Pagina 23 van 52 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 441 t/m 460 van 1040
    Approved 9-lifer Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Citje Bekijk bericht
    Echt?

Het feit dat hij al bijna 1.000.000 charity geld verzamelt heeft, dat ontgaat u een beetje?

Athene is de grootste troll aller tijden, al meerdere jaren. Het feit dat hij de meeste van z'n statements, ivm gaming, nog waar maakt ook, is iets waar veel "gamers" jaloers op zijn. Zoals jij blijkbaar.
    Hij geeft geld aan goede doelen (alle hij verzamelt da geeft da ni eens), wat wilt da zeggen dat ik hem de tofste persoon ter wereld moet vinden? Mag ik nu niets slecht meer over hem zeggen, maakt hem dat heilig ofzo? Nee, dus waarom die statement? (of is het omdat ik jaloers op hem ben )
    Daarnaast heeft hij de statements inderdaah waar gemaakt, maar hoe hij het doet zegde niets over. Zo heeft hij gold gedoneert gekregen voor Diablo 3, enigste dat hij moest doen is het AH afschuimen naar items. Zo kan ik ook met gemak inferno clearen hoor. En ja ik ben zeer jaloers, mijn grote droom is om Athene te worden .
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Ja, wie zal het zeggen hoe het komt dat de servers zo veel plat liggen? Blizzard al niet. Komt het door een capaciteitsprobleem? In het begin twitterden ze van niet. En hoe zit het met dat hack-gedoe waar zogezegd een zeer 'minimaal' deel last van heeft? Komt het een door het ander?

Member Citje's schermafbeelding
    iTrader
    63 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    Hij geeft geld aan goede doelen (alle hij verzamelt da geeft da ni eens), wat wilt da zeggen dat ik hem de tofste persoon ter wereld moet vinden? Mag ik nu niets slecht meer over hem zeggen, maakt hem dat heilig ofzo? Nee, dus waarom die statement? (of is het omdat ik jaloers op hem ben )
    Daarnaast heeft hij de statements inderdaah waar gemaakt, maar hoe hij het doet zegde niets over. Zo heeft hij gold gedoneert gekregen voor Diablo 3, enigste dat hij moest doen is het AH afschuimen naar items. Zo kan ik ook met gemak inferno clearen hoor. En ja ik ben zeer jaloers, mijn grote droom is om Athene te worden .
    "(alle hij verzamelt da geeft da ni eens)".. wat?

Ik vind hem ook niet de tofste persoon van heel de wereld, maar jij hoopt dat zijn account gelockt wordt, want hij verdient dat? hoe kan je het anders omschrijven dan jaloezie?

Hij doet ook dingen voor zijn fans, net zoals zijn fans dingen doen voor hem.

Een pro gamer is volgens nog altijd iemand die zijn geld verdient met gamen, sinds hij dit kan is hij volgens mij nog altijd een pro gamer.

nu, dit heeft nog maar weinig met D3 te maken, en sinds dit een D3-thread is, zullen we er maar mee stoppen.
    College Dropout

Crew Member
    iTrader
    0
    DiscussiŽren over Athene, het moest er eens van komen.

Toen hij begon met poker haatte ik zijn hoofd, ik kon hem niet uitstaan. Grootste debiel aller tijden en het was dan nog een Belg. Ofc deden zijn wow-filmpjes ook al snel de ronde binnen de pokercommunity, en velen dachten hetzelfde als ik. Nuja al snel werd wel duidelijk dat alles om te trollen was dus veel aandacht heb ik er toen niet aan gegeven.

Maar ik kijk tegenwoordig regelmatig naar zijn stream als ik zelf d3 aan het spelen ben. Stream op 2e scherm met wat muziek op en ik ben vertrokken voor een paar uren. Het feit dat hij ook geld inzamelt en doneert aan goede doelen, daar heb ik wel respect voor. Hij doet veel voor zijn fans en zijn fans doen veel voor hem. Dat die kerel 12u per dag (of meer) achter zijn PC zit, dat is zijn keuze, maar als hij mensen verder helpt in het spel, dan kan je dat toch enkel maar appreciŽren?
    LoL: Jakkinho

Approved 9-lifer Fenumeher's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Oei oei het gaat niet goed met mij. Who the f is Athene?

To the googlemobile!!!
    Solo-Elite
    Recruiting for Battlefield 3!!!
    "Solo Elite is one of the best and longest running online Gaming Clans out there today! Solo Elite's history speaks for itself!" Andy McNab, British 22nd SAS

Member
    iTrader
    123 (99%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fenumeher Bekijk bericht
    Oei oei het gaat niet goed met mij. Who the f is Athene?

To the googlemobile!!!
    Can i ride with you ?
    Vette Schijven Quality House-Minimal-Progressive tracks en het Vette Schijven forum

Psn : Jood_BE
    Xbox Live : JoodBE

Approved 9-lifer Fenumeher's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Athene: world's most famous record-breaking professional gamer.
    Ok efkes de mobile aan de kant zetten en laten wegslepen. Meer moet ik al niet meer weten lol. Tga sowieso mijn dag minder maken.
    Solo-Elite
    Recruiting for Battlefield 3!!!
    "Solo Elite is one of the best and longest running online Gaming Clans out there today! Solo Elite's history speaks for itself!" Andy McNab, British 22nd SAS

Member VV@rl()rd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bwa ja persoonlijk ben ik ook niet echt aan Athene, bepaalde dingen die hij doet vind ik persoonlijk dan wel goed, maar hij doet er alles aan om aandacht te krijgen. Het zou mij niet verwonderen dat hij expres zijn pw ingetikt heeft voor weer een shitstorm te starten, wat blijkbaar gelukt is want het eerste dat ik gisteren las in general chat is dat Athene zijn pw op zijn stream getypt heeft.

Approved 9-lifer deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    negatieve reclame is ook reclame
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

iTrader
    123 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VV@rl()rd Bekijk bericht
    Bwa ja persoonlijk ben ik ook niet echt aan Athene, bepaalde dingen die hij doet vind ik persoonlijk dan wel goed, maar hij doet er alles aan om aandacht te krijgen. Het zou mij niet verwonderen dat hij expres zijn pw ingetikt heeft voor weer een shitstorm te starten, wat blijkbaar gelukt is want het eerste dat ik gisteren las in general chat is dat Athene zijn pw op zijn stream getypt heeft.
    Denk niet dat hij het express heeft gedaan
    als ge zijn kop zag.
    Nadien is trouwens zijn account geblokkeerd geweest (gebant) omdat er werd in gelogt van teveel locaties.
    Natuurlijk dat hij dit in zijn voordeel gaat gebruiken, moest nen aap zijn als hem het niet doet.
    Neemt niet weg dat ik het grappig vond en ook goed. Records verbreken zonder zelf moeite te doen is niet echt iets verbreken.

Member
    iTrader
    143 (100%)
    Een pro gamer is voor iedereen anders, voor mij is Athene een pro-gamer als hij zelf gold farmt en geen boosts krijgt...en hardcore speelt. maar dat heeft hij dus niet gedaan, zelfs niet met wow. Als iedereen gold gedoneerd krijgt en de beste gear van de Ah kan kopen, en een leuke boost krijgt is iedereen een pro-gamer. imo

Member
    iTrader
    0
    ah komaan, no matter of athene een "pro" is of niet , het is en blijft een eikel.

Is iedereen hier te jong om zich de tweede reeks big brother belgie te herinneren?

Daar zat ie ook in (Bachir), zo gek als een achterdeur, met zijn gepraat tegen zijn kamerplant

Approved 9-lifer Perfusion's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dazzled Bekijk bericht
    ah komaan, no matter of athene een "pro" is of niet , het is en blijft een eikel.

Is iedereen hier te jong om zich de tweede reeks big brother belgie te herinneren?

Daar zat ie ook in (Bachir), zo gek als een achterdeur, met zijn gepraat tegen zijn kamerplant
    te jong? niet marginaal genoeg om naar zo ne zever te kijken ja

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Perfusion Bekijk bericht
    te jong? niet marginaal genoeg om naar zo ne zever te kijken ja
    hahahahahahaha... sure man sure.... de "creme de la creme" van de 9lives community is nog marginaler dan een vtm stoet!

iTrader
    123 (100%)

Natuurlijk kunde in big brother niet faken.

Member Ajantis's schermafbeelding
    iTrader
    0
    hahahahahahaha... sure man sure.... de "creme de la creme" van de 9lives community is nog marginaler dan een vtm stoet!
    Spreek voor uzelven!

Banned Quecera's schermafbeelding
    iTrader
    0
    http://i.imgur.com/M8tcT.jpg Let's play D3 Bingo !

iTrader
    123 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quecera Bekijk bericht
    http://i.imgur.com/M8tcT.jpg Let's play D3 Bingo !

Gaat kort spelleke worden hoor

Member THa SkuLL's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Error 3007, elke 10 min "you have been disconnected from the game".
    Fan-tas-tisch...
    Plots out of the blue begonnen krijgen die error en nu heb ik dat elke 10 min.
    Een heeft een ticket gemaakt op de officiŽle website en het antwoord dat hij kreeg was dat het probleem resolved was...ja duidelijk niet nee.
    Fijn spelen zo!
    =Tha SkuLL=ô
    =He who dies with the most toys is nonetheless DEAD.=
    =A picture is worth a thousand words, but it uses up three thousand times the memory.=

Banned Quecera's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    had ik willen zien
    Here you go: http://i.epvpimg.com/6sJ0d.png =D

Pagina 23 van 52 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten