Pagina 48 van 344 EersteEerste ... 384445464748495051525898148 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 706 t/m 720 van 5153
    Member Phaetor's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    nin, nine inch nails ?

Approved 9-lifer [MNEU]Jonasis's schermafbeelding
    iTrader
    0
    mneuuuuuuuuuuuuuuuuu !!
    - Visit us @ (Q.Net) #MNEU -
    One MNEU to rule them all..

Approved 9-lifer Smashy's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mrg`Egeltje Bekijk bericht
    diablo3 baba fight, cu there =]
    damn right!
    heb denk ik nog rematch tegoed, ofzo...m'n geheugen laat me wat in de steek, is ook paar jaar geleden
    DE plaats om games te kopen/verkopen : www.gameswap.be
    My System : GA-X58-UD5 / i7 920 D0 (stable @ 4GHz) @ Scythe Mugen 2 / MSI GTX660 OC / 6GB DDR3 @ 1528 MHz
    Wife's System : GA-X58-UD3R / i7 920 D0 (stable @ 4.2GHz) @ Noctua NH-D14 / Club3D HD5850 / 6GB DDR3 @ 1600MHz
    Atheïsm : the solution || The internet's biggest flaw. (click me!)

Member ShPonGle's schermafbeelding
    iTrader
    113 (100%)
    ik ben vandaag de eerste diablo weer begonnen, kwestie van me mentaal wat voor te bereiden tegen dat de derde er is

Spartacus NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    omg omg omg, kom terug van France, kwas het helemaal vergeten, maar mn gebeden zijn verhoord
    isser al iets vrijgegeven van mogelijke releasedate?
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

Member jodabin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb geen flauw idee wanneer het klaar zal zijn. De game is net aangekondigd dus een jaar? Maar blizzard is al een paar jaar bezig met de ontwikkeling en die demo op WWI zag er echt wel goed uit voor een alphaversie.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jodabin Bekijk bericht
    Ik heb geen flauw idee wanneer het klaar zal zijn. De game is net aangekondigd dus een jaar? Maar blizzard is al een paar jaar bezig met de ontwikkeling en die demo op WWI zag er echt wel goed uit voor een alphaversie.
    Ze zijn al een goeie 4 jaar bezig en Blizzard zal het maar releasen als zij het goed genoeg vinden, dus reken er maar nog minstens 1.5 jaar bij.

Member Mrg`Egeltje's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dahmer Bekijk bericht
    damn right!
    heb denk ik nog rematch tegoed, ofzo...m'n geheugen laat me wat in de steek, is ook paar jaar geleden
    en of da ge nog rematch nodig hebt! twas gvd 2-2 XD

*turns dark and evul*
    we waren op dat moment wel tenminste legit, en geen poison naabsjes, PURE BABA POWAH
    The greatest trick that he ever pulled was making you believe that he is you. (the little voice in your head)

Member Justchill's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    *bump*

any more news yet?

iTrader
    2 (100%)
    en of da ge nog rematch nodig hebt! twas gvd 2-2 XD

*turns dark and evul*
    we waren op dat moment wel tenminste legit, en geen poison naabsjes, PURE BABA POWAH
    zo lang geleden dat ik dat dus niemeer weet
    was dat toen met m'n open wounds barb?
    en barb met poison ga je me dus nooit zien maken
    open wounds was ook veel toffer, niet zo makkelijk om te counteren met resist ofzo, enige dat hielp was life regen en niemand had genoeg
    iedere keer der iemand afkwam met z'n zielige duped charms zorgde ik gewoon voor 90-95 poison resist en ze waren ineens niks meer waard
    My System : GA-X58-UD5 / i7 920 D0 (stable @ 4GHz) @ Scythe Mugen 2 / MSI GTX660 OC / 6GB DDR3 @ 1528 MHz
    Wife's System : GA-X58-UD3R / i7 920 D0 (stable @ 4.2GHz) @ Noctua NH-D14 / Club3D HD5850 / 6GB DDR3 @ 1600MHz

Member Mrg`Egeltje's schermafbeelding
    iTrader
    0
    haha ik herinner mij nog da we alletwee eerst onze inventory toonden, en geen een van de twee had ook ma 1 dupet skin of 1 non legit charm. die baba's waren to the bone gemaakt tbh en idd zoals ge zei dahmer, open wounds was teh shit.
    The greatest trick that he ever pulled was making you believe that he is you. (the little voice in your head)

Approved 9-lifer WhiteDragon.BE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    haha ik herinner mij nog da we alletwee eerst onze inventory toonden, en geen een van de twee had ook ma 1 dupet skin of 1 non legit charm. die baba's waren to the bone gemaakt tbh en idd zoals ge zei dahmer, open wounds was teh shit.
    less chatting more mephruns
    Nasiel lvl 85 Tauren druid
    Now playing : Starcraft2 & BFBC2

iTrader
    2 (100%)
    ja, heeft gvd lang genoeg geduurd om al die charms bij elkaar te verzamelen :o

voor zover ik me herinner (na lang denken) waren onze barbs zowa gelijk en die van gij was ook den enige waar ik problemen mee had
    buiten uwe barb herinner ik me alleen maar gasten die zaten te zagen over ofwel open wounds ofwel idioten die "psn nooooooob" begonnen te spammen terwijl ik 0 psn damage had
    ma ge zult da ook wel kennen zeker?

heb ook één keer gast misleid door een sc te gebruiken met 2-3 poison damage ofzo (was ni veel, erges daar rond) om hem te doen geloven dat ik massaal veel poison damage deed
    eerste duel gewonne, gast begon te zagen "psn noob!!!" en komt terug met poison resist items...waarna hij nog sneller neerging

ontopic :
    i want more news!
    http://www.blizzard.com/diablo3/community/

Member ravoc's schermafbeelding
    iTrader
    0
    heb ook één keer gast misleid door een sc te gebruiken met 2-3 poison damage ofzo (was ni veel, erges daar rond) om hem te doen geloven dat ik massaal veel poison damage deed
    eerste duel gewonne, gast begon te zagen "psn noob!!!" en komt terug met poison resist items...waarna hij nog sneller neerging
    When one person suffers from a delusion it is called insanity,
    when many people suffer from a delusion it is called religion.
    Richard Dawkins

Member goeroezeboe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ontopic :
    i want more news!
    http://www.blizzard.com/diablo3/community/
    I couldn't agree more .

Diablo 3 nieuws heeft me zin gegeven om nog eens echt te hack & slashen, maar zal nog wel paar jaren duren eer we het spel ook echt in ons pollekes krijgen. Misschien moet ik maar eens naar een diablo2 'look a like' op zoek gaan.

Ben wel benieuwd welke oude bekenden er hier nog allemaal gaan opduiken wanneer het spel echt in de rekken ligt. Wie weet duiken Razan & Dirkske nog eens op om nog eens goed verslaafd te raken .

gegroet en hou het donzig
    We are such stuff
    As dreams are made off; and our little life
    Is rounded with a sleep.

Pagina 48 van 344 EersteEerste ... 384445464748495051525898148 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten