Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 23
    Member
    iTrader
    0

Thumbs up Reisgenoten gezocht: Miami, FLORIDA

Beste 9live,

Deze zomer ben ik van plan om voor een dag of 10 naar Florida te trekken, aangezien mijn vakantie vorig jaar in New York meer dan geslaagd is heb ik besloten om dit jaar terug de Noord-Atlantische Oceaan over te steken.

Nu zo'n reis doe ik graag in een bende van 4-5 man. Maar op mijn leeftijd (22), zijn mijn meeste maten nog aan het studeren en hebben het geld nog niet om zo'n reis te maken.
    Bij deze zoek ik dus mensen, die niet terugdeinzen om nieuwe mensen te ontmoeten, de wereld willen 'zien', die vooral verstandig zijn en vooral zo'n reis zien zitten .

Ik heb het meeste al zitten plannen, qua vliegtuigtickets (prijs), mini-van te huren, hotel aan South Beach, locaties om te bezoeken.. Noem maar op, het zal dus georganiseerd zijn.
    Momenteel zijn we met 2 personen, dus er zijn nog 2-3 plaatsen over hoe sneller de plaatsen bezet zijn hoe sneller we kunnen boeken.

Een belangrijke factor voor de mensen die zouden geïnteresseerd zijn is de prijs natuurlijk:
    Voor vlucht plus hotel (9 nachten) mag je rekenen op een 820 euro.
    Een mini-van huren zal ongeveer 150 euro zijn pp (met 4).
    En voor de rest is het natuurlijk wat je zelf wil spenderen in je reis qua eten en drank.
    Een ruwe schatting voor vlucht, hotel, auto en benzine is een kleine 1000 euro dus.

We zouden gaan begin september, voor 10 dagen dus. Ik heb hier alles in het kort geplaatst, maar als er dus mensen zijn die dit zien zitten, aarzel niet om mij te contacteren, als je vragen hebt over vliegmaatschappij, het hotel, wat te bezoeken dus.
    PSN: dacoster
    Xfire: dacoster
    steam: dacoster

Member
    iTrader
    47 (100%)
    En wat ben je daar van plan te doen ?
    Elke dag feesten ?

Member Boukreev's schermafbeelding
    iTrader
    71 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wazzipi Bekijk bericht
    Elke dag feesten ?
    goede vraag.

en is dat voor vlucht heen en terug? is dat niet zot goedkoop? (820 euro vlucht heen en terug en 9 overnachtingen)

Member thehelghast's schermafbeelding
    iTrader
    41 (96%)
    kwou graag gaan maar wegens te weinig verlofdagen zalt voor volgend jaar zijn

Dus als ge volgend jaar nog is zou gaan => count me in plz

Member
    iTrader
    0
    Elke dag feesten ?
    Het is geen zuipvakantie, want dat is waarschijnlijk wat je bedoelt, dan ga ik liever naar Spanje ofzo. Nene hier is het echt de bedoeling om zoveel mogelijk te doen, bezoeken, ook een dagje chillen aan het strand..

's Avonds dan eventueel iets gaan drinken in een bar, aan Ocean drive.. Als je erop staat kunnen we altijd eens een Club doen, maar het is niet de bedoeling om elke avond wasted te zijn en de volgende dag in het hotel moeten blijven..

@Boukreev; Dat is inderdaad een HEEEEEEL mooie prijs voor een vlucht + hotel. Reken wel dat er geen ontbijt of avondmaal is inbegrepen. Het is wel een hotel in de beste locatie van Miami .

Member
    iTrader
    0
    Ik zou ook heel graag meegaan maar jammer genoeg kan ik onmogelijk de eerste 10 dagen van september :-(

Member
    iTrader
    47 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaCostrr Bekijk bericht
    Het is geen zuipvakantie, want dat is waarschijnlijk wat je bedoelt, dan ga ik liever naar Spanje ofzo. Nene hier is het echt de bedoeling om zoveel mogelijk te doen, bezoeken, ook een dagje chillen aan het strand..

's Avonds dan eventueel iets gaan drinken in een bar, aan Ocean drive.. Als je erop staat kunnen we altijd eens een Club doen, maar het is niet de bedoeling om elke avond wasted te zijn en de volgende dag in het hotel moeten blijven..

@Boukreev; Dat is inderdaad een HEEEEEEL mooie prijs voor een vlucht + hotel. Reken wel dat er geen ontbijt of avondmaal is inbegrepen. Het is wel een hotel in de beste locatie van Miami .
    Nee want als het een zuipvakantie was had ik al afgehaakt ( ik drink niet)
    Moet me eigen nog wa overtuigen met wat daar te bezoeken is. Ik ben nog op zoek naar een reis in september dusja
    Dus wat is er daar zoals te bezoeken en hoelang vliegen is dat ?
    Ik vin ook zeer goedkoop ging anders een citytripke doen van 5 dagen en da kwam me al 900 euro uit :o

Member
    iTrader
    0
    Nee want als het een zuipvakantie was had ik al afgehaakt ( ik drink niet)
    Moet me eigen nog wa overtuigen met wat daar te bezoeken is. Ik ben nog op zoek naar een reis in september dusja
    Dus wat is er daar zoals te bezoeken en hoelang vliegen is dat ?
    Ik vin ook zeer goedkoop ging anders een citytripke doen van 5 dagen en da kwam me al 900 euro uit :o
    Tuurlijk, wel Miami is vooral heel bekend, het is er warm, schoon volk, en er is van alles te doen. Daarbij citytrip tegenover USA is wel een gigantisch verschil natuurlijk, ik doe een citytrip wanneer ik eens zin heb om eens er ff van tussen uit te zijn voor een dag of 4-5. Zo ben ik in april voor 4 dagen naar Madrid geweest en met nieuwjaar voor een dag of 5 naar Bulgarije.
    Dit is een ECHTE reis, zon, zee en strand. Daarbij zie je ook een ander stuk van de wereld, in plaats van een 'stad' aangezien we ook in Florida zelf zullen rijden.

Er zijn een tal van zaken dat we kunnen doen, Everglades ontdekken, rijden tot in Key West, zonnen aan South beach, Orlando(!!) gaan bezoeken. Aangezien we met een huurauto hebben zal echt alles op het gemak zijn, cruisen met de airco vollebak.. Dit noem ik een vakantie, en zeker voor dat geld kun je bijna niet sukkelen.

Het is een ervaring, natuurlijk moet je wel zin hebben in zo'n reis, als je liever elke dag aan het strand ligt bijvoorbeeld, dan zit dat er niet in.

Als je nog meer wilt weten, contacteer me dan op facebook, dan zie je meteen ook wie ik ben .

facebook; Kenneth De Coster

Member
    iTrader
    47 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaCostrr Bekijk bericht
    Tuurlijk, wel Miami is vooral heel bekend, het is er warm, schoon volk, en er is van alles te doen. Daarbij citytrip tegenover USA is wel een gigantisch verschil natuurlijk, ik doe een citytrip wanneer ik eens zin heb om eens er ff van tussen uit te zijn voor een dag of 4-5. Zo ben ik in april voor 4 dagen naar Madrid geweest en met nieuwjaar voor een dag of 5 naar Bulgarije.
    Dit is een ECHTE reis, zon, zee en strand. Daarbij zie je ook een ander stuk van de wereld, in plaats van een 'stad' aangezien we ook in Florida zelf zullen rijden.

Er zijn een tal van zaken dat we kunnen doen, Everglades ontdekken, rijden tot in Key West, zonnen aan South beach, Orlando(!!) gaan bezoeken. Aangezien we met een huurauto hebben zal echt alles op het gemak zijn, cruisen met de airco vollebak.. Dit noem ik een vakantie, en zeker voor dat geld kun je bijna niet sukkelen.

Het is een ervaring, natuurlijk moet je wel zin hebben in zo'n reis, als je liever elke dag aan het strand ligt bijvoorbeeld, dan zit dat er niet in.

Als je nog meer wilt weten, contacteer me dan op facebook, dan zie je meteen ook wie ik ben .

facebook; Kenneth De Coster
    Oh mooi zal je straks een toevoegen en dan zien we wel

Er zijn er 3 :
    Meldert
    Zulte
    bredene
    wie ben je ?
    Laatst gewijzigd door Wazzipi; 22 juni 2012 om 20:14

Member
    iTrader
    0
    Er bestaan wel enkele met mijn naam, hier is de link om ervoor te zorgen dat je de juiste hebt.

Kenneth De Coster | Facebook

Member h0pje's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ik wou dat ik kon mee gaan, lijkt me echt een super reis Jammer genoeg gaan herexamens daar waarschijnlijk wel een stokje voor steken.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door h0pje Bekijk bericht
    Ik wou dat ik kon mee gaan, lijkt me echt een super reis Jammer genoeg gaan herexamens daar waarschijnlijk wel een stokje voor steken.
    Wanneer weet je dan als je al dan niet herexamens hebt?

Member h0pje's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    6 juli krijg ik mijn resultaten, fingers crossed
    Laatst gewijzigd door h0pje; 23 juni 2012 om 17:00

Member Dozzeh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zeker in Key West verblijven, de route erheen en de sfeer in Key West zelf zijn super.

Ook zeker jetski's huren daar en een guided tour rond het eiland doen, you'll love the view and scenery

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dozzeh Bekijk bericht
    Zeker in Key West verblijven, de route erheen en de sfeer in Key West zelf zijn super.

Ook zeker jetski's huren daar en een guided tour rond het eiland doen, you'll love the view and scenery

Staat zeker al op het programma .

Member Böhse Onkel's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ziet er niet slecht uit, wat is begin september?

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Böhse Onkel Bekijk bericht
    Ziet er niet slecht uit, wat is begin september?
    Liefst 3 september, tot 12-13 september.

Approved 9-lifer Foose's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Ben 2 keer naar Miami geweest en ik zou gerust elk jaar willen gaan . Maar mijn reis staat dit jaar al vast naar Italië, anders had ik mss wel interesse.

Prijs is wel spotgoedkoop. Ben je daar zeker van? Zou zeggen dat je met alleen de vlucht (heen & terug) toch minstens op €6-700 zou mogen rekenen als ik mij niet vergis . Vertrek je niet onrechtstreeks vanuit Zaventem misschien?

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dragjeh Bekijk bericht
    Ben 2 keer naar Miami geweest en ik zou gerust elk jaar willen gaan . Maar mijn reis staat dit jaar al vast naar Italië, anders had ik mss wel interesse.

Prijs is wel spotgoedkoop. Ben je daar zeker van? Zou zeggen dat je met alleen de vlucht (heen & terug) toch minstens op €6-700 zou mogen rekenen als ik mij niet vergis . Vertrek je niet onrechtstreeks vanuit Zaventem misschien?
    Neen hoor, ik kan het je de prijs zwart op wit geven.. Vanuit Zaventem eerst een tussenstop in Madrid, London of New York, al te zien welke maatschappij we nemen, maar de prijs van de drie (AA, BA, IBE) ligt dicht tegen elkaar.

Member sandpatt's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Ik heb enkele maanden terug vliegtickets van 3-11sept naar miami geboekt, maar voorlopig nog geen reispartner

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten