Pagina 10 van 15 Eerste ... 67891011121314 ... Laatste

Discussie: Class: Witch Doctor

Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wg_Flow Bekijk bericht
    Ik geef het op, kan verdomme geen elite mobs aan met mijn WD.

Blizzard heeft een al ietwat sucky spel op een paar weken volledig naar de (wow) kloten geholpen.
    sad cuz bad

Veruca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Justchill Bekijk bericht
    WD is echt leuk spelen, leuker dan wizard vind ik; nu LVL23, ben hem aant boosten.
    Skills zoals in kiekens veranderen en de monsters tegen elkaar laten vechten zijn cool!

Ik speel nu meestal gargantuan, grasp, soul harvest (life) en big bat... makkelijk maar het echte werk moet uiteraard nog komen.
    Ik ben nu ook WD aan't spelen. Momenteel level 28, en het enigste dat ik kan zeggen momenteel is: WD be OP yo.
    Misschien omdat mijn stash vol met rare items zat van tijdens de run met m'n Wiz, maar de dmg output van m'n WD is absurd.

Ik gebruik Firebomb/Grasp, Zombie Dogs, Soul Harvest (ook life), Zombie Charger en Gargantuan. Ik ben vooral van die Zombie Charger verschoten. Die legt packs neer alsof het iets van niets is, vooral met de Undeath rune.

Nu ja, nog steeds gewoon normal... maar het is echt wel lachen zo.

(Ik ben van plan om eerst met alle classes door normal te gaan, voor ik aan Nightmare begin. Dus enkel nog maar ervaring met Wiz en WD. )
    Roleplaying in a galaxy far far away...
    Star Wars - Edge of the Empire ~ Star Wars - Age of Rebellion

Xbox LIVE: V3ruc4

Wg_Flow's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PsychoHuntz Bekijk bericht
    een sucky spel omdat jij het niet kan?

Mijn WD heeft 25k HP en basedamage zonder souls is rond de 8800, met Soul Harvest full gaat dat naar 16-17k, niet slecht dus.

Jammer genoeg helpt dit geen reet, eens ik een Elite mob tegenkom is het voor mij gedaan, ik mag kiten wat ik wil ik geraak er gewoonweg niet voorbij. Als je dan blijft sterven op diezelfde mob en ze na een miljard keer doodgaan en repairen eindelijk neerkrijgt voor een luttele 100g is dat om van te sterven.

Sinds die patch weet ik ook niet echt waar ik nu om goud zou moeten gaan, die goblins zijn handig maar o zo random dus valt niet echt op te grinden, Halls of the Ancients is ook totaal droog na de patch en random drops van mobs zijn ook niet echt voldoende om snel goud bijeen te zoeken.

Kortom :

Het is een schijtspel omdat Actiblizzard het om zeep heeft geholpen.

Nu ze alles nog eens generfed hebben zou ik dus nog meer tijd moeten spenderen aan (nutteloze) zoektochten naar gold, de drops die nog steeds op geen kloten trekken en dan nog maar te zwijgen over het Auction House dat alles buiten goldfarming quasi nutteloos maakt, wat op zich een paradox is want tenzij je geld uitgeeft aan goldfind sets zal je dus niet genoeg gold vinden om echte vooruitgang te boeken.

Het is een schijtspel omdat ik ondanks het feit dat ik echt wel op mijn gear/resistances let geen ENKELE manier vind om op Inferno zelf nog verder te gaan en wanneer ik het AH dan check voor betere gear tegenover prijzen die boven de 500k liggen kom te staan, wat voor de items die er aan vasthangen echt wel dik overpriced is.

Ik heb DI en DII gespeeld en dit trekt op niets, heel dat WoW sfeertje dat er nu inzit is om van te kotsen, hun erbarmelijke service is om van te kotsen, het feit dat de community duidelijk aangeeft dat er iets scheelt met hun spel en ze er niets aan doen is misselijkmakend.

Fanboys will be fanboys, maar zeggen dat er niets mis is met het spel is ... gewaagd.

keep on truckin' hé.

*edit* Goblin runs gaan ook al niet meer :

Je kan in het vervolg niet meer teveel games achtereen createn! Dit heeft Blizz bevestigd, als je game create moet je 10 min a 15 min wachten om nieuwe te creëren. Dus goblin runs in act II ga nog moeilijk gaan zo tenzij ge veel geduld hed

bron: Game Creation Limit- Updated - Forums - Diablo III

Gotta love Blizzard huh kids?
    Laatst gewijzigd door Wg_Flow; 16 juni 2012 om 13:13
    For living there's life, for everything else there's Mary Jane www.weedguru.com - where wombats wallow
    Gamertag: Kurywusaki
    PSN-id: Kurywusaki
    Steam-id: Wg_Flow

lelouche's schermafbeelding
    iTrader
    6 (88%)
    tekst tekst tekst
    Bedoel je inferno? Want dan is 8k wel godverdomme slecht.

iTrader
    0

Het is een schijtspel omdat ik ondanks het feit dat ik echt wel op mijn gear/resistances let geen ENKELE manier vind om op Inferno zelf nog verder te gaan en wanneer ik het AH dan check voor betere gear tegenover prijzen die boven de 500k liggen kom te staan, wat voor de items die er aan vasthangen echt wel dik overpriced is.

Ik heb DI en DII gespeeld en dit trekt op niets, heel dat WoW sfeertje dat er nu inzit is om van te kotsen, hun erbarmelijke service is om van te kotsen, het feit dat de community duidelijk aangeeft dat er iets scheelt met hun spel en ze er niets aan doen is misselijkmakend.

Fanboys will be fanboys, maar zeggen dat er niets mis is met het spel is ... gewaagd.

Gotta love Blizzard huh kids?

Mijn WD heeft 25k HP en basedamage zonder souls is rond de 8800, met Soul Harvest full gaat dat naar 16-17k, niet slecht dus.
    euhhh... ja dat is SLECHT op inferno!

Sorry zulle, maar van uw gat maken terwijl je serieus UNDER-par zit om inferno te doen, getuigd toch van nie veel brains....

En wat uw resistances betreft, wil wel eens zien hoeveel +res je hebt als je equip hebt die je maar 8k dps geeft unbuffed.... lol!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lelouche Bekijk bericht
    Mijn gedacht!

Minstens dubbele nodig om vlotjes aan inferno act1 te beginnen!

Ik heb 16k dps BASE en 34k health en lukt "redelijk" om te grinden in act 1.
    Laatst gewijzigd door Dazzled; 16 juni 2012 om 13:44

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lelouche Bekijk bericht
    Ik ben net begonnen aan Inferno, op Hell difficulty vind ik geen items die voor lvl 60 de moeite zijn dus ik heb niet veel keuze, ofwel hell grinden voor niets en minder gold, ofwel Inferno eerste act blijven herspelen totdat ik betere gear vind/genoeg gold bijeen heb.
    For living there's life, for everything else there's Mary Jane www.weedguru.com - where wombats wallow

deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PsychoHuntz Bekijk bericht
    een sucky spel omdat jij het niet kan?
    hoe kan je nu dit soort van spellen niet kunnen :')
    je moet gewoon eindeloos farmen en goede gear kopen...

too bad is net die ene stap net iets té saai.
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

lelouche's schermafbeelding
    iTrader
    6 (88%)
    Ik ben net begonnen aan Inferno, op Hell difficulty vind ik geen items die voor lvl 60 de moeite zijn dus ik heb niet veel keuze, ofwel hell grinden voor niets en minder gold, ofwel Inferno eerste act blijven herspelen totdat ik betere gear vind/genoeg gold bijeen heb.
    Add mij is man ik zal u een wapen geven dat u toch normaal +8k dps ofzo zou moeten geven.

#Hekmatyar2645

iTrader
    0
    ^Dat bedoelde ik ook weer niet hé, ik vind het spel gewoon een belachelijk slecht afkooksel van wat Diablo ooit was, ik wil helemaal geen dagen spenderen om het goud bijeen te vinden om één stuk GF gear te kunnen betalen.

Heel de mechanic is om zeep imho.

Uw Battletag bestaat volgens blizzard trouwens niet wanneer ik u toevoeg.

*edit * Hashtag stond verkeerd, added.

Beenhesp's schermafbeelding
    iTrader
    130 (98%)
    Ik zit met het zelfde probleem als Wg_flow: act 1 geen probleem, act 2 2355325235532 wipen op rare packs

M4dn3ss's schermafbeelding
    iTrader
    127 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SgtPepper Bekijk bericht
    Deftige stats daar man, zou ge misschien is een overzichtje van uw items kunnen posten?
    Ik zit momenteel ook in act 2 inferno en loop wat vast als ik dieje mens zen items moet beginnen zoeken.
    37k life, 24k dps, 500-600 all res, maar maar +- 2300 armour..
    Denk eerlijk gezegd dat dat laatste mijn probleem is, maar kzie niet goed in hoe gij aan +4k komt?
    Stuur mij anders een PM met je battle tag ik laat het dan wel in-game zien.

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Efkes een kleine vraag: Ik ben nu lvl60 en zit in act 1 Inferno. Ik nam altijd mijn Gargantuan mee, ook als de Templar mee was. Nu valt het mij de laatste dagen op dat mijn Gargantuan redelijk snel dood gaat. Vanaf er eens een pack is kruipt hij onder de grond na een tijdje. Zijn er nog mensen die die indruk hebben? Het is nu al zo erg dat ik er over denk om hem op solo games gewoon niet meer mee te pakken omdat hij niks meer toevoegt. Mijn Templar heb ik al op redelijk deftige vitality gekregen (dikke 60k hp geloof ik) dus die heeft niet echt een probleem meer. Al zou hij wel meer aggro mogen genereren.
    Raptr | Steam | PSN | Last.FM | Mobile Vikings | Generation Connect | Duty Calculator | Spam
    i5 2500K | 16 GB Kingston HyperX | 590 GTX

iTrader
    15 (100%)
    Pets zijn useless op inferno... Ik hoop dat Blizzard de WD pets ooit terug wat opwaardeert.

iTrader
    0
    Bon, 38k HP, 14k DPS (25K met soul harvest & gruesome feast) all resistances +500.

Getting there.

botchla's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Die van mij staat in de parking. Act 3 gefinisht maar alles ging zo moeizaam wat mijn inziens meer lag aan de dynamics van de class.

Nu een mage gelevelled die meeste van mijn gear aan heeft van WD (non classbound stuff) en die gaat pakje vlotter door alles heen.
    Education costs money, but then so does ignorance.

Pagina 10 van 15 Eerste ... 67891011121314 ... Laatste

Regels voor berichten