Pagina 2 van 37 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 541

Discussie: De Inferno Thread

Member Darkstar456's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    demon hunter

act 1 inferno loopt vlotjes, soms keer sterver tegen de elite packs, maarja das normaal

act 2 , loopt voor geen meter ik kan wel elite packs mollen maar moet ervoor veel te veel sterven

Member BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zit halfweg act II maar het is duidelijk dat mijn gear niet goed genoeg is dus vooral act I aan het farmen opt moment. ( wizard btw )

Met de dps build die ik nu gebruik om act I te farmen 31k dps, 31k hp buffed. Wel veel te weinig resistance en nog geen 25% movement speed.
    Recedite, Plebes

Approved 9-lifer CurrY's schermafbeelding
    iTrader
    280 (100%)
    Ik zit net in inferno met mijn monk. Nog niet echt ver proberen geraken in Act 1 maar ben er zeker van dat er nog wat farmen aankomt voor mij...
    Xbox live : oO CurrY Oo/ Psn: The MLG CurrY/ Nintendo ID: oO_CurrY_Oo

Member
    iTrader
    -2 (25%)
    damn wat een verschil tussen act 1 en 2, nice

Member InSaNiTy-->tony's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    inferno:
    a3 monk met party daar geraakt, veel cc en veel dmg.
    A1 wiz ->opgegeve tbh, vond et gewoon geen leuke class

meer dan a1/begin a2 moet ik niet farmen op men eentje met de monk.
    My monk(click)Got upgrades? Pm!
    My anime list(click me)
    Sys: Gigabyte x58 UD3R // I7 950 // HD 5970 Vapor-X // 2x 20" LCD Wide // Vertex 2 120 GB SSD+ 1TB spinpoint // 6GB DDR3

Member kaneda's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    In act II heb ik Magda kunnen killen, maar moet echt super voorzichtig zijn, en 70% van de rares maak ik geen schijn van kans tegen.
    DH 31k HP, 19k dps, 300resist all. de stukken gear die ik nodig heb kosten echt teveel.
    was tot nu toe wa Act IV Hell aant farmen omdat ik daar nie moet zien wat ik doe.
    1% van alle mensen die het spel gekocht hebben zeker, maar active spelers zit toch veeel meer in inferno denk ik hoor.

Member RiFuXe's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik denk dat die 1% goed kan kloppen, het grote peloton dat op zen gemak speelt en waar de grote hoop examens van heeft zal nu wel hell bezig zijn. In juli zal er opeens massa volk in inferno zitten Nu gaat ook gewoon alles traag en zoals hier al eerder gezegd is; de prijzen op de AH zijn veel te hoog. Als magic stuff al 1000+DPS heeft, dan wilt dat zeggen dat die wapens binnen een bepaalde tijd nog geen 50K waard gaan zijn, want die gaan easy te vinden zijn met low MF.
    Dat maakt het eens zo tof natuurlijk om als pionier daaraan bezig te zijn
    Jeep CJ-7 V8 (1979)

Member Unkn0wn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Hier ook monk in inferno, vanaf act 2 valt er gewoon geen beginnen aan veronderstel ik

Approved 9-lifer Michster's schermafbeelding
    iTrader
    244 (100%)
    Weblogs
    18
    Verbaasd dat niemand hier al de "I am the 1%"-opmerking heeft gemaakt. Act 1 met barb, 37K hp + 15k dps, maar geen all resist. Dom eigenlijk, maar k offer niet graag dps op voor defence, ook al is dat eigenlijk broodnodig in inferno.

Momenteel gewoon aant goldfarmen voor betere gear en in de (wan)hoop een fatsoenlijk stukje zelf te vinden.

Nog iemand met barb die trouwens het volgende probeert op elite packs? Ik lok ze altijd naar de ingang van de dungeon of checkpoint in een nauwe ruimte. Dan gebruik ik earthquake om hopelijk ze af te maken. Hierna degene met het minste hp eerst aanvallen. Als ge dan nog niet slaagt om de andere twee te killen, wacht met respawnen tot ge opnieuw uw quake kunt doen en herhaal.

Als ge uw nephalem valor op 5 hebt, begint het al lichtjes te lonen dan.
    Shintoïsme 101
    Fire, walk with me
    Last.fm

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    ik geloof rouwens niets van die 1 %
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

Approved 9-lifer Hawk's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Weblogs
    4
    Belial solo kill. Kreeg volgende "achievements":
    - Fist Missed
    - Bad Breath
    - The Lord of Lies (inferno)
    - Good eye
    - Out of the Shadows

en 800g

Moeilijkste aan Act 2 by far vond ik de 3 dungeons voor Kulle
    non plus ultra

Member zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syndrom Bekijk bericht
    ik geloof rouwens niets van die 1 %
    bwah, ge moet er vanuit gaan dat ge zelf relatief hardcore gamer zijt en dus ook dat soort vrienden hebt.

Dat is zoals Blizzard hun statement dat de meerderheid van de mensen die wow speelt niet eens max level is. En dan van die dat max level zijn een kleine minderheid raids doet. Maar als je dat zelf wel doet lijkt het alsof iedereen op uw manier speelt.

Ik zit met een hoop mensen van mijn guild op ventrillo die nu inferno aan het farmen zijn en dat gaat redelijk snel. Maar dat is niet de doorsnee gamer
    *** Also sprach Zarathustra ***

Member Phaetor's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Met mijn barb vandaag act 2 inferno gecleared. Wat een gedoe is het toch om daar als melee door te komen. De gear requirement is echt 10x erger dan voor ranged classes. Na een tijdje te farmen in act 1 (waar ik de nodige items niet vond) heb ik afgelopen dagen gewoon voor miljoenen gold aan items gekocht en toen ging het plots wel ... "yay"
    Act 3 is nu weer een brick wall soortgelijk aan act 2 vs 1; maar in iets mindere mate. Item upgrades kosten mij nu 3 mill per item tbh. Ik zie het echt nie zitten om verder te clearen op de barb atm. Ik ga nu mijn alts wat spelen

Clearen is voor mij alle packs killen btw, heb er 3 in heel de act moeten skippen. Paar onmogelijke mods voor melee weer naja

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    respect dat ge die act cleared, ik zit echt vast in die dungeons voor kulle, telkens kom ik daar packs tegen dat ik niet aankan als monk.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

Member Phaetor's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Monks ken ik nu niet zo veel van, maar bij barbs is het vrij simpel imo. Eenmaal je res op 800+ zitten en de rest van je gear wa decent is ga je in act 2 niet meer dood. Je hebt je revenge voor constant te healen (hoe meer vita hoe meer je healed ook nog - percentage based); en dan hebben de meeste die in A2-3-4 spelen ook nog charge met 8% heal per enemy hit erbij. Tenzij je ergens een zieke 1shot krijgt overleef je alles, het duurt wel forever om die zooi te killen vaak. Maar laat me duidelijk zijn: dit is niet echt de manier waarop ik graag barb speel. Het voelt echt niet "barbarian like" aan.

Met full defensive passives tank je het zelfs voor 4 players. Behalve die vetzak golems, die slaan echt belachelijk hard Daar draai ik dan wa rondjes... het leven van de barb atm

Pagina 2 van 37 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten