Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Roadtrip

Member
    iTrader
    0

Roadtrip

Hey! Ik zou deze zomer graag een roadtrip plannen, met 4 andere vriendinnen.
    Nu vroeg ik me af welke landen echt aan te raden zijn hiervoor. En daarmee bedoel ik niet de clichťlanden zoals Spanje, maar meer cultureel-gerichte landen. Any suggestions?

Member
    iTrader
    0
    De Balkan, mooiste plekken ter wereld imo.

Member
    iTrader
    8 (100%)
    Vanuit BelgiŽ vertrekken of lokaal iets huren? Als je hier wil vertrekken vind ik een trip richting O/Z-Duitsland gecombineerd met wat Oostenrijk en eventueel wat Oost-Europese landen een serieuze aanrader.
    In Duitsland heb je dan de omgeving van Rothenburg, MŁnchen, Neuschwanstein. In Oostenrijk kan je de bergen in, of naar het favoriete vakantieoord van Sissi en bvb. naar Wenen.
    't Is ook gewoon een hele mooie en gemoedelijke omgeving.

Approved 9-lifer masterfrog's schermafbeelding
    iTrader
    79 (100%)
    Als je niet clichť wilt gaan, ga richting Estland en dergelijke, stop eens in Berlijn,... Spanje zelf is prachtig je moet gewoon de bekende stranden skippen en 200 meter verder vind je een dorpje waar er geen toeristen zitten. Zoals de noordkust,...

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iplf Bekijk bericht
    Vanuit BelgiŽ vertrekken of lokaal iets huren? Als je hier wil vertrekken vind ik een trip richting O/Z-Duitsland gecombineerd met wat Oostenrijk en eventueel wat Oost-Europese landen een serieuze aanrader.
    In Duitsland heb je dan de omgeving van Rothenburg, MŁnchen, Neuschwanstein. In Oostenrijk kan je de bergen in, of naar het favoriete vakantieoord van Sissi en bvb. naar Wenen.
    't Is ook gewoon een hele mooie en gemoedelijke omgeving.
    Ja het is de bedoeling vanuit BelgiŽ te vertrekken, en zo gewoon een aantal landen te doorreizen. Duitsland was al zeker een optie! We weten gewoon nog niet naar waar we verder reizen na Duitsland.

Member
    iTrader
    0
    De Balkan is inderdaad heel mooi! Ik ben echter al wel 2keer naar KroatiŽ geweest (wel meer het toeristische gedeelte) maar het zou geen slecht idee zijn om misschien nu wat landinwaartser te trekken, plaatsen met meer lokale bevolking i.p.v. toeristen. Of

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jperu_ Bekijk bericht
    De Balkan is inderdaad heel mooi! Ik ben echter al wel 2keer naar KroatiŽ geweest (wel meer het toeristische gedeelte) maar het zou geen slecht idee zijn om misschien nu wat landinwaartser te trekken, plaatsen met meer lokale bevolking i.p.v. toeristen. Of
    Inderdaad, de kleine dorpjes van ex-JoegoeslaviŽ zijn de mooiste die er bestaan.
    Net zoals Griekenland, maar da is wat ver voor met de auto zeker...

Approved 9-lifer cpt nice's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    De Balkan moet je inderdaad zeker bezoeken. ScandinaviŽ vind ik ook een aanrader

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brainspot Bekijk bericht
    Inderdaad, de kleine dorpjes van ex-JoegoeslaviŽ zijn de mooiste die er bestaan.
    Net zoals Griekenland, maar da is wat ver voor met de auto zeker...
    Een beetje wel.
    Maar het is misschien geen slecht idee om met het vliegtuig naar daar te reizen, en dan daar een auto te huren om gewoon heel te land te doorkruisen..

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten