sterk gebaseerd op deze random properties, want craftables hebben vaak helemaal geen basis properties en alleen maar een hoop random properties. Deze items dienen als alternatief naast de loot die al dropt. Soms zijn ze ook gewoon best in slot. De mats voor een het craften kunt ge salvagen uit items die ge niet nodig hebt. Legendary mats worden uiteraard uitsluitend gesalvaged uit legendary items etc.

Dan hebt ge qua crafting ook nog enchanting en jewels (sockets), maar als ge wow kent zult ge al vrij vertrouwd zijn met die concepten.

Een laatste belangrijk element is dat loot niet bind on pickup/equip is in D3. Diablo 3 is daarom heel erg gebaseerd op traden, ook voor uw main equipment. Als ge dus zeldame gear vindt die ge zelf niet nodig hebt kunt ge die doorgaans dus wel verkopen en iets kopen dat ge wel wilt. Economie is dus ook essentieel.

In b4 wall of text jokes.

Hulde om dit even voor me uit te leggen, much apreciated

Hoe komt het eigenijk dat blizz het farmen van een boss toelaat?

En moet ik dan telkens weer die trash clearen in die dungeon of niet? Staat er ook een tijdslimiet op?

Dus ik moet eerst alle moeilijkheidsgraden doorspelen alvoren ik met mijn lvl 60 char tegen allemaal lvl 62 mobs bv kan spelen...

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door t511413 Bekijk bericht
    Open beta
    btw heb gehoord als ge iemand kent die ff heeft je gwn invite kan vragen fyi
    oh? Hoe gaat dat in zijn werk?

iTrader
    9 (100%)

Hulde om dit even voor me uit te leggen, much apreciated

Hoe komt het eigenijk dat blizz het farmen van een boss toelaat?

En moet ik dan telkens weer die trash clearen in die dungeon of niet? Staat er ook een tijdslimiet op?

Dus ik moet eerst alle moeilijkheidsgraden doorspelen alvoren ik met mijn lvl 60 char tegen allemaal lvl 62 mobs bv kan spelen...
    Hmm, ge hebt te veel WoW in uw hoofd zitten denk ik .

Diablo III werkt niet met instances. Allee, eigenlijk zijn de games die ge create instanced, maar er is geen onderscheid tussen de wereld en de dungeons, das allemaal 1 geheel. Als ge een nieuwe game maakt staan alle mobs er weer (randomized). Om te farmen moet ge een nieuwe game maken, dus in principe moet ge inderdaad die "thrash" clearen.

Farmen van bosses hoort gewoon bij het genre om eerlijk te zijn. Daar ik niks mis mee. Ge gaat ze ook vaak moeten farmen als ge wat deftige gear wilt.

en ivm level. Kzal ff een fictief voorbeeld geven.
    normal: level 1 - 20.
    nightmare: level 21 - 40.
    hell: level 41 - 60.
    inferno: Level 60.

als ge normal finisht zijt ge normaal level 20+ en unlockt ge nightmare. En analoog voor hell en inferno. 1 keer ge alles gedaan hebt kunt ge vanaf dan iedere game op inferno maken als ge wilt.

Als ge een boss wilt farmen pakt ge een waypoint die het dichtste bij die boss ligt (niet per se in dezelfde area als waar de boss zit) en cleart ge naar de boss en killt ge hem. Dat kunt ge doen voor een aantal bosses en vervolgens maakt ge een nieuwe game en kunt ge weer hetzelfde doen.
    Laatst gewijzigd door Daedie; 24 september 2011 om 22:24

Approved 9-lifer thelordofpee's schermafbeelding
    iTrader
    10 (82%)
    Kijk er al naar uit.

Member molog's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Farmen van bosses hoort gewoon bij het genre om eerlijk te zijn. Daar ik niks mis mee. Ge gaat ze ook vaak moeten farmen als ge wat deftige gear wilt.
    Als ik mij niet vergis wil blizzard boss farming tegengaan (ze willen dat je heel het spel verkent). Een voorbeeld: als je de skeleton king voor de eerste keer afmaakt zal hij 2 rares laten vallen, ga hem nog is killen en je zal geen rares meer zien maar alleen maar magic items. In inferno dificulty zal elke mob evenveel kans hebben om een goede legendary te droppen en dit verspreid over de 4 acts.

als ge normal finisht zijt ge normaal level 20+ en unlockt ge nightmare.
    Als je normal gecleared hebt ga je normaal gezien al je skills tot je beschikking hebben, dus ik gok dat je rond lvl 30 gaat zijn. Nightmare gaat je tot 50 brengen en hell naar 60.
    Laatst gewijzigd door molog; 24 september 2011 om 23:49

iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door molog Bekijk bericht
    Als ik mij niet vergis wil blizzard boss farming tegengaan (ze willen dat je heel het spel verkent). Een voorbeeld: als je de skeleton king voor de eerste keer afmaakt zal hij 2 rares laten vallen, ga hem nog is killen en je zal geen rares meer zien maar alleen maar magic items. In inferno dificulty zal elke mob evenveel kans hebben om een goede legendary te droppen en dit verspreid over de 4 acts.
    Ze willen vermijden dat ge 1 boss keer op keer farmt omdat die net iets efficienter om te leggen is als de rest (zoals in D2 nogal het geval was), niet boss farming in zijn geheel. Elke mob+boss een gelijke drop chance geven demotiveert om bosses te doen (kost te veel tijd), dus ik geloof niet dat dat het geval is. Levert ook RNG issues op.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door molog Bekijk bericht
    Als je normal gecleared hebt ga je normaal gezien al je skills tot je beschikking hebben, dus ik gok dat je rond lvl 30 gaat zijn. Nightmare gaat je tot 50 brengen en hell naar 60.
    Vandaar "fictief" voorbeeld he. Dat was maar om het concept aan te tonen. Maar de ranges zullen inderdaad eerder in die richting liggen.

Approved 9-lifer Michster's schermafbeelding
    iTrader
    219 (100%)
    Weblogs
    18
    imao?
    ik ga 2 ook spelen he, ik wou gewoon weten of het bij meer uitgebreid is/meer steden. of hetzelfe concept als 1.
    Wees gerust: D2 is heel anders qua omgevingen. Je hebt 5 acts, met elk hun eigen thema. Zo speel je doorheen heel act 2 in een woestijn/Egyptisch-tempel-achtig landschap terwijl act 5 een kille bergroute omvat.

D2 was imo daarom een stuk aangenamer om anno 2007 mee te starten, maar de ending-scenes van D1 blijven toch voor altijd in mijn hoofd steken.

Member UnD3RD0G's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    15
    Slecht nieuws mannen :

Very early this morning, Blizzard made a post from Mike Morhaime explaining that the D3 release date was going to be moved into "early 2012."

Member fortuneke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door UnD3RD0G Bekijk bericht
    Slecht nieuws mannen :

Very early this morning, Blizzard made a post from Mike Morhaime explaining that the D3 release date was going to be moved into "early 2012."
    weten we al

Member rico's schermafbeelding
    iTrader
    0
    dees week nog eens hopen op beta invites! fingers crossed!!

Member Dnns.'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik gok nog steeds dat de BETA enkel voor US gaat zijn. Al hebben ze gezegd dat EU en andere regio's ook een kans maken.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten