Pagina 209 van 258 EersteEerste ... 109159199205206207208209210211212213219 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.161 t/m 4.180 van 5153
    Member DesorteD's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Ach veranderingen brengen altijd geween met zich mee.

Member
    iTrader
    125 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DesorteD Bekijk bericht
    Ach veranderingen brengen altijd geween met zich mee.
    Idd
    Diablo 3 Brucore#2470
    Main class : wizard

Approved 9-lifer jens_vc's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Genkenaar Bekijk bericht
    ge kunt echt afhankelijk per bossfight uw skill en rune set volledig veranderen, dit vind ik enorm tof, daarbij dan ook nog eens dat ge ook uw equipment set kunt veranderen afhankelijk van bossfights of zone waarin ge quest, omdat verschillende soorten stats stacken toch echt wel voordelen en nadelen hebben in elke situatie.
    Je kan idd uw runes & skills veranderen maar je krijgt een buff als je dat niet doet en hierdoor krijg je meer kans op beter gear drops.
    Spoiler:

Member
    iTrader
    0
    ik en ne maat van mij zijn nogal leeken in diablo en hebben het met de Beta ''ontdenkt'' we zijn alle 2 fervente shooters en we zijn zeer hard verschoten hoe zalig dat dit spel is we hebben geen negatieve punten gezien en we kunnen niet wachten voor de full release!

nu ik hier mensen dit spel zien bashen, vind ik dit pure snobisme en een beetje elitair van ''wij zijn te goed voor dit spel we appreciëren dit niet als hardcore diablo fan''

achja ieder zijn ding maar dit spel is zalig . uit

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leto Bekijk bericht
    Als je een ARPG maakt moet je echt niet voor een mietjespubliek gaan, ik bedoel ze hebben zelf het genre zowat uitgevonden, bijna zelfverraad als het echt zo zou zijn... Ik ga maar oordelen eens ik zelf een hele playthrough heb ervaren
    De markt nu ziet er volledig anders uit dan die van tien jaar geleden. Blizzard moet zich daar aan aanpassen. Bedrijven denken niet in termen van "zelfverraad" maar in termen van winst. De gemiddelde gamer leeft blijkbaar in een imaginaire wereld waarin bedrijven games maken om mensen een plezier te doen.

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maartendq Bekijk bericht
    De markt nu ziet er volledig anders uit dan die van tien jaar geleden. Blizzard moet zich daar aan aanpassen. Bedrijven denken niet in termen van "zelfverraad" maar in termen van winst. De gemiddelde gamer leeft blijkbaar in een imaginaire wereld waarin bedrijven games maken om mensen een plezier te doen.
    quoted for fucking truth. vooral die laatste zin.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maartendq Bekijk bericht
    Chance dat die bubble hier al lang doorgeprikt is. en het is ook logisch als bedrijf dat je winst wil maken. En Blizzard kan zich dingen permitteren die bij andere bedrijven flagrant afgestraft worden.

Member molog's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hoe je het ook draait of keert Blizzard heeft veel goede titels gemaakt. En Diablo 3 komt hier zeker in huis!

Member
    iTrader
    0
    Hier ook
    Earth: Home to millions of species, including humans.

Member
    iTrader
    125 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door molog Bekijk bericht
    Hoe je het ook draait of keert Blizzard heeft veel goede titels gemaakt. En Diablo 3 komt hier zeker in huis!
    Klopt, altijd gebash op wow of Diablo of andere games.. speel het dan niet
    Diablo 3 Brucore#2470
    Main class : wizard

Member Ezarto's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ikaruga Bekijk bericht
    Het probleem met die skilltree is simpelweg dat de illusie van controle weg is. Niet iedereen is wild enthousiast over een systeem dat uw handje vasthoud van punt A naar B
    Dus sommigen verkiezen een illusie boven meer customizability?

En voor ik een tegenwoord krijg: "meer customizability" is gebaseerd op het objectief vergelijken van de cijfers van DII en DIII.

Ben ik nu ook een blizzard fanboy?

Member SideShow's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Omni^ Bekijk bericht
    ik en ne maat van mij zijn nogal leeken in diablo en hebben het met de Beta ''ontdenkt'' we zijn alle 2 fervente shooters en we zijn zeer hard verschoten hoe zalig dat dit spel is we hebben geen negatieve punten gezien en we kunnen niet wachten voor de full release!

nu ik hier mensen dit spel zien bashen, vind ik dit pure snobisme en een beetje elitair van ''wij zijn te goed voor dit spel we appreciëren dit niet als hardcore diablo fan''

achja ieder zijn ding maar dit spel is zalig . uit
    hier hetzelfde

alhoewel ik wel een wow-addict geweest ben, kende ik diablo niet
    de beta heeft me ook te pakken ... de eerste dag was het was onwennig ... maar nu dat de open beta gedaan is ... kietelt het toch

zal ik dus ook zeker kopen
    enige minpuntje is wel dat je altijd online moet zijn ... als je met een verhuis zit en je hebt nog niet direct internet enzo...

Member Veruca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SideShow Bekijk bericht
    enige minpuntje is wel dat je altijd online moet zijn ... als je met een verhuis zit en je hebt nog niet direct internet enzo...
    Niet alleen dat. Pak dat je internet eens uitvalt, of de server het laten afweten, teveel lag (voor een single player run... ). Ik begrjip waarom ze die keuze maken, maar het toont nog maar eens aan dat de bedrijven tegenwoordig denken dat iedereen over (supersnel en feilloos) internet beschikt. Ik zie de rage berichten nu al van mensen die juist een tof item gingen looten en dan opeens een disconnect hebben. Bye-bye item.

Tenzij ik het mis heb, en het spel ook offline gespeeld kan worden maar het om de zoveel tijd checkt of je online zit. Dit kan sporadische internetonderbrekingen eventueel wel overbruggen.
    Roleplaying in a galaxy far far away...
    Star Wars - Edge of the Empire ~ Star Wars - Age of Rebellion

Xbox LIVE: V3ruc4

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Inderdaad, ben ik het volledig mee eens!
    Voor mijn werk ben ik geregeld op hotel en daar is de Wi-Fi soms allesbehalve bereikbaar of stabiel te noemen ...

Had graag een offline mode gezien
    Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand, iedereen denkt er genoeg van te hebben.

~ Voltaire

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dragonix Bekijk bericht
    Inderdaad, ben ik het volledig mee eens!
    Voor mijn werk ben ik geregeld op hotel en daar is de Wi-Fi soms allesbehalve bereikbaar of stabiel te noemen ...

Had graag een offline mode gezien
    Tja, helaas.

Member DM_Nova's schermafbeelding
    iTrader
    0
    wil hier even opmerken dat elk blizzard spel maakt een evolutie door maakt ook na zijn release.

Ik lees hier dat Diablo 2 op hell te makkelijk is.

Maar dit is zo gevolueerd, Diablo 2 origineel en diablo 2 laatste patch is een heel groot verschil.

De expansion maakt alles veel gemakkelijker, sterkere huurlingen, runes, sterkere sets, sterkere uniques, skills die bonussen geven aan elkaar, jewels,

patch 13 deed er nog een schepje boven op door extreem OP runewords te intoduceren. Veranderde het hele spel enorm. Dit maakt inderdaad dat diablo 2 op hell nu een lachertje is.

Om het nieuwe skillsysteem te beoordelen valt nog af te wachten. Al lijkt het mij leuk dat je zoveel verschillende skill+rune combo's hebt. Denk dat je uren plezier gaat hebben met het testen van combinaties.

als je dat vergelijkt met diablo 2.
    Je start met het plan om een goede hammerdin te maken. Je weet op voorrand al in welke skill je punten moet steken, en buiten en min aan str steek je al je stat points in healt (de rest haalde je wel uit items). En uiteindelijk ben je uren en uren dezelfde skill (paar skills) aan het spammen tegen elke tegenstander. Is dit oude systeem dan zoveel beter?

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DM_Nova Bekijk bericht

Je start met het plan om een goede hammerdin te maken. Je weet op voorrand al in welke skill je punten moet steken, en buiten en min aan str steek je al je stat points in healt (de rest haalde je wel uit items). En uiteindelijk ben je uren en uren dezelfde skill (paar skills) aan het spammen tegen elke tegenstander. Is dit oude systeem dan zoveel beter?
    Dit, waarheid * 1000. Nu maar hopen dat andere mensen dit ook eindelijk eens gaan snappen.

Member Phaetor's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DM_Nova Bekijk bericht
    QFT
    Hier sla je de nagel wel op de kop maat!

Member
    iTrader
    0
    Duidelijke taal inderdaad !!!
    Playstation 3 60 gb owner / PSN: Gaminggod88 /
    PS3 games : 58 stuks
    Hele lijst http://www.playfire.com/gaminggod88
    Twitter account
    ///Weblog

Member Ezarto's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Jup idd, maar het gaat niet baten. Zo'n posts zijn er al zeker 3 keer gepasseerd. Allemaal volledig juist, maar mensen die het nog niet tegoei doorhebben of het systeem nog maar pas leren kennen (want in het begin dacht ik ook van: "WUT?") komen blijkbaar eerst zagen ipv de thread/het internet is te doorzoeken of zelf verder na te denken.

Pagina 209 van 258 EersteEerste ... 109159199205206207208209210211212213219 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten