Pagina 1 van 22 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 438
    Member technolover's schermafbeelding
    iTrader
    0

International Experience Canada

International Experience Canada

Ik ben redelijk geÔnteresseerd om zoiets te ondernemen, is er iemand dat dit al eens heeft gedaan of van plan is te doen en mij misschien tips of meer uitlag kan geven?

Member weirdo's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    ben nu aan het wachten op mijn WHP, zal niet meer zolang duren want zit in de laatste fase.

een tip: niet te lang wachten met op te sturen! en kijk het dossier een paar keer na of alles klopt.

ik heb enorm weinig ervaringen gevonden omtrent WHP in Canada, zoals mijn vorige thread hier ergens bewijst. Beetje raar aangezien het toch zo populair is. over australiŽ is wel wat terug te vinden van blogs etc.
    Nu ja ik blijf persoonlijk weg van WEP of andere organisaties die je feitelijk veel geld doen betalen zonder daar veel voor terug te krijgen.

ik vermoed dat er genoeg werk te vinden is in de zomermaanden zowat overal en in de wintermaanden vooral in de skigebieden zoals Whistler. Mijn plan is voorlopig dan ook om in het oosten te beginnen in de zomer en geleidelijk aan naar het westen te trekken voor de winter.

het blijft een enorm avontuur waar je je instort, zeker als je alleen gaat. ik heb er al veel over nagedacht, maar teveel is ook niet goed want dan begin je alle slechte scenarios te bedenken

Ik zou ook zeker een bedrag van 5000 euro beschikbaar houden, dan kan je toch zeker enkele maanden daar blijven zonder terug te moeten indien je geen werk zou vinden.

Member BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hmmz, ziet er wel interessant uit :o

iTrader
    0