Pagina 2 van 70 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 1040
    Approved 9-lifer Smashy's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    mijn rage :
    - idioten die nog altijd niet doorhebben dat je bij bosses niet te veel moet verwachten qua drops
    - absolute gebrek aan geduld bij veel mensen die zich gamer durven noemen gewoon omdat ze na 5 kills niks nuttigs vinden
    DE plaats om games te kopen/verkopen : www.gameswap.be
    My System : GA-X58-UD5 / i7 920 D0 (stable @ 4GHz) @ Scythe Mugen 2 / MSI GTX660 OC / 6GB DDR3 @ 1528 MHz
    Wife's System : GA-X58-UD3R / i7 920 D0 (stable @ 4.2GHz) @ Noctua NH-D14 / Club3D HD5850 / 6GB DDR3 @ 1600MHz
    Atheïsm : the solution || The internet's biggest flaw. (click me!)

Approved 9-lifer Fenumeher's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Ik zit nog maar aan lvl 20 op normal dus veel rage is er niet te melden. Wat wel iets beter zou kunnen is de verbinding met het AH. Soms kan da zo lang duren... maar das maar kleine zever
    Solo-Elite
    Recruiting for Battlefield 3!!!
    "Solo Elite is one of the best and longest running online Gaming Clans out there today! Solo Elite's history speaks for itself!" Andy McNab, British 22nd SAS

Member Chronic's schermafbeelding
    iTrader
    103 (99%)
    speel zeker al 20 jaar games, ben dus ook niet noob maar dit spel heeft wel paar issues die, voor mij,fun weghalen...

Voor classes die meest gear afhankelijk zijn zit item drop volledig fout.
    Vb als je met barb wilt inferno spelen, kan je best eerst wizard lvlen naar act 4 inferno en items die daar droppen aan je barb geven.

ook wordt je in bepaalde builds geduwd wil je ook maar een schijn van kans maken... er zouden per class en per weapon outlay verschillende builds moetren kunnen werken. Als ik als barb hell/inferno wil farmen met een 2hander moet het mogelijk zijn.

ik zit momenteel boven de 700 res en goede armor limit maar act 2 hoef ik zelf geen tijd in te steken zoals game er nu bijligt. Kiten tot ik neerval is niet mijn favo tijdsverdrijf

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smashy Bekijk bericht
    mijn rage :
    - idioten die nog altijd niet doorhebben dat je bij bosses niet te veel moet verwachten qua drops
    - absolute gebrek aan geduld bij veel mensen die zich gamer durven noemen gewoon omdat ze na 5 kills niks nuttigs vinden
    Well, call me an idiot then. Het kan me niet schelen. Dit spel heet nog altijd Diablo 3, mensen gaat het onlosmakelijk vergelijken met... Diablo 2. Ik heb er nog geen seconde bij stilgestaan, maar ja: dan verwachten mensen wel betere drops bij bosses. Ik kan het hen niet verwijten. De drops zijn in het algemeen echt teleurstellend (sets, legendary).
    Absoluut gebrek aan geduld? Dit spel draait om de loot, als die teleurstellend is dan schuif je het snel opzij. Is het een gebrek aan geduld als je dit spel voor de x-ste keer gaat uitspelen en nog steeds op zoek bent naar je eerste setitem of legendary item. Ik denk het niet. Daarvoor spelen we het net, niet voor het nadien in het AH te moeten gaan aankopen voor twaalfduizend miljoen (wat ontegensprekelijk hun bedoeling is).
    Laatst gewijzigd door Thin Liz; 25 mei 2012 om 17:48

Approved 9-lifer Michster's schermafbeelding
    iTrader
    244 (100%)
    Weblogs
    18
    Act 3, hell, vervloekte physical imunes + molten!
    Shintoïsme 101
    Fire, walk with me
    Last.fm

Member Mutant454's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smashy Bekijk bericht
    mijn rage :
    Och kom, dat is weer reacties willen uitlokken en heeft eigenlijk weinig te maken met ingame rage momenten.

- Zowat 99% van de games out there geeft een beloning bij het neerhalen van een baas, das iets waar je normaal gezien naartoe moet werken. Lijkt me eigenlijk niet zo raar dat die verwachtingen er zijn.

- 5 kills . What about 3 keer het spel uitspelen en 40 uur speeltijd? Ik ben heus niet de enigste, dat is volgens mij ook de grote reden dat D3 relatief veel tegenwind krijgt, gamers zijn gefrustreerd dat het itemsysteem bij een hogere moeilijkheidsgraad nog steeds onder peil is.
    “There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.” // Softball Liga

Approved 9-lifer Smashy's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    3 keer spel uitspelen = niks
    DE plaats om games te kopen/verkopen : www.gameswap.be
    My System : GA-X58-UD5 / i7 920 D0 (stable @ 4GHz) @ Scythe Mugen 2 / MSI GTX660 OC / 6GB DDR3 @ 1528 MHz
    Wife's System : GA-X58-UD3R / i7 920 D0 (stable @ 4.2GHz) @ Noctua NH-D14 / Club3D HD5850 / 6GB DDR3 @ 1600MHz
    Atheïsm : the solution || The internet's biggest flaw. (click me!)

Member Jack's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    inloggen en merken dat je character geplunderd is = rage.

Dit terwijl mijn PC echt spotless is qua virussen, ik uitgebreid gebruik maak van NoScript en AdBlock als ik surf, etc...

Dan maar een support ticket openen...

En dan toch maar een authenticator bestellen.

Approved 9-lifer Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    127 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack Bekijk bericht
    inloggen en merken dat je character geplunderd is = rage.

Dit terwijl mijn PC echt spotless is qua virussen, ik uitgebreid gebruik maak van NoScript en AdBlock als ik surf, etc...

Dan maar een support ticket openen...

En dan toch maar een authenticator bestellen.
    Als je een IOS/Android/W7 toestel hebt kun je gewoon een app downloaden dat is gratis
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

Approved 9-lifer Mexter's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    het is belachelijk dat tot inferno act 2 de lvl 60 items altijd magere stats hebben,
    level 60 rare is level 60 rare godverdomme
    To the moon!

Steam: Jaapi
    R7950 1160/1550

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    Als je een IOS/Android/W7 toestel hebt kun je gewoon een app downloaden dat is gratis
    Ik heb een W7 phone maar het lukt niet. Blijft zeggen "not available for your region".

Approved 9-lifer Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    127 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack Bekijk bericht
    Ik heb een W7 phone maar het lukt niet. Blijft zeggen "not available for your region".
    vreemd bij mij staat het erop.
    Heb je het gezocht via u gsm?
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    vreemd bij mij staat het erop.
    Heb je het gezocht via u gsm?
    ah, rechtstreeks via de marketplace gaat het ja.

op battle.net zelf zeggen ze dat je via de Zune software moet gaan, klopt niet dus.

Gemerkt dat mijn XBL account ook compromised was... same email, same password. Blijkbaar bij 1 gelukt en dan gebruikt op de ander. Crafty bastards.

Member SideShow's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mexter Bekijk bericht
    het is belachelijk dat tot inferno act 2 de lvl 60 items altijd magere stats hebben,
    level 60 rare is level 60 rare godverdomme
    mja, zou je nu echt willen dat iederen in 2 weken de beste gear heeft met uber lekkere stats ?

Member Mutant454's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Laatste keer :

- slechte gear
    - average gear
    - goeie gear
    - beste gear

Niemand wil op 2 weken de beste gear, wel wil ik na 2 weken goeie gear waarvan ik op zijn minst 60 tot 70% zelf kan verzamelen. Helaas moet ik daar tot op heden de AH voor gebruiken want de droprates zijn 40% average gear en 60% slechte gear.
    “There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.” // Softball Liga

Pagina 2 van 70 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten