Ik vertrek in Mei naar Londen, iemand een idee hoeveel pond ik moet "bestellen" bij de bank ? gewoon gebruik, niets van shoppen enzo... 2/3 dagen ben ik er.
300 euro genoeg ?
Ik vertrek in Mei naar Londen, iemand een idee hoeveel pond ik moet "bestellen" bij de bank ? gewoon gebruik, niets van shoppen enzo... 2/3 dagen ben ik er.
300 euro genoeg ?
Daar zou ik toch zeker mee toekomen100€ per dag brats ik er ni door op ne city trip ^^
wel vergeten bij te zeggen t'is met 3 pers.
Ff topic bovenhalen ivm Londen
28mei is het hier Pinkerstermaandag (officiele feestdag), ideaal dus voor een weekendje weg
Maar is dat in Engeland ook een officiële feestdag ? Ik kan iets vinden van Bank Holiday ofiets![]()
Is dat een dag dan dat daar alles dicht is ?
Idem met de 17e Mei, hier is het dan Hemelvaart en waarschijnlijk verlengt weekend
In de UK kennen ze dit niet, ofwel ?
Nevermind, juist eens opt reisbureau geweest
Veel hotels zijn er niemeer vrij en qua trein is het qua prijs nie normaal 170€/persoon/enkele rit was geen uitzondering
De meeste katholieke verlofdagen in Belgie zijn geen verlofdagen in Engeland. 17 mei enzo is hier geen verlof.
EN dan nog als het verlof is, op zo dagen zijn de meeste dingen hier open.
Eurostar maakt gigantisch misbruik van verlof. De prijzen zijn echt zot... Ze weten dat ze vol gaan zitten dus doen ze er een lap bij..
3 maand op voorhand boeken bij de eurostar is het best. Dan betaal je 80€ heen en terug. Hoe later je boekt, hoe duurder het wordt.
Als je van voetbal houd, bezoek aan Wembley is zeker de moeite waard.
Kheb hier nog een logeerkamerWie biedt er het meest
![]()
Ik wou dit weekend nog last minute gaan met 2 personen, kwam uit op 560euro.
Toch maar niet gedaan, fucking olympics![]()
560 euro? o_O holy crap
ik ga 11 mei voor een dagje over en weer, met de boot vanuit calais
we betalen 30 euro heen en terug, voor 2 personen en een auto
tuurlijk de benzine er nog wel bijtellen maar dan zijn we nog veel goedkoper af dan met de trein
11 mei vertrek ik voor een weekend, heeft er nog iemand tips ivm goede restaurants prijs/kwaliteit met goed Engels eten, goede pubs met rock'n'roll, punk etc gigs....
Voor de rest ken ik Londen uit menne broekzak, ben er nu toch al 5x geweest, maar kan natuurlijk altijd wat bijleren...
Niks bestellen, gewoon met de Maestro functie van uw bancontact kaart ginds geld uit de muur halen. Zeker bij een grote bank als HSBC kunt ge terecht met uw bancontact.
*edit* ik heb niet het heel topic doorgelezen, dus mijn excuses als deze tip als gepasseerd is:
London Duxford Air Museum: grote collectie vliegtuigen uit de tweede wereldoorlog, en 'gratis' te bezichtigen. Ligt in 't noorden van London afaik, en ik ben er al twee keer geweest. Met gratis bedoel ik dat net zoals bij veel andere Britse museums ge naderhand vrijwillig een bijdrage moogt leveren.
Laatst gewijzigd door Kapoen; 2 mei 2012 om 15:03
er gaan er precies veel het weekend van 11 mei, ik vertrek 12 tem. 14 mei
![]()
Ik ga eind juli, begin augustus een paar dagen naar Londen voor de O.S.
Ik verwacht een zottekot ginds![]()
Ik ga er vier dagen naar toe, met vriendin, eind augustus. Kost ons 500€ (hotel en vervoer incl.). Wie nog tips heeft, altijd welkom!
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)