Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Member EvolÁtion's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

luchthaven overstappen.

kheb dus een vlucht geboekt.
    maar hoe gaat overstappen dan in zijn werk?
    ik zag dat ik bijvoorbeeld 13:30 land en 14u30 al terug in de volgende moet zitten.
    is dit genoeg tijd om uw baggage terug te hebben en uw volgend ticket te halen?
    iemand ervaring hiermee?
    het is de eerste keer dat ik aleen vlieg en is de eerste keer dat ik moet overstappen.

Member J3rry's schermafbeelding
    iTrader
    0
    reken erop dat vluchten altijd later landen, 15 tot 30 minuten bij de meeste
    hangt af van de traagheid van de bemanning zoals bij brussels airlines

dan hangt het af waar je overstapt en hoe goed je die luchthaven kent
    voorbeeld: brussel -> frankfurt -> singapore
    met een transit van 2 uur dan ga je 90% je vlucht missen als je de luchthaven niet kent
    trage security daar lange files, gate die helemaal andere kant ligt plus onduidelijk aangeduid waar je connectie is

bagage die check laat je inchecken naar je eindbestemming, meestal printen ze ook de boarding pass van je connectie vlucht uit en hoef je niets te doen dan direct door de security te gaan en naar de gate lopen
    in geval je geen ticket hebt kan je dit ofwel verkrijgen in de transit zone ofwel verlaat je de luchthaven en loop je naar de checkin dit kost weer veel tijd zoals in frankfurt

misschien kan je eens posten met welke maatschappij en je vluchtroute

Member Dees's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als beide vluchten bij dezelfde maatschappij geboekt zijn, zal je je geen zorgen moeten maken omtrent je bagage, en blijf je 'in transit'. Dan blijf je ingecheckt, maar bij de meeste luchthavens zul je nog eens door de metaaldetector moeten (efficiŰntie hangt af van luchthaven tot luchthaven). Een uur is nipt, maar wel haalbaar als je eerste vlucht niet teveel vertraging heeft. Ik heb ook al door een vertraging van een eerste vlucht in het nipt gekomen door slechts een kwartier tijd te hebben tussen 2 vluchten. Uw hoofd niet verliezen en altijd dubbel checken dat je wel naar de juiste gate gaat, en lopen!

Als het vluchten van eenzelfde maatschappij zijn, kunnen die meestal wel even op elkaar wachten.
    Once I'll become super rich, I will buy a big boat and sail across the oceans...
    And since I'll be a Jedi,with the force I'll fly behind space

Member W0utR's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ik heb al verschillende keren maar 1 uur en 10 minuten gehad tussen verschillende vluchten vanuit London Heathrow, eigenlijk mij nog nooit moeten haasten daar.
    Het waren wel vluchten die om 6 uur 's morgens aankwamen, dus dan is het nog relatief rustig.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J3rry Bekijk bericht
    misschien kan je eens posten met welke maatschappij en je vluchtroute
    route is Brussel - Londen Heathrow - Hong Kong - Taiwan

tot hong kong is het met British airways en dan met Cathay pacific airways

wel de eerste twee vluchten zijn de zelfde airline.
    aleen de laatste is een andere. (maar via zelfde airline geboekt)
    dus hopelijk gaat mijn bagage direct naar de eindbestemming.
    het is vooral daarmee ik mij zorgen maak dat ik elke keer moet wachten op mijn bagage. als die rechtstreeks naar bestemming gaat ben ik al een pak meer gerust dat het vlot zal lopen.
    Laatst gewijzigd door EvolÁtion; 29 mei 2012 om 16:58

Member Punksjot's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Geen zorgen over maken, uw bagage wordt rechtstreeks tot in Taiwan gestuurd.
    In welke luchthaven heb je maar 1 uur als connectie?

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Punksjot Bekijk bericht
    Geen zorgen over maken, uw bagage wordt rechtstreeks tot in Taiwan gestuurd.
    In welke luchthaven heb je maar 1 uur als connectie?
    heathrow luchthaven 1 uur en hong kong luchthaven 1u en 25 min gelovek. dus beide redelijk kort.
    kzallet voort zekerste nog eens vragen daar of die rechtstreeks naar taiwan gaat.
    hopelijk wel.
    heathrow bennek al eens geweest dus daar zal het wel geen probleem zijn om mijn weg daar te vinden die hadden gelovek voor eu reizigers zelfs een apparte passport check.
    maar khoop dat hong kong ook goed zal verlopen.
    Laatst gewijzigd door EvolÁtion; 29 mei 2012 om 22:51

Member Punksjot's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EvolÁtion Bekijk bericht
    heathrow luchthaven 1 uur en hong kong luchthaven 1u en 25 min gelovek. dus beide redelijk kort.
    kzallet voort zekerste nog eens vragen daar of die rechtstreeks naar taiwan gaat.
    hopelijk wel.
    heathrow bennek al eens geweest dus daar zal het wel geen probleem zijn om mijn weg daar te vinden die hadden gelovek voor eu reizigers zelfs een apparte passport check.
    maar khoop dat hong kong ook goed zal verlopen.
    LHR zal zeker en vast geen probleem aangezien beide vluchten in T5 zijn.
    En moest je de vlucht naar Taiwan niet halen in HKG door vertraging ofzo zal je automatisch herboekt worden op een andere vlucht naar daar (er zijn er een stuk of 10 per dag).

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Punksjot Bekijk bericht
    LHR zal zeker en vast geen probleem aangezien beide vluchten in T5 zijn.
    En moest je de vlucht naar Taiwan niet halen in HKG door vertraging ofzo zal je automatisch herboekt worden op een andere vlucht naar daar (er zijn er een stuk of 10 per dag).
    tzou leuk zijn als het zo is. kzou het ook wel wat vreemd en onhandig vinden als ik iedere keer mijn bagage opnieuw moet ingeven . maar kwas toch wat bang erover. beter dat ik wat geinformeerd ben dan dat ik mijn vliegtuig mis

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten