Pagina 166 van 344 EersteEerste ... 66116156162163164165166167168169170176216266 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.476 t/m 2.490 van 5153
    Member kaneda's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BubbaKush Bekijk bericht
    Oei Oei, en zie ne keer dadde daar in slaap valt!
    als em voorover valt zal em wel snel wakker zijn

Member maartendq's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik vind het grappig dat een game zo simpel als diablo 3 (monsterkes ineenmeppen met overpowered skills) zo lang in ontwikkeling is door een zeer ervaren team.

Approved 9-lifer Sqarzz's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Weblogs
    1
    omdat het niet zo'n simpele game is als jij zegt. Een goede game heeft de juiste mix van verscheidene elementen, en de manier waarop stats effect hebben op de spelbeleving is ook niet te onderschatten!
    need.. rrr
    sys1: i7 2600K@4.9/P8Z68-PRO/4x4GB sys2: Q6600@3.8/EP45T-DS3/2x2GB
    Rip Kris

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sqarzz Bekijk bericht
    omdat het niet zo'n simpele game is als jij zegt. Een goede game heeft de juiste mix van verscheidene elementen, en de manier waarop stats effect hebben op de spelbeleving is ook niet te onderschatten!
    In vergelijking met Starcraft 2 is Diablo 3 vrij eenvoudig. Er bekruipt mij toch 'n gevoel dat er bij Diablo 3 toch een paar interne fuck-ups gebeurd zijn, niet in het minst door die RMAH.

Member Ezarto's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maartendq Bekijk bericht
    In vergelijking met Starcraft 2 is Diablo 3 vrij eenvoudig.
    Ge bent volgens mij toch appels met peren aan het vergelijken ...

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ezarto Bekijk bericht
    Ge bent volgens mij toch appels met peren aan het vergelijken ...
    Beide games waren quasi even lang in ontwikkeling, daar gaat het mij om.

Member SavaB's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik vind het grappig dat een game zo simpel als diablo 3 (monsterkes ineenmeppen met overpowered skills) zo lang in ontwikkeling is door een zeer ervaren team.
    En SCII is dan niet meer dan een hoop monsterkes maken om een hoop andere monsterkes ineen te kloppen? :P Civilisation V is ook niet meer dan wachten op uw beurt, en schaken is gewoon maar wat pionnekes verzetten

Ge kunt natuurlijk geen fan zijn van het genre, maar da's niet echt een reden om een zo enorm uitgebreid blizzard-game, ubergebalanceerd als het is, zo ongenuanceerd de grond in te boren

Member
    iTrader
    14 (100%)
    Pff, ik had beter de gold edition van Diablo 2 niet gekocht 2 weken terug in de saturn... Nu kan ik helemaal niet meer wachten op den 3!
    Bij al mijn aanbiedingen in Buy it and Sell it worden mijn producten ook aangeboden in vriendenkring.

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SavaB Bekijk bericht
    En SCII is dan niet meer dan een hoop monsterkes maken om een hoop andere monsterkes ineen te kloppen? :P Civilisation V is ook niet meer dan wachten op uw beurt, en schaken is gewoon maar wat pionnekes verzetten

Ge kunt natuurlijk geen fan zijn van het genre, maar da's niet echt een reden om een zo enorm uitgebreid blizzard-game, ubergebalanceerd als het is, zo ongenuanceerd de grond in te boren
    Ik ben ze-ker fan van het genre -veel Diablo 2 LOD gespeeld vroeger, ik hoop zelfs dat m'n macbookje in Bootcamp D3 aan zal kunnen (starcraft 2 lukt net met m'n 9400m op low) maar ik vind gewoon dat D3 wel héél lang op zich laat wachten. Dan heb ik het toch meer voor Valve, dat gewoon geen informatie loslaat over Half Life 2: Ep3 of Half Life 3.

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    Ik ben ze-ker fan van het genre -veel Diablo 2 LOD gespeeld vroeger, ik hoop zelfs dat m'n macbookje in Bootcamp D3 aan zal kunnen (starcraft 2 lukt net met m'n 9400m op low) maar ik vind gewoon dat D3 wel héél lang op zich laat wachten. Dan heb ik het toch meer voor Valve, dat gewoon geen informatie loslaat over Half Life 2: Ep3 of Half Life 3.
    dus jij hebt liever dat ze helemaal niets zeggen en als ze iets gaan zeggen het wssl nog een paar jaar gaat duren voor het op de markt is?

Diablo 3 is een opvolger op een van de meest geliefde games ooit, dus dat ze hun tijd maar pakken en zorgen dat het goed zit.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

iTrader
    5 (100%)
    Je verandert van onderwerp: daarnet had je het over de game zelf, nu geef je commentaar op de publisher.

Member .z.'s schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    En waarom D3 via bootcamp spelen wanneer je het gewoon onder OsX kan?

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door .z. Bekijk bericht
    omdat het algemeen geweten is dat als je native op je osX speelt die dingen geemuleerd worden en minder goed draaien.

Gamen doe je nog altijd het beste op een windows partitie. Speel al jaren wow deftig aan 60 fps op bootcamp, op osX op hetzelfde systeem draait het maar aan 30 fps. Zelfde verhaal met andere games.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

iTrader
    5 (100%)
    ik denk dat dat meer te maken heeft met de 3d en shader support die op windows tien jaar verder staat dan op mac.

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door .z. Bekijk bericht
    Het prestatieverschil is enorm. SC2 onder mac osX met een 9400m is quasi niet te doen terwijl SC2 onder Win7 met een 9400m best probleemloos draait. Half-Life2 draai ik quasi maxed out (behalve AA/AF) op Win7, terwijl ik op mac osX tevreden moet zijn met Medium-high (de episodes zijn gewoon op medium).

Ik ben erg tevreden van mijn macbook en mac mini, maar gamen doe je nog steeds op Windows of op een console. Gamen op mac osX terwijl je op Windows kan gamen is in feite jezelf een handicap geven.

Ik vermoed dat GPU driver support op mac inderdaad nog zo goed als nergens staat in vergelijking met Windows.

EDIT: het concept van de game zelf vind ik nog steeds ongelofelijk simpel. Het is gewoon een hack&slash fest, niet bedoeld om enigzins competitief valabel te zijn zoals Starcraft 2, waar ze een beta van een half jaar nodig hadden om de eerste balansproblemen er uit te krijgen (en die daardoor enkele tien- tot honderduizenden deelnemers nodig had).

Maar ja, als je besluit van alles overdreven ingewikkeld te maken door het toevoegen van -controversiële- zaken als een RMAH..

(geduld is wat games betreft niet m'n sterkte punt)
    Laatst gewijzigd door maartendq; 17 januari 2012 om 15:23

Pagina 166 van 344 EersteEerste ... 66116156162163164165166167168169170176216266 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten