Pagina 1 van 52 123451151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 1040
    Member SavaB's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)

Rage-a-whole-page: Diablo III Style

Ik stel voor dat iedereen z'n rage in deze topic houdt. De main-thread staat al vol, en nu er ook mensen eigen, aparte rage-topics beginnen openen (zoals hier ) gaat het forum binnenkort volstaan daarmee.

Approved 9-lifer
    iTrader
    47 (100%)
    Deze zal binnenkort meer paginas tellen dan alle andere threads samen

Wat mij vooral doet ragen is de slechte loot. 20x dood gaan aan Elites op Hell met molten/arcane/nightmarish/... tegelijk, waardoor je uiteindelijk meer kosten hebt gehad aan potions en repairs dan hetgeen je krijgt wanneer ze dood zijn.
    Ṧɧᾂɗȫᾥʄȫϗ
    ------------------------------------------------------------------
    [OG] Community Member
    Currently playing: CS:GO & Path of Exile

Approved 9-lifer Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Hier gaan veel pagina's bijkomen als de servers down zijn
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

Member nixie's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    ERROR 37!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Bon, geen slecht idee. Ik zal het hier nog eens zetten, wat stoort IMO het meest:

-Serverissues: in principe kan het niet dat alle servers offline gaan de avond van de launch of op momenten dat enorm veel mensen willen spelen zoals deze zondagmiddag. De manke communicatie stoort nog het meest, op één week tijd iets te veel van het goede. Er zal wel een goede reden geweest zijn, dat verzacht de bittere pil toch wat. Lagspikes en beveiligingsproblemen zijn ook een grote blaam trouwens.

Dient het spel hierop afgerekend te worden in een review? Tuurlijk, het is een onderdeel van het spel. Je kan niet spelen zonder online te zijn dus het hoort er bij.

-De zéér magere droprate: mensen gaan Diablo aan de kant leggen zonder ooit één set of legendary item gezien te hebben. Diablo 3 gaat om de loot, dus dit is wel vrij belangrijk. Heel dat gedoe spijst natuurlijk het AH, wat de bedoeling was. Setitems zouden zelfs niet droppen onder level 60, absurd.

Wil dat zeggen dat het een slecht spel is? Totaal niet.

Member VV@rl()rd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Letterlijk mijn post nog eens plaatsen van Diablo 3 Failed topic:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SavaB Bekijk bericht
    Voor de mensen die vinden dat sommige stats op class specific items op niets slaan, hier is een filmpje dat uitlegt waarom +int goed is voor barb en +str goed is voor wiz/WD:

D3: Base Stat Mechanics - YouTube
    Jup, niet vergeten ook dat alle items die droppen pure random prefixes zijn, iets wat zeer normaal is voor Arpg, dus dat gezaag dat sommige items niet logisch zijn slaat op niet veel hier imo. Ik heb bijvoorbeeld een helm met 150+ dexterity, redelijk goeie vitality, maar voor de leut staat er nog eens een WD skill op. Dat is de random factor van de prefixes dat ieder item meekrijgt, altijd zo geweest.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thin Liz Bekijk bericht
    Een 'fail' is Diablo 3 IMO zeker niet. Het enigste wat mij ENORM stoort is gewoon dat de itemdrop is getuned naar het (RM)AH: een véél te lage kans op legendarydrops. Bovendien, wie heeft er hier voor hij level 60 was een setitem gezien? Dat zou zelfs gewoon NIET droppen onder die level. Gewoon ridicuul, echt
    Daar ga ik dan ook met akkoord, waarom zijn er geen set items vóór level 60? Als iemand een alt maakt en zijn char wil pimpen met een volledige level 30 set, waarom zou dat niet kunnen?

Verder is Inferno ver van gebalanceerd, Blizzard maakt het expres zeer moeilijk om zo te kijken welke cheesebuilds er tevoorschijn komen om die dan te nerfen, wanneer dit gebeurd is zullen ze de difficulty van Inferno tweaken: Blizzard did you even test inferno? - Forums - Diablo III
    Wel zeer spijtig dat zulke zaken niet voldoende getest zijn geweest in de beta's, want zulke zaken zijn nochtans ideaal om te testen in beta's.

Approved 9-lifer
    iTrader
    230 (100%)
    Weblogs
    18
    De droprate stoort me hier ook, maar niet alleen dit. Het voelt echt aan alsof meerdere "gebreken" het gezamenlijke gevolg zijn van de AH.

Als k me nu nog kon herinneren wat die andere gebreken waren, want ik blijf ze steeds vergeten. Het is en blijft een fantastisch spel en bijna alles wat ik wou, maar ik kan me niet ontdoen van de indruk dat dit zonder een AH nog veel beter was geweest...
    Shintoïsme 101
    Fire, walk with me
    Last.fm

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shadowfox Bekijk bericht
    Deze zal binnenkort meer paginas tellen dan alle andere threads samen

Wat mij vooral doet ragen is de slechte loot. 20x dood gaan aan Elites op Hell met molten/arcane/nightmarish/... tegelijk, waardoor je uiteindelijk meer kosten hebt gehad aan potions en repairs dan hetgeen je krijgt wanneer ze dood zijn.
    Wat zit hier iedereen toch over de drops te wenen? Ik had mijne legendary drop al op normal. Btw magic items met een magicaldropchance dienen niet als decoratie. Die moet je ook boosten, anders krijg je enkel rommel van de champions. Hebben de hardcoregamers dat nog niet door? LOL
    Go with the flow

Approved 9-lifer
    iTrader
    47 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oxX_Nemesis_Xxo Bekijk bericht
    Wat zit hier iedereen toch over de drops te wenen? Ik had mijne legendary drop al op normal. Btw magic items met een magicaldropchance dienen niet als decoratie. Die moet je ook boosten, anders krijg je enkel rommel van de champions. Hebben de hardcoregamers dat nog niet door? LOL
    Zijt ge ondertussen voorbij Normal? Anders nodig ik je eens uit om met je magic find setje ACT2 in Hell te gaan doen, even zien hoelang je het nog uithoudt als je een paar andere stats moet opgeven.

En omdat jij het geluk had een Legendary drop te hebben in Normal wil dat zeggen dat dat voor iedereen wel goed moet zijn? Ik heb van level 1 tot 57 geen énkele goeie drop gekregen (Rare noch Legendary), alles heb ik moeten kopen in de Auction House want ik kon gewoon niet meer verder op een bepaald moment. (Stierf in enkele hits)

Ik vraag trouwens niet dat ik op Level 30 al een volledige legendary set heb, ze hadden de drops gewoon beter moeten doen zodat je elke act wel een paar van je items kon vervangen en zo geleidelijk aan je gear beter werd. Echter kreeg ik in Hell nog steeds drops die slechter waren dan hetgeen ik in Normal had gekregen en daar wringt namelijk het schoentje! De moeilijkheidsgraad gaat omhoog maar de beloning die je krijgt voor je werk niet!
    Ṧɧᾂɗȫᾥʄȫϗ
    ------------------------------------------------------------------
    [OG] Community Member
    Currently playing: CS:GO & Path of Exile

Member
    iTrader
    0
    probeer gwn niet te argumenteren met mensen die zichzelf centraal zetten in alles en als het voor hun goed gaat, zal het voor de rest ook maar zo zijn. Er lopen zo een paar rond hier -.-

De drops zijn te belachelijk, ik zie enkel items droppen met + dex or +int als random stat, wat echt zo handig is als barb. Tbh ik krijg eerder het gevoel dat eigenlijk de drops gewoon een moeilijkheidsgraad verkeerd staan...

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shadowfox Bekijk bericht
    alles heb ik moeten kopen in de Auction House want ...
    Ziedaar de reden.

Approved 9-lifer
    iTrader
    230 (100%)
    Weblogs
    18
    Nog iets: dat ze er eens snel voice-chat insteken! Serieus, hoe kan je zoiets handig en simpel eruit laten? In het heetst vd strijd vlug ff typen om uw kameraad te roepen is ook maar niks...
    Shintoïsme 101
    Fire, walk with me
    Last.fm

Member Essit's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    2 blues van the butcher op hell difficulity

Member
    iTrader
    0
    Ga dus maar beter torchlight 2 aanschaffen
    Demons run when a good man goes to war,Night will fall and drown in sun
    When a good man goes to war, Friendship dies and true love lies, Night will fall and the dark will rise
    When a good man goes to war, Demons run but count the cost , The battles won but the child is lost

Member Essit's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michster Bekijk bericht
    Nog iets: dat ze er eens snel voice-chat insteken! Serieus, hoe kan je zoiets handig en simpel eruit laten? In het heetst vd strijd vlug ff typen om uw kameraad te roepen is ook maar niks...
    Skype op de achtergrond laten lopen? Kweet tis ni de beste oplossing maar helpt wel

Approved 9-lifer Smashy's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    mijn rage :
    - idioten die nog altijd niet doorhebben dat je bij bosses niet te veel moet verwachten qua drops
    - absolute gebrek aan geduld bij veel mensen die zich gamer durven noemen gewoon omdat ze na 5 kills niks nuttigs vinden
    DE plaats om games te kopen/verkopen : www.gameswap.be
    My System : GA-X58-UD5 / i7 920 D0 (stable @ 4GHz) @ Scythe Mugen 2 / MSI GTX660 OC / 6GB DDR3 @ 1528 MHz
    Wife's System : GA-X58-UD3R / i7 920 D0 (stable @ 4.2GHz) @ Noctua NH-D14 / Club3D HD5850 / 6GB DDR3 @ 1600MHz
    Atheïsm : the solution || The internet's biggest flaw. (click me!)

Approved 9-lifer Fenumeher's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Ik zit nog maar aan lvl 20 op normal dus veel rage is er niet te melden. Wat wel iets beter zou kunnen is de verbinding met het AH. Soms kan da zo lang duren... maar das maar kleine zever
    Solo-Elite
    Recruiting for Battlefield 3!!!
    "Solo Elite is one of the best and longest running online Gaming Clans out there today! Solo Elite's history speaks for itself!" Andy McNab, British 22nd SAS

Member Chronic's schermafbeelding
    iTrader
    102 (99%)
    speel zeker al 20 jaar games, ben dus ook niet noob maar dit spel heeft wel paar issues die, voor mij,fun weghalen...

Voor classes die meest gear afhankelijk zijn zit item drop volledig fout.
    Vb als je met barb wilt inferno spelen, kan je best eerst wizard lvlen naar act 4 inferno en items die daar droppen aan je barb geven.

ook wordt je in bepaalde builds geduwd wil je ook maar een schijn van kans maken... er zouden per class en per weapon outlay verschillende builds moetren kunnen werken. Als ik als barb hell/inferno wil farmen met een 2hander moet het mogelijk zijn.

ik zit momenteel boven de 700 res en goede armor limit maar act 2 hoef ik zelf geen tijd in te steken zoals game er nu bijligt. Kiten tot ik neerval is niet mijn favo tijdsverdrijf

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smashy Bekijk bericht
    mijn rage :
    - idioten die nog altijd niet doorhebben dat je bij bosses niet te veel moet verwachten qua drops
    - absolute gebrek aan geduld bij veel mensen die zich gamer durven noemen gewoon omdat ze na 5 kills niks nuttigs vinden
    Well, call me an idiot then. Het kan me niet schelen. Dit spel heet nog altijd Diablo 3, mensen gaat het onlosmakelijk vergelijken met... Diablo 2. Ik heb er nog geen seconde bij stilgestaan, maar ja: dan verwachten mensen wel betere drops bij bosses. Ik kan het hen niet verwijten. De drops zijn in het algemeen echt teleurstellend (sets, legendary).
    Absoluut gebrek aan geduld? Dit spel draait om de loot, als die teleurstellend is dan schuif je het snel opzij. Is het een gebrek aan geduld als je dit spel voor de x-ste keer gaat uitspelen en nog steeds op zoek bent naar je eerste setitem of legendary item. Ik denk het niet. Daarvoor spelen we het net, niet voor het nadien in het AH te moeten gaan aankopen voor twaalfduizend miljoen (wat ontegensprekelijk hun bedoeling is).
    Laatst gewijzigd door Thin Liz; 25 mei 2012 om 17:48

Approved 9-lifer
    iTrader
    230 (100%)
    Weblogs
    18
    Act 3, hell, vervloekte physical imunes + molten!
    Shintoïsme 101
    Fire, walk with me
    Last.fm

Pagina 1 van 52 123451151 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten