Oorspronkelijk geplaatst door
DaCostrr
Tuurlijk, wel Miami is vooral heel bekend, het is er warm, schoon volk, en er is van alles te doen. Daarbij citytrip tegenover USA is wel een gigantisch verschil natuurlijk, ik doe een citytrip wanneer ik eens zin heb om eens er ff van tussen uit te zijn voor een dag of 4-5. Zo ben ik in april voor 4 dagen naar Madrid geweest en met nieuwjaar voor een dag of 5 naar Bulgarije.
Dit is een ECHTE reis, zon, zee en strand. Daarbij zie je ook een ander stuk van de wereld, in plaats van een 'stad' aangezien we ook in Florida zelf zullen rijden.
Er zijn een tal van zaken dat we kunnen doen, Everglades ontdekken, rijden tot in Key West, zonnen aan South beach, Orlando(!!) gaan bezoeken. Aangezien we met een huurauto hebben zal echt alles op het gemak zijn, cruisen met de airco vollebak.. Dit noem ik een vakantie, en zeker voor dat geld kun je bijna niet sukkelen.
Het is een ervaring, natuurlijk moet je wel zin hebben in zo'n reis, als je liever elke dag aan het strand ligt bijvoorbeeld, dan zit dat er niet in.
Als je nog meer wilt weten, contacteer me dan op facebook, dan zie je meteen ook wie ik ben

.
facebook; Kenneth De Coster