Pagina 278 van 344 EersteEerste ... 178228268274275276277278279280281282288328 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.156 t/m 4.170 van 5153
    Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qflame Bekijk bericht
    Casual is een slecht gekozen woord. Het is eerder casual in de normal mode. Eens je in Nightmare, Hell of Inferno zit, gaat je wat anders zeggen.

Blizzard wou namelijk eerst de casual players aanspreken en die daarna in Hardcore gamers veranderen.
    mja, in D2 was hell niet echt moeilijk en dat hoefde ook niet.

De Uber bazen daarintegen (zonder runeword gear) waren fubar

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    ik vind dat gemem over skillsysteem ook een beetje zielig aant worden infeite. Ja ok POE heeft een enorme passive skilltree, maar als puntje bij paaltje komt gaat 95% van de spelers gewoon een cookie cutter build volgen van op het net.

Dan vind ik persoonlijk het systeem van D3 beter, kan je met je runes wat spelen enzo. En eigenlijk al die mensen die klagen zitten nu te beoordelen op 13 levels, hoe kan je nu een idee hebben hoe dit op max level gaat uitdraaien.

En POE is gratis dus je kan ze toch perfect beide spelen?

Zoals al es eerder gezegd, tis precies echt hip en trendy om af te geven op diablo 3 en Blizzard. En maar memmen dat het casual is heel de gekende "hardcore" pc-gamer gezever. Ik zou es graag zien hoeveel van die gasten D3 op inferno gaat clearen, maak er dan ineens maar een hardcore char van ook.

En das niet op de bandwagon van Blizzard springen, zoiets heet vertrouwen hebben in een dev die al een heus trackrecord op zak zitten heeft. Moesten ze gewoon diablo 2 gepakt hebben en het wat mooier gemaakt hebben ging er ook gezever en gewhine komen.

Allemaal gamedevs in spe precies hier.

/rant.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

Member Genkenaar's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Inderdaad, zoals syndrom zegt, er zijn de skill runes in D3.

Nu denken veel mensen dat die runes niet zoveel uitmaken, maar elke rune verandert de mechanic van een skill soms helemaal, deze zijn veel meer dan een simpele passieve boost ofzo, dus eigenlijk kan 1 skill op 5 totaal verschillende manieren werken afhankelijk van de skill rune.
    Dus als ge eraan denkt dat elke class in D3 (ik gok maar) ongeveer 25 verschillende skills zou hebben en dan daar bovenop nog eens 5 skill runes per skill, ook wetende dat ge echt moet kiezen tussen 6 skills, is er eigenlijk best wel een veel grotere customization dan veel mensen beseffen zeh.

En ik persoonlijk verwelkom het feit dat geen enkele customization permanent is, dit maakt het spel zoveel plezanter en meer flexibel, ge kunt echt afhankelijk per bossfight uw skill en rune set volledig veranderen, dit vind ik enorm tof, daarbij dan ook nog eens dat ge ook uw equipment set kunt veranderen afhankelijk van bossfights of zone waarin ge quest, omdat verschillende soorten stats stacken toch echt wel voordelen en nadelen hebben in elke situatie.

Er zijn dan ook nog eens de Passive skills, die toch ook wel meer zijn dan alleen "increases damage by 5%", dus deze zijn ook al een vrij grote factor.

Ik wil maar zeggen dat het rune systeem veel complexer is dan veel mensen denken, want echt waar, 1 skill kan op 5 totaal verschillende manieren werken met de runes.
    Laatst gewijzigd door Genkenaar; 25 april 2012 om 09:59

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syndrom Bekijk bericht
    Ik zou es graag zien hoeveel van die gasten D3 op inferno gaat clearen, maak er dan ineens maar een hardcore char van ook.

iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door All-In Bekijk bericht
    goeie reply man!
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

Member DesorteD's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Ach veranderingen brengen altijd geween met zich mee.

Member Bruno001's schermafbeelding
    iTrader
    128 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DesorteD Bekijk bericht
    Ach veranderingen brengen altijd geween met zich mee.
    Idd
    Diablo 3 Brucore#2470
    Main class : wizard

Approved 9-lifer jens_vc's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Genkenaar Bekijk bericht
    ge kunt echt afhankelijk per bossfight uw skill en rune set volledig veranderen, dit vind ik enorm tof, daarbij dan ook nog eens dat ge ook uw equipment set kunt veranderen afhankelijk van bossfights of zone waarin ge quest, omdat verschillende soorten stats stacken toch echt wel voordelen en nadelen hebben in elke situatie.
    Je kan idd uw runes & skills veranderen maar je krijgt een buff als je dat niet doet en hierdoor krijg je meer kans op beter gear drops.
    Spoiler:

Member Omni^'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik en ne maat van mij zijn nogal leeken in diablo en hebben het met de Beta ''ontdenkt'' we zijn alle 2 fervente shooters en we zijn zeer hard verschoten hoe zalig dat dit spel is we hebben geen negatieve punten gezien en we kunnen niet wachten voor de full release!

nu ik hier mensen dit spel zien bashen, vind ik dit pure snobisme en een beetje elitair van ''wij zijn te goed voor dit spel we appreciëren dit niet als hardcore diablo fan''

achja ieder zijn ding maar dit spel is zalig . uit

Member maartendq's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leto Bekijk bericht
    Als je een ARPG maakt moet je echt niet voor een mietjespubliek gaan, ik bedoel ze hebben zelf het genre zowat uitgevonden, bijna zelfverraad als het echt zo zou zijn... Ik ga maar oordelen eens ik zelf een hele playthrough heb ervaren
    De markt nu ziet er volledig anders uit dan die van tien jaar geleden. Blizzard moet zich daar aan aanpassen. Bedrijven denken niet in termen van "zelfverraad" maar in termen van winst. De gemiddelde gamer leeft blijkbaar in een imaginaire wereld waarin bedrijven games maken om mensen een plezier te doen.

iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maartendq Bekijk bericht
    De markt nu ziet er volledig anders uit dan die van tien jaar geleden. Blizzard moet zich daar aan aanpassen. Bedrijven denken niet in termen van "zelfverraad" maar in termen van winst. De gemiddelde gamer leeft blijkbaar in een imaginaire wereld waarin bedrijven games maken om mensen een plezier te doen.
    quoted for fucking truth. vooral die laatste zin.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maartendq Bekijk bericht
    Chance dat die bubble hier al lang doorgeprikt is. en het is ook logisch als bedrijf dat je winst wil maken. En Blizzard kan zich dingen permitteren die bij andere bedrijven flagrant afgestraft worden.

Member molog's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hoe je het ook draait of keert Blizzard heeft veel goede titels gemaakt. En Diablo 3 komt hier zeker in huis!

Member CroW's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hier ook
    Earth: Home to millions of species, including humans.

Member Bruno001's schermafbeelding
    iTrader
    128 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door molog Bekijk bericht
    Hoe je het ook draait of keert Blizzard heeft veel goede titels gemaakt. En Diablo 3 komt hier zeker in huis!
    Klopt, altijd gebash op wow of Diablo of andere games.. speel het dan niet
    Diablo 3 Brucore#2470
    Main class : wizard

Pagina 278 van 344 EersteEerste ... 178228268274275276277278279280281282288328 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten