Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 218

Discussie: Class: Witch Doctor

Member supke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spacid Bekijk bericht
    Ahaa investeringskes enzo

Ik heb trouwens ondervonden dat AS met Dire Bats nu niet een echte echte must is op Inferno. Ervanuitgaand da ge heel den tijd moet kiten zulde er toch maar 1 kunne shoote om de 2seconde ofzo. Natuurlijk is dit maar tijdelijk. Momenteel zit ik met een 2H Halbert met 0.95as maar wel 777dps!

das zeker en vast niet slecht maar kzou je toch eens aanraden om te zoeken naar een goeie 1 hander met AS en een deftige OH dat kan echt wonderen doen dps wise hoor.

voor act 2 ga ik mss toch eens afstappen van m'n bears.. eens spined dart + haunt slow combo met garg stinker, hex en sw / ss eens zien hoedat werkt al veel streams gezien en die gast breezed toch alles vrij vlotjes zonder insane gear.
    PSN: twentyplus
    Playing: CoD AW
    WoW:
    Wipe Inc - Stormscale PVP EU

Member SiX's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    pets sucken in Inferno, zelfs de garga, direct dood

Member
    iTrader
    0
    Ik heb atm probs me Belial te doen op nightmare... Ik blijf uit de buurt van die groene dingen maar toch ga ik dood ik heb niks da mij healed enkel dingen die mijn mana doen hervullen.

Member Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Pets gebruikt tot ik constant dood ging in hell (solo)
    nu dit gemaakt en ik solo alles
    Witch Doctor - Game Guide - Diablo III
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...tasmo/advanced
    RSCA 4 Ever !

Member
    iTrader
    0
    wat is volgens jullie de beste specc voor WD in NM? voor de moment heb ik heel weinig vit dus moet zoeken naar items met vit op en heb een damage van bijna 2k op lvl 44 any tips are welcome

Approved 9-lifer botchla's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Amai, geen bal AOE in uw build
    Education costs money, but then so does ignorance.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SiX Bekijk bericht
    pets sucken in Inferno, zelfs de garga, direct dood
    das wel waar maar met resist to all thorns stacking zijn ze niet direct dood hoor kunnen toch ff als meatshield dienen!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door botchla Bekijk bericht
    Amai, geen bal AOE in uw build
    Hebje niet echt nodig tbh.. als je goeie AS % hebt doen die splinters meer dan genoeg hun werk.
    Ik zou grasp vervangen door haunt met slow though... kan je casten on the fly en is zo awesome <3 voor de rest lekkere build Babaluna.
    Laatst gewijzigd door supke; 26 mei 2012 om 16:04
    WoW:

Member Wg_Flow's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bon zit nu op 8900 basedamage so I'd say i'm decent lvl 57
    For living there's life, for everything else there's Mary Jane www.weedguru.com - where wombats wallow
    Gamertag: Kurywusaki
    PSN-id: Kurywusaki
    Steam-id: Wg_Flow

Member VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    je krijgt hondjes met circle of life en je sacrificed die is dat normaal ?
    Ik ben een ziel geteisterd met autisme. ben het beu dat mensen op mijn kap zitten hoe ik speel

Member
    iTrader
    0
    Vraagje. Gebruikt iemand nog zijn Gargantuan in Hell? Want ik zit nu in hell en garg gaat zeer snel dood (vecht meer zonder dan met) . Door wat zou ik dit vervangen... heb een bats build met poison dart (voor mana) grasp met 80% soul harvest voor mana

Approved 9-lifer botchla's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Elite/champ/surrounded berserk rune gargantuan in combo met healing/intervine specced templar en gargantuan is meestal up (zo speelde ik ook volledig hell uit).

Voor dodelijke packs dient hij als tijdelijk ability meatshield samen met mijn templar .

Build heb ik hier eerder al gepost, met VQ dire bat spec heel hell uitgespeeld. Zodra ik terug ben uit Frankrijk ga ik wel die bearspec van diablofans proberen.
    Education costs money, but then so does ignorance.

Member
    iTrader
    6 (100%)
    iemand enig success op inferno act 2?

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BroodRooster Bekijk bericht
    ik heb ne maat die WD is en die zit toch bij belial.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

Member
    iTrader
    50 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BroodRooster Bekijk bericht
    Nope, ik probeer zelfs ni zolang dak megasnel doodga.
    Echt cba

iTrader
    0
    ok dus dien build dak gepost heb en items stacken met resists en Life to hit .. is Imba
    RSCA 4 Ever !

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    ok dus dien build dak gepost heb en items stacken met resists en Life to hit .. is Imba
    waar zit je ergens in inferno?

kheb toch wel problemen bij het einde van ACT 2 .. kben precies niets meer met m'n all resist ... Life to hit heeft nog zijn voordelen maar m'n resist bleh .. kga gewoon fullout voor damage gaan denkek want ik krijg toch de oneshot ;\ ookal is m'n resist vrij hoog. Hoe hoger je klimt in inferno hoe minder waardevol resist is I guess ;(
    WoW:

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door supke Bekijk bericht

kheb toch wel problemen bij het einde van ACT 2 .. kben precies niets meer met m'n all resist ... Life to hit heeft nog zijn voordelen maar m'n resist bleh .. kga gewoon fullout voor damage gaan denkek want ik krijg toch de oneshot ;\ ookal is m'n resist vrij hoog. Hoe hoger je klimt in inferno hoe minder waardevol resist is I guess ;(
    Ja compleet nutteloos tenzij ge al topnotch gear hebt, trouwens in act3 verandert de 20k dmg in 40k dmg

Ik zou life to hit wel niet wegdoen heb toch al serieus problemen gehad met reflective mobs waar zo'n gear een pak geholpen zou hebben.

Op het moment ben ik buiten attackspeed & int ook nog dexterity aan't stacken, zit nu aan 20% dodge en het is al heel nuttig gebleken, enorm voelbaar.
    Bur

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desP- Bekijk bericht
    Ja compleet nutteloos tenzij ge al topnotch gear hebt, trouwens in act3 verandert de 20k dmg in 40k dmg

Ik zou life to hit wel niet wegdoen heb toch al serieus problemen gehad met reflective mobs waar zo'n gear een pak geholpen zou hebben.

Op het moment ben ik buiten attackspeed & int ook nog dexterity aan't stacken, zit nu aan 20% dodge en het is al heel nuttig gebleken, enorm voelbaar.
    yup idd, kga gewoon nog wat meer life'on'hit items zoeken & mss 1 mana regen item. dan gewoon fullout int stacken en mss nog 15% atk speed & speed on boots (die staan echt belachelijk veel €€€€ opt ah)

Kheb ook gelezen dat op latere factor je niet echt veel benefit meer hebt van de passive "INT" omdat er een DR zou zijn op je stats / resists daarom kan je dat ook co-oppen met idd str of dex te stacken. Toch eens meer moeten in verdiepen ...
    Welke build run jij atm desP?

btw in solo-play ga ik die templar wegdoen.. doet niets bij mij, toch eens gaan voor enchantress.. meer CC..
    WoW:

Member VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ja die templar zegt constant dezeflde lines hij mag mij wel een paar keer healen op het moment dat ik dood ga. Ik ben sneller met een potion te quaffen dan hij mij healt of is het op hetzelfde moment..maar dat is voor alle classes zo
    Ik ben een ziel geteisterd met autisme. ben het beu dat mensen op mijn kap zitten hoe ik speel

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door supke Bekijk bericht

ik zit nog niet inferno
    bijna ...
    RSCA 4 Ever !

Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten