Pagina 7 van 24 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 140 van 461
    Member secondVISION's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik wil best met deze boeken eens beginnen maar...zijn het boeken waar je bijna verplicht wordt om een papiertje bij the houden met wie wie is?
    Of is dat duidelijk doorheen het verhaal?

Approved 9-lifer The_Cat's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Ik heb helemaal geen papiertje bijgehouden en ik weet best nog wie wie is dat is geen verplichting, sommige mensen doen dat gewoon omdat ze dat zelf makkelijker vinden. En er zijn er toch genoeg die sterven xD

Member nite's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Adrei Bekijk bericht
    Binnenkort dus a Feast for crows, is deze echt zo oninteressant? Ik heb enorm lage verwachtingen bij deze boek aangezien iedereen hier dit boek het minste vindt. Waarom is dat zo? Komen daar nog stukken voor van:
    Ik hoop dat door m'n lage verwachtigen de boek toch beter zal uitvallen dan verwacht
    Ik vond A Feast for crows echt niet zo slecht. Vooral de stukken over Jaime en Cersei. Zo ziet ge het ook is van de andere kant in plaats van uit het standpunt van de starks.

Member Lorvet's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door secondVISION Bekijk bericht
    Ik wil best met deze boeken eens beginnen maar...zijn het boeken waar je bijna verplicht wordt om een papiertje bij the houden met wie wie is?
    Een tip; steek een bladwijzer bij de appendices achteraan in het boek. Kan anders nogal overweldigend overkomen

iTrader
    16 (100%)
    Spoiler:

Member nite's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    4
    Als ge spoiler zet, zegt er dan bij voor welke boeken ge een spoiler geeft.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nite Bekijk bericht
    Als ge spoiler zet, zegt er dan bij voor welke boeken ge een spoiler geeft.
    Idd, dit is toch wel een huge spoiler voor degenen die het nieuwste boek nog niet gelezen hebben..

Member
    iTrader
    0

Thumbs down

Hallo dames en heren,

Ik heb een beetje een rare vraag. Ik ben onwijs leesfan en toen ik er achter kwam dat de serie game of thrones gebaseerd is op een boekenreeks kon ik natuurlijk niet wachten om het eerste deel te bestellen.

Goed, deel 1 besteld. Duurde even voordat het binnenkwam en toen het uiteindelijk binnenkwam (gistermiddag) dacht ik: HAHA! Eindelijk lekker lezen.

Mooi mis!! Ik sla het boek open, en hierin staat: George R.R. Martin, Een dans met draken, deel 1: oude vetes, nieuwe strijd.

Ik verbaasd natuurlijk. Hoe kan je nou een boek verkopen waarbij de omslag deel 1 voorstelt, en de inhoud van deel 5 is?

Heeft iemand anders dit, of iets soortgelijks, meegemaakt? Ik kan er niks over op internet vinden.

Member
    iTrader
    0
    Boek 5 Deel 1. Beter opletten de volgende keer? Is het verkocht met de tittel Game of Thrones of niet?

Member Adrei's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Dat zou inderdaad wel vreemd zijn ..
    1ste boek is "Het spel der tronen" oftewel A game of thrones in het engels. De hoofdtitel van de reeks is in feite "Het lied van ijs en vuur" oftewel A song of ice and fire.

In het begin was ik ook een beetje verward, maar normaal staat het wel duidelijk op de cover allemaal. Eerste Boek enzovoort.

Member
    iTrader
    0
    Het heeft niks met mijn oplettendheid te maken. De omslag is gewoon die van het eerste boek in de serie. Er staat dus ook duidelijk "Het lied van ijs en vuur. boek 1" "Het spel der tronen" op de voorkant. Ook de beschrijving op de achterkant is die van het eerste boek uit de serie. De inhoud is echter die van het eerste deel van het 5e boek.

Heb ondertussen contact gezocht met degene die het mij verkocht heeft. Deze reageert tot nu toe niet. Ook heb ik contact gezocht met de uitgever (het zou vervelend zijn als er meer van deze 'foute' boeken op de markt zijn, wat me erg waarschijnlijk lijkt).

iTrader
    16 (100%)
    Nogal onwaarschijnlijk, anders zou hierover meer bekend moeten zijn. En neem eens een foto van je omslag? volgens mij ben je gewoon in't zak gezet.. En je hebt toch wel verder gebladerd he? niet bij de boekenoplijsting gekeken en gedacht fout boek xD

Member mdgf's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Das inderdaad wel een serieuze flater, welke uitgeverij is dat? En hoe weet je zo zeker dat het boek 5 is? Zet eens de naam van het eerste hoofdstuk (het gevolgde personage).
    Met dank aan de massieve (60blz ofzo tegen boek 4/5?) appendix niet (alhoewel ik die maar betrekkelijk weinig nodig had), kben nu bezig met wheel of time en om de 15 bladzijden blader ik wel naar de appendix om wat op te zoeken maar het staat er nooit in (), daar zou ik beter wel eens een papiertje bijhouden.

iTrader
    16 (100%)
    Uitgeverij is luithing fantasy. Heb daar al veel boeken van nog nooit geen last mee gehad van fouten of dergelijk

Member Adrei's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Hier dezelfde uitgever, heb zojuist boek 4 en boek 5 (deel 1 & 2) gekocht, uiteraard ook rap nagekeken of het klopte

Boek 4 is precies wel met een gans ander lettertype getypt (iets dunner) maar ach, da's het enigste dat mij opviel.

Hopelijk wordt uw geval rap opgelost Renatuhh, is niet leuk zo de foute inhoud krijgen .. dan klopt er iets niet of een foutje.

Member
    iTrader
    0
    Ik heb deze site: Tower of the Hand ~ An Encyclopedia of Ice and Fire gechecked voor de hoofdstukken en de inhoud, dat is écht boek 5

en dit is de voorkant van het boek dat ik gekocht heb:

Member Lorvet's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Contact opnemen en terugsturen zou ik zeggen, moet een fout gebeurd zijn bij het printen van uw boek

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lorvet Bekijk bericht
    Contact opnemen en terugsturen zou ik zeggen, moet een fout gebeurd zijn bij het printen van uw boek
    Idd,

grappig genoeg heb ik zo'n een boek : God-Keizer van Duin met als afbeelding Frodo en Sam die door Gandalf en de Adelaars gered worden op een uitbarstende Mount Doom. Dat durft dus wel al eens te gebeuren.

Member Boemkool's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Gisterenavond Clash of Kings uitgelezen, ik ga direct het derde gaan kopen ^^

Approved 9-lifer SpeedFreak.be's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Heb de hele serie tot nu toe compleet. Ben in deel 4 bezig moet dan nog deel 5 boek 1 en 2

Pagina 7 van 24 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten