Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 71

Discussie: 3 dagen Londen

Member ViiP3R_SniiP3RxX's schermafbeelding
    iTrader
    4 (75%)

3 dagen Londen

beste,

Ik ben van plan om voor 3 dagen naar londen te gaan. Maar heeft iemand tips, over wat je zeker moet gedaan hebben. Liefst ook iets voor jongeren ( zoon van 15 ). Ook zoek ik nog een goed(koop) hotel, iemand die een voorkeur heeft?

En, wat is ginder zoal goedkopen dan in België dat ik zeker moet meenemen, zoals:
    -PS3 & xbox games
    -iPad
    -...

Banned
    iTrader
    0
    twee weken geleden geweest

Palmers Lodge Hillspring at willesden Green,

Via groupon, niet zo duur.
    Als je het openbaar vervoer neemt koop dan een daycard, voor 7 pond heel london met het openbaar vervoer, goedkoopste manier

en ja niks is goedkoper daar volgens mij, behalve currygerechten

Member ViiP3R_SniiP3RxX's schermafbeelding
    iTrader
    4 (75%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexthefalex Bekijk bericht

Als je het openbaar vervoer neemt koop dan een daycard, voor 7 pond heel london met het openbaar vervoer, goedkoopste manier

Als je via Amazon.co.uk dingen besteld is het meestal goedkoper. Ook via de apple store zijn de meeste elektronica dingen goedkoper.

En hoe ben je geweest? met het vliegtuig, trein of boot?

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ViiP3R_SniiP3RxX Bekijk bericht
    Als je via Amazon.co.uk dingen besteld is het meestal goedkoper. Ook via de apple store zijn de meeste elektronica dingen goedkoper.

En hoe ben je geweest? met het vliegtuig, trein of boot?
    trein,
    ja ma london blijft london dingen zijn daar wss duurder dan pakt in Liverpool

HRM
    HRM is offline
    Member HRM's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)

Een Oyster card is altijd voordeliger.

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    idd oysterkaart is supermakkelijk

op oxford street is ne grote gameswinkel (gamestop als'k mij ni vergis) en ge kunt er mss bij de used games wel iets op de kop tikken

echt veel prijsverschil hadde ze er 2j geleden toch niet

Member Daffy_2D's schermafbeelding
    iTrader
    0
    British museum is gratis, misschien is je zoon geen fan van musea, maar is gewoon al impressionant om zien. Toen ik jong was vond ik het ook leuk om naar de wisseling van de wacht (de koninklijke ruiters) te gaan kijken.
    Verder: een tochtje op de Theems, Science museum, Madame Tussauds, een musical (mijn persoonlijke top-ervaring van Londen), ...
    Met school hebben wij ook nog een 'Jack-The-Ripper-Walk' gedaan: een ongure figuur nam ons 's avonds mee op de zogenaamde moordroute van Jack en vertelde dat enorm levendig!

Member Barbarossa's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Tips voor een hotel zijn hier ook welkom.

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    trein,
    ja ma london blijft london dingen zijn daar wss duurder dan pakt in Liverpool
    Liverpool begint ook trendier te worden de laatste jaren. Pakt nog Blackpool of Sheffield

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk bericht
    Tips voor een hotel zijn hier ook welkom.
    Indien geïntresseerd, probeer een gastgezin eens uit... Er bestaan websites genoeg, en voor 2 mensen is dat altijd te vinden.

Ik vind dat altijd veel leuker als ik naar een grote stad ga om bij mensen thuis te logeren. Er zijn er die het voor het geld doen (merendeel), maar sommigen ook gewoon voor het gezelschap. Soit het is een kleine tip, maar zij kennen doorgaans de échte verborgen kantjes van een wereldstad. (en het is een goedkope manier om in hartje Londen te logeren)

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennoman Bekijk bericht
    Liverpool begint ook trendier te worden de laatste jaren. Pakt nog Blackpool of Sheffield

ja maar london is astronomisch duur

ha ja als je goedkope dingen wilt kopen in engeland moet je een treinticketje richting countryside nemen.

Approved 9-lifer Slynx's schermafbeelding
    iTrader
    18 (85%)
    zaken die je kan doen, en die elke jongere imo wel tof zal vinden:

- tower bridge, kan je helemaal tot boven gaan, ook tentoonstelling over opbouw van de tower bridge
    - madame tussauds
    - big ben
    - wisseling van de wacht
    - hyde park is altijd leuk om te wandelen
    - shoppen op oxford / regent street
    - trafalger square

restaurant:
    - 1 aanrader: Giraffe Bar & Grill - Locations - Soho , zonder zeveren: nog nooit zo goeie steak en frietjes gegeten <3
    - juist ernaast heb je zo fastfood-achtig restaurantje, is ook echt wel superlekker voor een snelle hap!

hotels:
    - laatste keer ben ik in 't hilton hotel geweest, maar denk dat we in de oude vleugel zaten. Allesinds niet wat ik verwacht had van een hilton hotel
    - novotel aan waterloo station is dan weer wel een aanrader, wel iets duurder

voor jongeren die geen superduur hotel moeten hebben:
    - the green man is echt wel toffe hostel, met toffe pub, veel alternatieve jongeren

Member Typhoon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    kijk eens op de site van vlaanderen vakantieland, het was vorige week en de komende 2 weken, over wat te doen in londen

HRM
    HRM is offline
    Member HRM's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daffy_2D Bekijk bericht
    British museum is gratis, misschien is je zoon geen fan van musea, maar is gewoon al impressionant om zien. Toen ik jong was vond ik het ook leuk om naar de wisseling van de wacht (de koninklijke ruiters) te gaan kijken.
    Verder: een tochtje op de Theems, Science museum, Madame Tussauds, een musical (mijn persoonlijke top-ervaring van Londen), ...
    Met school hebben wij ook nog een 'Jack-The-Ripper-Walk' gedaan: een ongure figuur nam ons 's avonds mee op de zogenaamde moordroute van Jack en vertelde dat enorm levendig!
    Dan is het Imperial War museum ook een echte aanrader. Ook gratis, net zoals de meeste museums in Londen. Drie weken terug ook eens National Gallery gedaan, hangen best mooie werken moet ik zeggen.
    Zit er over vier weken terug voor een dag op doortocht naar Stroud. Blijft toch één van de geweldigste steden ter wereld.

Platinum Member Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    62 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daffy_2D Bekijk bericht
    Hoelang zijn de wachttijden aan het British Museum ? Want heb géén zin om een uur aan te schuiven. En binnen is het ook druk zeker ??

Ben ook van plan op een tochtje op de Theems te doen (London Eye City Cruise), is dat de moeite ? duurt 40 minuten staat op hun website

Approved 9-lifer passero's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    3
    Er zijn geen wachttijden aan het British Museum omdat het gratis is en dus geen rijen aan de kassa

Platinum Member Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    62 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door passero Bekijk bericht
    Er zijn geen wachttijden aan het British Museum omdat het gratis is en dus geen rijen aan de kassa
    ah, oké. Dus je kan zo binnen wandelen ? En mag je foto's binnen nemen? ja zeker hé ?

Member sanzo's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Foto's trekken mag, ja.

Member Daffy_2D's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Hoelang zijn de wachttijden aan het British Museum ? Want heb géén zin om een uur aan te schuiven. En binnen is het ook druk zeker ??

Ben ook van plan op een tochtje op de Theems te doen (London Eye City Cruise), is dat de moeite ? duurt 40 minuten staat op hun website
    Zoals hierboven al vermeld, je kan gewoon binnenlopen gezien het museum gratis is

Ik vond een tochtje op de Theems wel tof omdat ik geïnteresseerd ben in architectuur, en de bizarre mix die je langs de Theems te zien krijgt is dan wel tof. Maar eerlijk is eerlijk, naar 't einde toe viel ik bijna in slaap. Mss was dat ook omdat het erg guur weer was en enorm mistig waardoor we niet bepaald ver konden zien. Een tochtje op de Moldeau in Praag vond ik bvb indrukwekkender.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HRM
    Dan is het Imperial War museum ook een echte aanrader. Ook gratis, net zoals de meeste museums in Londen.
    Van het Imperial War museum heb ik één afdeling gezien die ik als 16jarige zeker tof vond: het Churchill war rooms museum. Een ondergrondse bunker met de kantoren in die Churchill gebruikte tijdens WOII. Spreekt zeker tot de verbeelding
    Conversation should be pleasant without scurrility, witty without affectation, free without indecency, learned without conceitedness, novel without falsehood... My Blog

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Kleine tip voor British Museum: zet uzelf in "negeer alle marginalen"-modus.

Constant chavs of Yanks die aan de suppoosten vragen "where are the mummies at?" :')

Uiteraard ook de Tower zelf niet vergeten. Was mijn persoonlijke hoogtepunt van mijn Londenreis twee jaar geleden. Ik heb ook het boottochtje langs de Thames gedaan, maar meestal interesseert het snelsnel passeren langs monumenten mij zo niet. Ik moet ergens binnen kunnen gaan en iets leren over de geschiedenis van dat gebouw.

Soho is ook een geweldige plek, ik ben er naar District 9 gaan kijken toen hij hier nog lang niet uit was geloof ik Volgende reis naar Londen wordt een tripje langs een hoop comedy pubs.
    ~ "I am not only a pacifist, but a militant pacifist: I am willing to fight for peace." - Bill Hicks (1961-1994) ~

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten