Pagina 206 van 258 EersteEerste ... 106156196202203204205206207208209210216256 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.101 t/m 4.120 van 5153
    Member molog's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Draego Bekijk bericht
    Lvl 10 is enkel id beta hé. Normaal wordt HC optie unlocked als je normal 1x uitgespeeld hebt.
    Klopt niet, is wel degelijk vanaf lvl 10 nu.

Member Wg_Flow's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Godverdomme hé, kan dus nog altijd spelen, ik had dus al véél eerder DIII kunnen spelen, damn you overflowing spamfolder :'(

Kan je hoger dan lvl 13 levelen in de closed ?
    For living there's life, for everything else there's Mary Jane www.weedguru.com - where wombats wallow
    Gamertag: Kurywusaki
    PSN-id: Kurywusaki
    Steam-id: Wg_Flow

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Wat scheelt er toch met dit spel man ...

Op allebei mijn desktop en laptop heeft dit spel exact dezelfde rare performance problemen.
    Textures op High, Shadows op Medium, Physics op High, Clutter Density op Medium, AA en Low FX allebei af, v sync op, Full Screen 1920x1080 (dezelfde settings op allebei mijn laptop en desktop).

Laptop is een i7-2670QM 2.2ghz (met 3.1ghz turbo), GTX 570m 1.5gb GDDR5 VRAM en 8gb DDR3 RAM.
    Desktop een Phenom II 3.4ghz, ATI HD5870 1gb GDDR5 VRAM en ook 8gb DDR3 RAM.

Het zit dus namelijk zo dat elke 10-20 meter dat ik loop, dat ik een stutter krijg, het hele spel lang.
    Ook als ik het spel pas opstart, stuttert mijn spel gelijk zot voor de eerste 15 min. en het blijkt dus zo te zijn dat elk moment dat er een nieuwe skill wordt gebruikt door een speler of monster, dat het spel stuttert, van zodra die al gebruikt is gebeurt dit niet meer.
    Ook heb ik altijd een rocksolid 60 FPS, maar van zodra er meer dan 2 spelers vollebak aan het vechten zijn tegen 20+ monsters wordt mijn FPS 20 en is het onspeelbaar unsmooth en nochtans blijft mijn FPS steenvast op 60 als er maar 10 monsters zijn.
    Ook als de v sync afstaat ziet het spel er zo enorm unsmooth uit, ook al is mijn FPS op 100+.
    Deze problemen zijn dus exact hetzelfde op allebei mijn systemen, hoe komt dit toch? Deze zouden makkelijk een outdated spel als D3 op maximum moeten kunnen draaien.

Nog iemand die deze problemen heeft/had? Eventueel hoe ge het opgelost hebt in geval van 'had'?

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wg_Flow Bekijk bericht
    Godverdomme hé, kan dus nog altijd spelen, ik had dus al véél eerder DIII kunnen spelen, damn you overflowing spamfolder :'(

Kan je hoger dan lvl 13 levelen in de closed ?
    Nee, 13 is het maximum.

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Genkenaar Bekijk bericht

Op allebei mijn desktop en laptop heeft dit spel exact dezelfde rare performance problemen.
    Textures op High, Shadows op Medium, Physics op High, Clutter Density op Medium, AA en Low FX allebei af, v sync op, Full Screen 1920x1080 (dezelfde settings op allebei mijn laptop en desktop).

Laptop is een i7-2670QM 2.2ghz (met 3.1ghz turbo), GTX 570m 1.5gb GDDR5 VRAM en 8gb DDR3 RAM.

Het zit dus namelijk zo dat elke 10-20 meter dat ik loop, dat ik een stutter krijg, het hele spel lang.
    Ook als ik het spel pas opstart, stuttert mijn spel gelijk zot voor de eerste 15 min. en het blijkt dus zo te zijn dat elk moment dat er een nieuwe skill wordt gebruikt door een speler of monster, dat het spel stuttert, van zodra die al gebruikt is gebeurt dit niet meer.
    Ook heb ik altijd een rocksolid 60 FPS, maar van zodra er meer dan 2 spelers vollebak aan het vechten zijn tegen 20+ monsters wordt mijn FPS 20 en is het onspeelbaar unsmooth en nochtans blijft mijn FPS steenvast op 60 als er maar 10 monsters zijn.
    Ook als de v sync afstaat ziet het spel er zo enorm unsmooth uit, ook al is mijn FPS op 100+.
    Deze problemen zijn dus exact hetzelfde op allebei mijn systemen, hoe komt dit toch? Deze zouden makkelijk een outdated spel als D3 op maximum moeten kunnen draaien.

Nog iemand die deze problemen heeft/had? Eventueel hoe ge het opgelost hebt in geval van 'had'?
    Ik had vandaag een blue post gezien dat de betabuild niet geoptimaliseerd zou zijn en dat de final release build dit wel is.

Of het waar is zullen we maar 15 mei weten natuurlijk.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syndrom Bekijk bericht
    Ik had vandaag een blue post gezien dat de betabuild niet geoptimaliseerd zou zijn en dat de final release build dit wel is.

Of het waar is zullen we maar 15 mei weten natuurlijk.
    Bedankt om dit te vermelden!
    Ik hoop echt dat dit het geval is, die performance problemen zijn echt een gamebreaker voor mij, zo vervelend man.

Member
    iTrader
    0

Heb vergelijkbare specs qua laptop, maar ook bij mij stotterde die op sommige rare momenten. De full version zal wel goed geoptimaliseerd zijn, daar is blizzard wel goed in qua programmeer werk
    Playstation 3 60 gb owner / PSN: Gaminggod88 /
    PS3 games : 58 stuks
    Hele lijst http://www.playfire.com/gaminggod88
    Twitter account
    ///Weblog

Member Wg_Flow's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nee, 13 is het maximum.
    Cheers.

En ivm performance issues : Het kan aan de beta servers liggen maar ik merk ook dat het spel soms wat haperig aanvoelt, dit op een systeem dat op zijn minst dubbel de kracht heeft van wat vereist wordt.

Ik merk dit vooral op wanneer ik net ingelogd ben en de eerste minuten aan't spelen ben ,botched up animaties, rubber band lag etc.

Spel wordt daarna wel gewoon speelbaar, freezes etc. haperingen die gaan weg na een paar minuten, trés bizarre.
    For living there's life, for everything else there's Mary Jane www.weedguru.com - where wombats wallow
    Gamertag: Kurywusaki
    PSN-id: Kurywusaki
    Steam-id: Wg_Flow

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cyclops jelle Bekijk bericht
    Heb vergelijkbare specs qua laptop, maar ook bij mij stotterde die op sommige rare momenten. De full version zal wel goed geoptimaliseerd zijn, daar is blizzard wel goed in qua programmeer werk
    Ik hoop het.
    Nu is het zo dat ik het spel op Full Windowed heb gezet ipv Full Screen en blijkbaar heeft dit de stutters grotendeels opgelost.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Ik had dat eerst ook net hetzelfde, maar is nu wel beter. Probleem is dat'k vanalles geprobeerd heb en niet juist weet wat het opgelost heeft. Heb dat ook bij geen enkel andere game.

Probeer es paar verschillende vid drivers (beta desnoods). Ook vsync uitzetten in-game en forcen via control panel was bij mij precies beter. En misschien in D3 launcher ook peer-to-peer of zo uitzetten (is ergens een setting in de launcher). Don't ask me why, maar probeer het es

Member rico's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door molog Bekijk bericht
    Klopt niet, is wel degelijk vanaf lvl 10 nu.
    bron? in retail versie unlocked volgens mij HC mode enkel wanneer je normaal eerst uitgespeelt hebt hoor!
    Battletag: R1c0#2426
    Steam Acc: R1c0the2
    Xbox Live Acc: R1c02
    Online fifa, forza motorsport 4 player(Xbox), cod:MW, team fortress 2(PC), Starcraft II :Rico_513

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vimes Bekijk bericht
    Ik had dat eerst ook net hetzelfde, maar is nu wel beter. Probleem is dat'k vanalles geprobeerd heb en niet juist weet wat het opgelost heeft. Heb dat ook bij geen enkel andere game.

Probeer es paar verschillende vid drivers (beta desnoods). Ook vsync uitzetten in-game en forcen via control panel was bij mij precies beter. En misschien in D3 launcher ook peer-to-peer of zo uitzetten (is ergens een setting in de launcher). Don't ask me why, maar probeer het es
    Adaptive v sync of gewone?
    Ik heb op het internet gelezen dat Adaptive v sync blijkbaar voor minder framedrops zorgt.
    Heb ook P2P afgezet in de Launcher.

Ik heb momenteel de laatste beta drivers (301.24), welke hebt gij?

Merci!

Member
    iTrader
    0
    of koop ne deftige pc

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door All-In Bekijk bericht
    of koop ne deftige pc
    heb je nog van die geniale opmerkingen?
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door All-In Bekijk bericht
    of koop ne deftige pc
    Not sure if trolling.

Serieus, als ge kijkt naar de specs die ik vermeld heb, dan zou ge zeker moeten weten dat allebei mijn desktop en laptop serieus boven het recommended uitkomen.

Het is niet omdat ge geen pc hebt die watercooled, super overclocked met een 500+ euro CPU, SLI/XFIRE 2x500 euro videokaart, etc. dat het daarom geen deftige pc is, zeker een spel als D3 zou perfect moeten kunnen draaien op een pc vanaf de 700 euro, zo grafisch zwaar is deze niet zeh.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syndrom Bekijk bericht
    heb je nog van die geniale opmerkingen?
    ²

Member
    iTrader
    0
    =D

Member Ikaruga's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    die performance problemen heb ik ook op een i5 2500k, 8gig en een gtx 460 1gig. Aan het systeem ligt het wel niet, toch niets voor iets dat grafisch best mediocre is qua technologie. Heb al vaak gelezen dat van zodra er teveel strain op de server komt, de performance naar de haaien is.

Ik zat met constante stutteren, frameskipping soms en gewoon random FPS drops
    Beavers retalliation

Member Phaetor's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rico Bekijk bericht
    bron? in retail versie unlocked volgens mij HC mode enkel wanneer je normaal eerst uitgespeelt hebt hoor!
    In release moet je normal een keer uitspelen om hardcore te kunnen doen zoals je zegt. Dat lvl 10 geneuzel is enkel voor beta.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4062878642#10

Approved 9-lifer Puppieke's schermafbeelding
    iTrader
    88 (100%)
    vraagje:
    Ik heb de Beta van D3 al een "paar keer" gespeeld, maar afgelopen weekend had ik nog eens zin om wat te spelen. k had gelezen over die nieuwe patch en het was alweer een paar weken geleden.

DUs ik start op, haal de patch binnen en begin een met een WD. Na een dik uur valt plots mijn laptop uit.
    Vreemd, maar mogelijk. Ik check of de lader goed insteekt (dit was het geval) en start de laptop terug op. Geen probleem. Ik begin opnieuw met D3 en nu na amper 15min valt alles weer uit.

Beetje stress gekregen. Dacht dat het aan de laptop zelf lag, dus snel nog eens een backup gemaakt. (doen we dat niet allemaal veel te weinig? ) Virusscan eens laten lopen, cccleaner erop. Maar alles clean.
    Sindsdien de laptop nog uren laten aanstaan, zonder dat hij uitvalt.

WAAROM valt die dan uit als ik D3 aan het spelen ben???
    /

Approved 9-lifer
    iTrader
    5 (100%)
    Vraagje: heb je een zwaar systeem nodig voor Diablo III?
    PSN: Nochnoii
    Now playing: Minecraft
    3DS Friendcode: 4596 9456 5066

Pagina 206 van 258 EersteEerste ... 106156196202203204205206207208209210216256 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten