Pagina 4 van 18 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 258

Discussie: Class: Monk

Member InSaNiTy-->tony's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    zit nu in a2 inferno, vlak voor belial... nog altijd niet zoveel moeite gehad als ik eerlijk ben.

build: http://us.battle.net/d3/en/calculato...Xgh!ZUX!acabaa

stats: 12k dmg, 45k life(selfbuffed), 8.9k armor(met enchantress buff), 580 all resist, 45% dodge(met mantra passive) & 17% reduced control impairing effects. Enige stats die ik nog zou willen zijn melee reduction zodat ik andere mantra kan gebruiken zonder geowned & wat spirit regen wat wel nice zou zijn xD

moet wel eerlijk toegeve.. sinds ik solo aan het spelen ben met enchantress companion gaat het 10x beter dan met random mensen in publics... die companion heeft echt wel mooie cc wat TONNE helpt.

kan meeste packs gewoon tanke, zijn paar uitzonderinge waar ik er ff uit moet tenzij ik cooldowns up heb.(voor een of andere reden doen lightning & desecration(+wall/jailer) mobs me enorm veel pijn zelfs met zoveel resist) maar voor de rest was de resist investment het echt wel waard.... arcane beams enz doen eigenlijk al zo goed als niets meer, molten dudes die explode doen ook nietveel meer, frozen merk ik niet meer buiten dat ik ff geen heal kan caste =)
    My monk(click)Got upgrades? Pm!
    My anime list(click me)
    Sys: Gigabyte x58 UD3R // I7 950 // HD 5970 Vapor-X // 2x 20" LCD Wide // Vertex 2 120 GB SSD+ 1TB spinpoint // 6GB DDR3

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door InSaNiTy-->tony Bekijk bericht
    zit nu in a2 inferno, vlak voor belial... nog altijd niet zoveel moeite gehad als ik eerlijk ben.

build: Monk - Game Guide - Diablo III

stats: 12k dmg, 45k life(selfbuffed), 8.9k armor(met enchantress buff), 580 all resist, 45% dodge(met mantra passive) & 17% reduced control impairing effects. Enige stats die ik nog zou willen zijn melee reduction zodat ik andere mantra kan gebruiken zonder geowned & wat spirit regen wat wel nice zou zijn xD

moet wel eerlijk toegeve.. sinds ik solo aan het spelen ben met enchantress companion gaat het 10x beter dan met random mensen in publics... die companion heeft echt wel mooie cc wat TONNE helpt.

kan meeste packs gewoon tanke, zijn paar uitzonderinge waar ik er ff uit moet tenzij ik cooldowns up heb.(voor een of andere reden doen lightning & desecration(+wall/jailer) mobs me enorm veel pijn zelfs met zoveel resist) maar voor de rest was de resist investment het echt wel waard.... arcane beams enz doen eigenlijk al zo goed als niets meer, molten dudes die explode doen ook nietveel meer, frozen merk ik niet meer buiten dat ik ff geen heal kan caste =)
    Hoeveel resist heb je als hoogste resist? Ik heb nu 309 met one with everything. En hoe kom jij aan 12k dps? ik kom met wat gelukt aan 9.2.

Nu ze gaan blijkbaar boon of protection op mantra of healing gewoon plat nerfen zodat het basicly onbruikbaar word. Das al de tweede nerf/fix voor monks. Ik heb echt de indruk dat die testers met stront in hun ogen zaten.

We're in the process of removing the on-use benefits of the Mantra of Healing rune, Boon of Protection. The hotfix change is:

Amount of damage absorbed is now capped at the amount of healing provided by Mantra of Healing in the first 3 seconds after activation

We recommend discontinuing its use until the rune is replaced with a new rune and mechanic in a future patch.

The Boon of Protection rune was approximately ten times over its budget on the benefits it provided, and it was quite simply a mistake on our part to let the rune ship as it was. We don't intend to take these quick and drastic measures often, but considering the severity of the issue, we felt it important to correct it swiftly.

We're shooting to post a full list of recent hotfixes tomorrow, and will be looking to answer questions once that's live.
    Das toch te erg gewoon, aja een van de enigste builds die viable zijn zonder echt goeie gear. En dan nog in act II is het nog altijd zweten. Maken ze gewoon compleet kapot.

Pfff ik ga toch ff mijne monk aan de kant zetten denk ik. Tenzij ik toch iets vind waardoor ik wat deftig kan spelen, want door mijn huidige gear is het toch wat moeilijk.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syndrom Bekijk bericht
    Hoeveel resist heb je als hoogste resist? Ik heb nu 309 met one with everything. En hoe kom jij aan 12k dps? ik kom met wat gelukt aan 9.2.

Nu ze gaan blijkbaar boon of protection op mantra of healing gewoon plat nerfen zodat het basicly onbruikbaar word. Das al de tweede nerf/fix voor monks. Ik heb echt de indruk dat die testers met stront in hun ogen zaten.
    670 damage wapen & 1500 dex, best wat min dmg/ringe met +dmg enz.

boon of protection affect mij niet echt dus ja... boeie.... wel jammer dat ik de optie nietmeer heb

edit: twas 480 res ipv 580... sorry :P
    My anime list(click me)
    Sys: Gigabyte x58 UD3R // I7 950 // HD 5970 Vapor-X // 2x 20" LCD Wide // Vertex 2 120 GB SSD+ 1TB spinpoint // 6GB DDR3

iTrader
    86 (96%)
    670 damage wapen & 1500 dex, best wat min dmg/ringe met +dmg enz.

boon of protection affect mij niet echt dus ja... boeie.... wel jammer dat ik de optie nietmeer heb

edit: twas 480 res ipv 580... sorry :P
    das precies wel zotte gear dan
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syndrom Bekijk bericht
    das precies wel zotte gear dan
    is het...

Ze hebbe nog hidden changes gedaan for sure... ik kan ineens geen normal pack meer tanke in a2....bedoel dit verschil is huge en aan mijn skills zou niets moete verandert zijn
    My anime list(click me)

Approved 9-lifer freekydude's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Voor hell en inferno; welke stats moet je vooral hebben? Is dexterity nog altijd zo belangrijk? Verder normaalgezien vitality en strength zeker?

iTrader
    86 (96%)
    man man, ik weet echt niet meer wat te doen op inferno nu

Approved 9-lifer Katoom's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freekydude Bekijk bericht
    Voor hell en inferno; welke stats moet je vooral hebben? Is dexterity nog altijd zo belangrijk? Verder normaalgezien vitality en strength zeker?
    str voor monk? je bedoeld dext zeker? het geeft naast dmg output ook dodge. Gebruik misschien ook een shield voor de extra block en armor.
    Always remember, if it's got tires or tits, you're gonna have trouble with it.
    The KTM really likes being ridden hard. If you never ride like a dumbass,
    and have no intention of ever riding like a dumbass, KTM probably doesn't make a bike for you.

Member nixie's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    correct me if i am wrong maar was het in diablo 2 ook niet zo dat je de hogere difficulties met moeite aankon op u eentje? (toch in het begin)
    en dat je via coop zo beter en beter gear kon verzamelen om dan na een tijdje het toch aan te kunnen door u superieure gear
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

Crew Member Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    3

build: Monk - Game Guide - Diablo III
    tiens.

hoe kunt ge twee defensive skills toevoegen?
    De kapotte layout van Dark-skin beu? Installeer dan mijn style-fix. Op zoek naar betere leesbaarheid in de Light-skin? Dan is deze style-fix voor jou.

QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

Member
    iTrader
    17 (100%)
    Elective Mode opzetten onder gameplay options.

Crew Member Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    3
    dank u
    De kapotte layout van Dark-skin beu? Installeer dan mijn style-fix. Op zoek naar betere leesbaarheid in de Light-skin? Dan is deze style-fix voor jou.

QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

Member Vimes's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Psy Bekijk bericht
    Via een link hier terecht gekomen op Monk - Game Guide - Diablo III

Zalig! Op hell weinig problemen (tenzij met echt zotte combinaties) met packs (allé, act II toch) dankzij die build, l52, ledger legendary & één of ander shield

fists of thunder + thunderclap als gap closer
    way of hundred fists dps (beide spirit regen ook)
    breath of heaven als emergency heal + 45sec 15% dps
    blinding flash cc, aangezien ik momenteel 52 ben staat ie wel nog op blinding echo ipv faith of the light.
    serenity & peaceful repose om ff door te bursten
    mantra of conviction & overawe nog wat meer dps

transcendence (mantra of conviction is +/- 3k heal erdoor)
    seize the initiative
    combination strike nog wat meer dps
    Thunderclap + Hundred Fists is wel leuk. Geeft me weer nieuwe ideetjes voor builds.

Member the_fox's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ik heb met deze build alles solo gedaan (met templar erbij) en met geen super gear A2 NM cleared op lvl39 (of 40) met maar 1 keer te sterven tot dan.

Ben nu om en bij de lvl50 en gebruik nog steeds dezelfde build.

Pagina 4 van 18 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten