Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
    Member
    iTrader
    0

vakantie boeken hoe en waar (lloret de mar)

heey iedereen

ik ben van plan om met 3 of misschien 2 vrienden naar lloret de mar tegaan we zijn hier al eens geweest maar toen boekte de moeder van een vriend (die nu niet meer meegaat) het voor ons dus dat zit er dit jaar niet in.

wel een probleem omdat ik werkelijk niks hiervan af ken dus een aantal vraagjes

-is een appartement goedkoper als een hotel?
    -waar kan je het goedkoopst boeken?
    -heeft iemand nog leuke goedkope adressen van afgelopen jaren?

zelf kom ik na wat research uit op 550-650 p.p. voor 10 overnachtingen wat dus +/- 60 euro per nacht is ... wat me veel te veel lijkt

bedankt voor alle hulp!

Crew Member epsilon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mijn methode:
    Booking.com en Ryanair.com

Ga zo nu voor 380 euro pp, incl vluchten 7 nachten naar fuertventura in een 4 sterren hotel.
    Wat chance hebben met de aanbiedingen en er wat tijd insteken

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DDeeJay Bekijk bericht
    zelf kom ik na wat research uit op 550-650 p.p. voor 10 overnachtingen wat dus +/- 60 euro per nacht is ... wat me veel te veel lijkt

bedankt voor alle hulp!

ibiza gaat niet lukken omdat ZIJ DENKEN dat het te duur is (op feesten staat geen geld volgens mij

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    heey iedereen

ik ben van plan om met 3 of misschien 2 vrienden naar lloret de mar tegaan we zijn hier al eens geweest maar toen boekte de moeder van een vriend (die nu niet meer meegaat) het voor ons dus dat zit er dit jaar niet in.

wel een probleem omdat ik werkelijk niks hiervan af ken dus een aantal vraagjes

-is een appartement goedkoper als een hotel?
    -waar kan je het goedkoopst boeken?
    -heeft iemand nog leuke goedkope adressen van afgelopen jaren?

bedankt voor alle hulp!
    Ik heb u al gezegd; in juli op reis gaan is uiteraard altijd duurder maar voor 10 dagen/nachten 550-650 euro is echt niet veel zenne. .
    Alle keren dat ik al in juli op reis ben geweest heb ik meer betaald, minstens 700 euro voor slechts 7nachten/8dagen. Uiteraard boekte ik toen niet online of niet mee ne last minute ofzo.
    Maar ik vind het voor 10 nachten niet veel geld als daar alles in inbegrepen is want je zegt 60 euro per nacht maar ik veronderstel wel de vlieger in de prijs zit inbegrepen (of niet)?

Als je echt op het geld wil letten om op reis te gaan dan moet je half juni ofzo gaan of begin september kijken. De laatste jaren heb ik het op die manier gedaan maarja, ge moet wel die datums kunnen gaan natuurlijk en telkens hebben we max 4-6weken op voorhand maar geboekt, krijg je dikwijls koopjes te zien omdat ze die niet weg krijgen ;p, al altijd goede ervaringen mee gehad.

Om een reis te boeken is het beste je niet naar de prijs mag kijken, als je 550-650 euro voor 10 nachten al duur vind vrees ik ervoor je niet veel beters zal vinden :-).

Bij sunjets online zie ik voor 7n/8dagen 589 euro staan voor in juli. (wel geen 10 nachten maar dat kan je zelf altijd mss aanpassen).

Voor 9n/10d zie ik 669 euro staan.

Heb dit ook eens gedaan;

Spanje - Costa's | Costa Brava

do 21/6/12

7n/8d

Brussel

Halfpension

359

Dit is dan voor 1 week mee alles op en aan maar ge vertrekt 21 juni.
    Laatst gewijzigd door camino; 7 maart 2012 om 18:34
    The Best There Is, the Best There Was, the Best There Ever Will Be
    Michael Schumacher.
    Grootste magir ooit.

Member
    iTrader
    0
    nee we gaan van 1/08/12 tot 11/08/12

en ik zie overal prijzen vna 60 euro per nacht zonder vliegticket ... wat ik dus wel teveel vind heb je misschien ook links?

Banned
    iTrader
    0
    Wij gaan dikwijls met de bus voor 500€ en de 2de gaat mee aan 1€, dus voor 250 de man voor 9 dagen(7 dagen daar zijn), in juli en augustus ook.. Met herman en vandamme uit menen

iTrader
    33 (100%)
    Hetgeen ik u heb gegeven is met vlieger en hotel inbegrepen ze. .

Banned
    iTrader
    0
    Echt camino, ga eens naar Oost-Europa. Veel beter dan die mongolenoorden in Spanje.

Member rabotgangster's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    ik ben vorige jaar geweest met gogo reizen en dat was van 15/07 tot 25/07 en dan heb ik maar 250euro betaald maar was wel met bus!!

Member
    iTrader
    -1 (0%)
    In plaats van .be, .nl achter reisorganisatie en alles is 30-50% goedkoper.
    Online boeken in nederland en vertrekken uit zaventem of oostende.
    Dit doe ik al 6 jaar, dit jaar heeft mij dat 670€ per kop bespaard, kreta 5* hotel 15dagen all-inn 3juli vanuit oostende 1170 ipv 1850 wij gaan met 6 dit jaar dus reken zelf maar uit.
    Laatst gewijzigd door kenny018; 16 maart 2012 om 12:51

Approved 9-lifer cpt nice's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Uiteraard is een appartement bijna altijd goedkoper dan een hotel.

Ge kunt boeken via Booking.com of Neckerman. In mijn ervaring is die laatste vaak goedkoper, maar check zeker ook Booking. Al was het maar om daar eens wat reviews te lezen als ge een hotel zou kiezen

Member
    iTrader
    8 (100%)
    Als je echt goedkoop wil gaan: Ga op camping. Er is een camping (2km buiten het centrum wel) dat Camping Tucan heet. Wij verbleven daar enkele jaren terug. 2 bungalows gehuurd, dus was echt goedkoop.

Is wel even stappen, maar als je genoeg indrinkt op de camping voel je het niet. Zelfde voor de terugweg: als je genoeg binnen hebt, kan je wel een wandeling gebruiken.

Er is ook een afgelegen strand vlakbij, waar je kan uitrusten na een zware nacht. Veel beter dan dat overgeboekt strand in het centrum

Camping Tucan

Member Straddle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cpt nice Bekijk bericht
    Uiteraard is een appartement bijna altijd goedkoper dan een hotel.
    En je kan tijdens de zomer bij de meeste hotels gewoon binnenwandelen en daar in het zwembad gaan zwemmen mocht je dat willen doen. Ik deed dit in Rosas vroeger zo en ik ging haast dagelijks naar een ander hotel om te zwemmen

Qua websites om je reis te boeken: ryanair.com en booking.com. Ik heb zo deze middag een citytrip geboekt naar Barcelona, dat was op minder dan 1 uur tijd gebeurd.

iTrader
    33 (100%)
    Ryanair is niet altijd goedkoop. Ik had gekeken om half juni vorig jaar naar tenerife te gaan maar deze waren zowat de duurdere online. Ze kwamen eerst ong gelijk uit maar heel wat stuff zat nog niet in de prijs ingerekent zoals u valies enz... Zo kwamen we een stuk duurder uit dan bij bv sunjets en jetairfly enz...

Ik merk nu wel de reizen stuk duurder zijn geworden, das de reden waarom ik nu meestal maar max 3-6 weken op voorhand boek, beetje last minute ofzo . Zo zijn we de laatste keren al goedkoop op reis kunne gaan.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten