Pagina 1 van 13 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 258

Discussie: Class: Monk

Member nixie's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)

Class: Monk

Heren en dames,

Aangezien er nog geen officiele monk thread is!
    Dus deel hier je ervaringen,builds,gear,combo's, etc... over monks mee.

Momenteel ben ik level 28 and loving it.
    Veel selfhealing en kan nog steeds veel mobs tegelijk aan.
    Ben wel benieuwd wat dit op nightmare+hell gaat zijn en in groep.
    Laatst gewijzigd door nixie; 21 mei 2012 om 13:51 Reden: aanpassing titel naa riets consitenters
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Dit is m'n build in softcore en ben em nu aan't maken in HC (maar ik doe alles rustig aan).

Monk - Game Guide - Diablo III

Het voordeel is dat je enorm wendbaar bent. Een hoge atk speed met wat life per hit is goed met deze build. Met Fists of Thunder bouw je zo heel snel spirit op. Er is geen enkele skill die vlugger spirit opbouwt.

Met Tempest Rush kan je door mobs gaan. Ook door bosses. Dus ipv rond een boss te lopen, kan je gewoon er door gaan als hij z'n grote attack doet.

Als je bijv. Waller mobs tegenkomt kan je nog vlug weg zolang er 1 opening is, door Tempest Rush. De self healing is vrij goe met Transcendence en je hebt ook je party heal. Met Tempest Rush kan je ook afstand nemen van een mob, en dan met Fists of Thunder terug teleporten naar je target.

Voordeel aan Fists of Thunder met Thunderclap is ook dat Treasure Goblins een makkie zijn... (constante teleport met je main attack & je kan ze ook snaren met Tempest Rush).

Het enige nadeel is, vind ik, dat het soms wat tegensteekt, toch in normal omdat het zo makkelijk is. Dus ben wel benieuwd naar wat andere builds ook.

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)

Mijn build, niet te stoppen tot nu toe. Heb nu hell relatief makkelijk gecleared, kan bijna door alles tanken/selfhealen.

Vandaag eens zien wat het in inferno geeft. Enigste nadeel is dat ge geen gapcloser hebt, maar ge kunt gerust sweeping wind vervangen door iets waarmee je sneller bij je vijanden komt natuurlijk.

@ Vimes, tempest rush vind ik redelijk belachelijk, ok het is soms wel es handig om door wat mobs te gaan maar voor de rest vind ik dat een redelijk nutteloze skill op higher difficulties. Beter om dan je mantra of healing met boon of protection te spammen zodat ge incoming damage kunt absorberen. Ge kunt daarmee zelfs gerust in carpet fire gaan staan en maar spammen.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

Member Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Normal betekent niets. Op Hell en Inferno ga je sowieso support spec om je groep levend te houden. Momenteel speel ik met 3 defensive abilities, en 2 spirit generators.

build

iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Li0n Bekijk bericht
    Normal betekent niets. Op Hell en Inferno ga je sowieso support spec. Momenteel speel ik met 3 defensive abilities, en 2 spirit generators.

build
    idd vanaf hell moet je volledig anders gaan spelen.

Ik speel met 4 defensives / 1 spirit gen / en dan sweeping wind om toch wat aoe damage te doen.

Uw build dat goed lukt op normal gaat op niets trekken in hell/inferno.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syndrom Bekijk bericht
    idd vanaf hell moet je volledig anders gaan spelen.

Ik speel met 4 defensives / 1 spirit gen / en dan sweeping wind om toch wat aoe damage te doen.

Uw build dat goed lukt op normal gaat op niets trekken in hell/inferno.
    Interessant, sweeping wind ga ik er eens tussen gooien om te testen
    Welke rune gebruik je?

iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Li0n Bekijk bericht
    Interessant, sweeping wind ga ik er eens tussen gooien om te testen
    Welke rune gebruik je?
    Blade storm voor de nog grotere damage. Lukt vrij goed. zelfs als je op 1 mob concentreert doe je toch nog dmg aan de mobs rond je.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Hell was een walk in the park met deze build voor mij

build

Nu op Inferno wordt ik praktisch geinstakilled door elites en dat met 43k hp tijd voor upgrades en wat meer resist

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Ja m'n build is redelijk solo based. @syndrom: Je moet ook weten dat zolang je Tempest Rush gebruikt, je constant gehealed wordt. Het is infinite healing (zolang je spirit hebt). Zie je health orbs liggen, dan kan je daar ook vlug naar toe met TR. Etc.

En ja, ik spreek enkel over Normal, maar het werkt goed vr mij en m'n playstyle. Ik doe het rustig aan en zal pas binnen paar dagen/weken in Nightmare zitten, dan geef ik opnieuw wat feedback

Zal jullie builds zeker bekijken.

Approved 9-lifer Shyheim's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    sweeping wind met master of wind = kek

iTrader
    1 (100%)
    Zoveel interessante keuzes .. Can't pick em all :'(

Approved 9-lifer deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    bij mij is het gewoon een beetje vanalles, flying kick en fist of thunder samen met healing zijn zowat de voornaamste
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vimes Bekijk bericht
    Ja m'n build is redelijk solo based. @syndrom: Je moet ook weten dat zolang je Tempest Rush gebruikt, je constant gehealed wordt. Het is infinite healing (zolang je spirit hebt). Zie je health orbs liggen, dan kan je daar ook vlug naar toe met TR. Etc.

En ja, ik spreek enkel over Normal, maar het werkt goed vr mij en m'n playstyle. Ik doe het rustig aan en zal pas binnen paar dagen/weken in Nightmare zitten, dan geef ik opnieuw wat feedback

Zal jullie builds zeker bekijken.
    Ik heb ook constante healing hoor. Moet daarvoor tempest rush niet gebruiken.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Ik "hoef" het ook nie, kan ook mantra spammen als ik wil stil blijven staan. Maar uiteindelijk nie zo veel verschil in onze builds. Gewoon verschil in utility.

Het blijven Thunderclap monks met self healing.

Wellicht ga ik ook wel switchen nr Mantra of Healing op hoger level, maar Evasion is nu wel ok.

Member GeHaWk's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik vind cyclone strike en crippling wave momenteel een leuke combo maar zit nog maar op normal met monk

Member Spider's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    kvin het kloten dat ge opt einde van hell en inferno verplicht wordt om defence te gaan van de class die ik wilde spelen schiet niveel nimeer over, dmg enorm gegimped voor defence stats en werken met 3-4 defence skillz is gewoon saai

normal - hell vond ik enorm leuk maar nen monk me een shield, cmon... wss het zelfde voor barbs ge kunt nogni in de buurt van mobs komen op inferno of ge bent bena direct dood

iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spider Bekijk bericht
    kvin het kloten dat ge opt einde van hell en inferno verplicht wordt om defence te gaan van de class die ik wilde spelen schiet niveel nimeer over, dmg enorm gegimped voor defence stats en werken met 3-4 defence skillz is gewoon saai

normal - hell vond ik enorm leuk maar nen monk me een shield, cmon... wss het zelfde voor barbs ge kunt nogni in de buurt van mobs komen op inferno of ge bent bena direct dood
    ik loop niet met een shield rond ze, twee rappe one handers voor spirit regen ja. En zonder heel super gear zult ge natuurlijk een spec moeten spelen die wat meer gefocused op defense.

ACT I inferno redelijk doorgebreezed, ACT II word ik rap gegimped door normale gewone mobs. Dat zal act I farmen worden voor deftige gear zodat ik wat meer dps kan doen.

Platinum Member Neith's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Nightmare was al moeilijk, nu op hell met lvl 53 monk. Is geen zak waard.
    PSN: Fullmetal-GTO

iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neith Bekijk bericht
    Nightmare was al moeilijk, nu op hell met lvl 53 monk. Is geen zak waard.
    lol hell is easy met de juiste build.

welke build gebruik je nu.

Approved 9-lifer Shyheim's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    ik steamroll letterlijk door nightmare met mijn monk. zelfs geen challenge aan. nog geen enkele keer gestorven rofl, en zit bijna in act III

das mijn build:

wel nog maar lvl40. en aangezien gear vaak fcking lelijk is: invisible dye <3

Pagina 1 van 13 1234511 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten