Pagina 62 van 343 EersteEerste ... 125258596061626364656672112162 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 916 t/m 930 van 5142
    Member
    iTrader
    9 (100%)
    .nl is vrij bekend en betrouwbaar. .be is de recente Belgische spinoff. Zal dus wel oké zijn.

Member Squealer's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    - Ik zou ook LV als eindpunt kiezen. Veel plezanter daar uit te bollen. Als da midden in uw reis ligt, gaat ge er tegenop zien om terug te vertrekken en opnieuw aan de dagelijkse "sleur" van altijd moeten in- & uitchecken en veel km's doen.

Ik zou eerder dan Vegas als eindpunt gebruiken en mijn voorgestelde route volgen tot in Oatman, daarna stuk Route 66 afrijden via Kingman > Seligman > Flagstaff > Grand Canyon > Page > Bryce > Zion > Las Vegas. Nogmaals: veel rijden op 3 dagen
    Téveel rijden op 3 dagen... Pakt:
    - LA->Oatman , dag 1, 6u nonstop + Joshua Tree
    - Oatman -> GC, dag 2, 4u nonstop + bezoek GC
    - GC -> Bryce Canyon, dag 3, 5u30 nonstop + bezoek GC east rim + Horseshoe Bend
    - Bryce Canyon => Las Vegas, dag 4, 4u nonstop + bezoek Bryce Canyon + bezoek Zion?

Kzit al over de 3 dagen. Dus no effin-way... zélfs ik zou daar nog nie aan beginnen
    Over die eerste 3 dagen kunde nog discussieren, maar dag 4 zou ge ook al moeten opsplitsen.
    Hoeveel dagen heb je eigenlijk ter beschikking? (wanneer plan je te landen in SD/LA/LV en wanneer plan je te vertrekken? Want die dagen tellen eigenlijk ook al niet meer mee.) Is SD een must? En LA?

Member
    iTrader
    0
    Haloo allemaal !

Vandaag naar connections geweest en vluchten vallen vrij goed mee in prijs.. hotels in NY niet. Daarom beslist om in plaats van 9 nachten NY te doen er maar 5 of 6 te nemen en de rest te vertoeven in SD, LA de roadtrip die echt totaal nog niet op punt staat om te eindigen in LV.

Vegas moet absoluut als laatste en we willen naar San Diego omdat we hier toch best veel goeie commentaren hebben gelezen.. vandaaruit lijkt het ook makkelijk om in LA te komen. De trip die daarop volgt is vrij open en zal dus ipv 3 dagen nu makkelijk 5-6 dagen mogen duren.. Dus van LA naar LV is alles open.. wel zou het leuk zijn om zeker Grand Canyon te zien

iemand een leuke planning voor een 5 dagen trip van LA naar LV ?

Member jan1978's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haseveleon Bekijk bericht
    Haloo allemaal !

Vandaag naar connections geweest en vluchten vallen vrij goed mee in prijs.. hotels in NY niet. Daarom beslist om in plaats van 9 nachten NY te doen er maar 5 of 6 te nemen en de rest te vertoeven in SD, LA de roadtrip die echt totaal nog niet op punt staat om te eindigen in LV.

Vegas moet absoluut als laatste en we willen naar San Diego omdat we hier toch best veel goeie commentaren hebben gelezen.. vandaaruit lijkt het ook makkelijk om in LA te komen. De trip die daarop volgt is vrij open en zal dus ipv 3 dagen nu makkelijk 5-6 dagen mogen duren.. Dus van LA naar LV is alles open.. wel zou het leuk zijn om zeker Grand Canyon te zien

iemand een leuke planning voor een 5 dagen trip van LA naar LV ?
    Check link in mijne post hierboven, in NY kunde in uw geval beter gaan voor ne hostel.

Voor een mogelijke route van 6 dagen tussen LA en Vegas:
    dag1: LA > Palm Springs > Joshua Tree NP (zuidingang) > Twentynine Palms
    dag2: Twentynine Palms > Vidal Junction > Lake Havasu City > Oatman > Seligman
    dag3: Seligman > Flagstaff (bezoek voormiddag) > Grand Canyon NP (bezoek late namiddag + zonsondergang) > Page (vrij lange rit nog ±3u)
    dag4: Page (Horseshoe Bend, Antelope Canyon, Lake Powell)
    dag5: Page > Bryce Canyon NP (viewpoints) > Zion NP
    dag6: Zion NP (gratis shuttle rit) > Valley of Fire SP (eventueel) > Las Vegas

Totaal: 1200 miles = ± 1920 km / 5 dagen (1 dag wordt er niet gereden) = ± gemiddeld 400km per dag = ± 5u gemiddeld per dag rijden.

Voor tijd uit te sparen kunt ge Oatman en/of Bryce Canyon laten vallen, of eventueel ne dag toevoegen.

Approved 9-lifer Perdedor83's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik denk dat ik ook zoiets zou doen als Jan1978, maar ik zou dag 2 niet via Lake Havasu City gaan, maar via Needles naar Kingman. Dus omhoog van Twentynine Palms naar Amboy, dan rijd je daar namelijk Route 66 op. Die kun je volgen tot aan de Grand Canyon. Daar zou ik een ruststop inbouwen, maar Flagstaff niet bekijken, omdat de Grand Canyon mooier is, en er nog een langere rit wacht. Dan wordt het zoiets:

Dag 1: LA-> Twentynine Palms (2,5u rijden) Joshua Tree NP bezoeken Doorrijden via Amboy naar Needles (2,5u rijden) over Route66

Dag 2: Needles -> Grand Canyon (4u rijden) over Route 66 Namiddag in GC, slapen in Tusayan/Grand Canyon Village/Grand Canyon zelf (Bright Angel
    Lodge is redelijk goedkoop, als er plaats is!)

Dag 3: Grand Canyon Village -> Page (kleine 3u rijden): Daar tour geboekt hebben voor Antelope Canyon, en Horseshoe Bend gaan doen.

Dag 4: Page -> Bryce Canyon (3u rijden): Bryce viewpoints en een fijne wandeling zoals de Navajo Loop, Queens Garden... (op de route naar Bryce kom je ook langs de Coral Pink Sand Dunes, da's een leuke zijstap als je tijd over hebt) En dan na Bryce zo ver mogelijk richting Zion rijden. Bij ons was dat St. George.

Dag 5: Bryce Canyon -> Zion NP: Gesteld dat je niet meer uit Tropic (Bryce) bent geraakt, is het nog 2 tot 3 uur rijden. Anders ben je er op een uurtje. Dan kun je op je gemak heel Zion zien, een wandeling doen zoals de Narrows of misschien zelfs Angels Landing (hoe avontuurlijk ben je ?). Wel uitkijken, want Zion kun je soms niet langs het oosten in. Toen wij er waren, waren er werken aan die tunnel, dus dan moet je een beetje omrijden. Vandaar die 2 tot 3 uur. Slapen in St George (1 uurtje rijden)

Dag 6: Rijdagje. St George -> Via Valley of Fire State Park -> Hoover Dam -> Las Vegas. Totale rit duurt 4 uur. Valley of Fire is een typisch doorrijdpark. Je kunt er veel zien en doen, maar dikwijls is het er zo heet dat je niet uit je wagen komt, behalve voor een paar mooie uitzichten. Dan door naar Hoover Dam, ook even uitstappen en rondkijken en dan door naar Las Vegas. Als je nog een natuurpark erbij wilt, kun je dan nog naar Red Rock, maar ik denk dat je dag vol zit.

Ik heb dus Lake Havasu City weggelaten en het bezoek aan Flagstaff, en door de eerste dag redelijk veel te rijden (op Route 66, dus dat dient om te rijden ), heb je de rest van de rondrit telkens maar hoogstens 3u te rijden.

Allee, zo zou ik het doen, hè. Je moet het zelf weten, natuurlijk! Het is maar een voorstel, en ik vind het plannen altijd zo leuk. Ik lees vier boeken, zoek alles op wat er te vinden is in de buurt en dan stel ik mijn planning op. Ik moet er niet aan denken dat iemand anders dat voor mij doet
    nick=PSN

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan1978 Bekijk bericht
    dag1: LA > Palm Springs > Joshua Tree NP (zuidingang) > Twentynine Palms
    dag2: Twentynine Palms > Vidal Junction > Lake Havasu City > Oatman > Seligman
    dag3: Seligman > Flagstaff (bezoek voormiddag) > Grand Canyon NP (bezoek late namiddag + zonsondergang) > Page (vrij lange rit nog ±3u)
    dag4: Page (Horseshoe Bend, Antelope Canyon, Lake Powell)
    dag5: Page > Bryce Canyon NP (viewpoints) > Zion NP
    dag6: Zion NP (gratis shuttle rit) > Valley of Fire SP (eventueel) > Las Vegas
    Ik heb geen ervaring met de Joshua Tree regio, maar zou hij niet evengoed kunnen doorrijden naar GC op dag 2, ipv in Seligman te overnachten?

Op dag 3 zou ik hem echt geen tijd laten spenderen in Flagstaff op een loop van amper 6 dagen, maar gewoon laten doorrijden naar GC. En al helemaal niet na zonsondergang nog 3u naar Page gaan rijden, want wat met alle east-rim viewpoints? Dag 3 is dus veel te druk tov dag 4 ...

Ik kan me persoonlijk veel meer vinden in Perdedor83 zijn voorstel.
    Nog een paar aanvullingen:

Dag 3: Grand Canyon Village -> Page (kleine 3u rijden): Daar tour geboekt hebben voor Antelope Canyon, en Horseshoe Bend gaan doen.
    Ik weet niet of de Antelope Canyon tour haalbaar is. Die is best 's middags. Daar geraak je volgens mij dus enkel op tijd als je alle viewpoins langs de east-rim voorbij rijdt. Ik zou dus Antelope Canyon niet doen, maar de east-rim viewpoints en daarna naar Horseshoe Bend wandelen. Evt Glen Canyon Dam bezoeken, je kan daar ook een rondleiding binnenin krijgen, of Lake Powell bezoeken, je kan daar bv een speedboatje huren (first come first served indien < 1dag).

Dag 4: Page -> Bryce Canyon (3u rijden)
    Dag 5: Bryce Canyon -> Zion NP:
    Je hebt nog de optie om via de Cottonwood Canyon Road te rijden als je een SUV hebt. Duurt niet zoveel langer dan de highway naar Bryce. Vlakbij Page, voorbij de dam heb je nog een viewpoint op Lake Powell bovenop een heuvel.
    Coral Pink Sand Dunes zou ik overslaan; stelde niet zoveel voor. Je kan dan beter even naar de Rimrocks wandelen nabij Page.
    Ik zou tenslotte gewoon in Bryce/Tropic overnachten ipv daarna nog door te rijden naar Zion.

Als je op dag 5 vroeg genoeg vertrekt naar Zion, heb je er nog quasi een hele dag. Is maar 2u rijden van Tropic tot in Springdale ofzo (zonder hikes langs Zion-Mt Carmel Hwy). Om een idee te geven wat mogelijk is: Wij zijn toen pas om 11u uit Springdale vertrokken met de shuttlebus en rond 16u waren we alweer terug. Geen al te grote wandelingen zoals Angels Landing ofzo gedaan, wel de meeste viewpoints, Lower Emerald Pools & Riverside Walk op het einde.
    Ik zou op een kort, eerste bezoek eerder zoiets doen ipv 1 hele lange wandeling, maar that's just me natuurlijk.

Je hoeft ook niet naar St George te rijden achteraf. Springdale is ok. Springdale(Zion)->VoF->LV(Hoover Dam) is perfect haalbaar. Je mag je klok ook 1u terugdraaien onderweg, denk ik.
    Laatst gewijzigd door Squealer; 5 juni 2012 om 10:46

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squealer Bekijk bericht
    Ik heb geen ervaring met de Joshua Tree regio, maar zou hij niet evengoed kunnen doorrijden naar GC op dag 2, ipv in Seligman te overnachten?

Op dag 3 zou ik hem echt geen tijd laten spenderen in Flagstaff op een loop van amper 6 dagen, maar gewoon laten doorrijden naar GC. En al helemaal niet na zonsondergang nog 3u naar Page gaan rijden, want wat met alle east-rim viewpoints? Dag 3 is dus veel te druk tov dag 4 ...

Ik weet niet of de Antelope Canyon tour haalbaar is. Die is best 's middags. Daar geraak je volgens mij dus enkel op tijd als je alle viewpoins langs de east-rim voorbij rijdt. Ik zou dus Antelope Canyon niet doen, maar gewoon naar Horseshoe Bend wandelen en Glen Canyon Dam bezoeken, je kan daar ook een rondleiding binnenin krijgen, of Lake Powell bezoeken, je kan daar bv een speedboatje huren (first come first served indien < 1dag).

Je hebt nog de optie om via de Cottonwood Canyon Road te rijden, als je een SUV hebt. Duurt niet zoveel langer dan de highway. Vlakbij Page, voorbij de dam heb je nog een viewpoint op Lake Powell bovenop een heuvel.
    Coral Pink Sand Dunes zou ik overslaan; stelde niet zoveel voor. Je kan dan beter even naar de Rimrocks wandelen nabij Page.
    Ik zou daarna gewoon in Bryce/Tropic overnachten ipv door te rijden naar Zion.

Als je op dag 5 vroeg genoeg vertrekt naar Zion, heb je er nog quasi een hele dag. Is maar 2u rijden van Tropic tot in Springdale ofzo (zonder hikes langs Zion-Mt Carmel Hwy). Om een idee te geven wat mogelijk is: Wij zijn toen pas om 11u uit Springdale vertrokken met de shuttlebus en rond 16u waren we alweer terug. Geen al te grote wandelingen zoals Angels Landing ofzo gedaan, wel de meeste viewpoints, Lower Emerald Pools & Riverside Walk op het einde.

Yep, allemaal heel juist! Alleen is Antelope ook net na de middag nog heel mooi. Voor het spectaculaire licht en de bekende zonnebeams die je mooi ziet, ben je toch uit het seizoen, volgens onze gids toen. Da's voornamelijk in de lente/vroege zomer. Je kunt ze nog wel zien voormiddag in de nazomer, maar veel minder nadrukkelijk. De canyon zelf is wel nog mooi.

En Coral Pink is inderdaad leuk als extra uitstapje, maar heel klein en zeker geen daguitstap waard.

Trouwens, als ik het goed gelezen had, wou de vraagsteller graag een Mustang huren. Dat is nog niet zo makkelijk, hoor Je weet nooit welke auto je gaat hebben, tenzij je bij Hertz gaat huren (en die zijn vaak véél duurder). Dus het is een beetje geluk hebben, maar als de auto's in die klasse je allemaal bevallen, is er natuurlijk geen probleem.
    nick=PSN

Approved 9-lifer switchblade's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Perdedor83 Bekijk bericht
    Trouwens, als ik het goed gelezen had, wou de vraagsteller graag een Mustang huren. Dat is nog niet zo makkelijk, hoor Je weet nooit welke auto je gaat hebben, tenzij je bij Hertz gaat huren (en die zijn vaak véél duurder). Dus het is een beetje geluk hebben, maar als de auto's in die klasse je allemaal bevallen, is er natuurlijk geen probleem.
    In de VS kan je heel veel bereiken met vriendelijk de vraag te stellen als het mogelijk is om een Mustang te krijgen, draai er desnoods een verhaaltje rond dat verklaart waarom je dat wil.
    Wij kregen een Sebring voorgereden maar hebben vriendelijk gevraagd of we niet die Mustang mochten hebben dat daar wat verder stond. Was geen enkel probleem

Dat is net het mooie aan de VS vind ik: met vriendelijk zijn kom je echt al een heel eind verder

*edit*
    Waarschijnlijk staat het al ergens maar ik raak er niet zelfstandig uit:
    Ik vertrek vrijdag naar LA en zit ermee in dat mijn smartphone heel mijn belkrediet zal opsouperen. Hij maakt gebruik van GPS tracking, synchroniseert mails en wat nog allemaal. Maw: hij gebruikt constant mobiel internet.
    Welke provider wordt aangeraden? Is het mogelijk om een kaart te kopen voor 1 maand ofzo waarbij mobiel internet, bellen & sms'en mogelijk is tegen een redelijke prijs?
    Anders laat ik m'n GSM gewoon thuis maar dat zie ik niet echt zitten, feitelijk
    PSN: tngninja
    Steam: tngninja

Member jan1978's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)

Joshua Tree NP is wel de moeite waard, zelfs als 'doorrij-park'. Ge kunt ook vrij snel naar GC rijden, maar onderweg moet ge toch ook iets geziens hebben. Er zijn natuurlijk tal van routes mogelijk, hangt ook er vanaf af wat zijne voorkeur is: echt gaan hiken of meer viewpoints doen?

Ik weet niet of de Antelope Canyon tour haalbaar is. Die is best 's middags. Daar geraak je volgens mij dus enkel op tijd als je alle viewpoins langs de east-rim voorbij rijdt. Ik zou dus Antelope Canyon niet doen, maar de east-rim viewpoints en daarna naar Horseshoe Bend wandelen. Evt Glen Canyon Dam bezoeken, je kan daar ook een rondleiding binnenin krijgen, of Lake Powell bezoeken, je kan daar bv een speedboatje huren (first come first served indien < 1dag).
    De tour is idd best smiddags, daarmee dat ik die dag in Page geen kms zou doen, om efkes op adem te komen. Een bootje huren moet ge op tijd doen, maar ge kunt ook zo chillen aan het lake.

Je hebt nog de optie om via de Cottonwood Canyon Road te rijden als je een SUV hebt. Duurt niet zoveel langer dan de highway naar Bryce. Vlakbij Page, voorbij de dam heb je nog een viewpoint op Lake Powell bovenop een heuvel.
    Ik zou tenslotte gewoon in Bryce/Tropic overnachten ipv daarna nog door te rijden naar Zion.

Ik zou op een kort, eerste bezoek eerder zoiets doen ipv 1 hele lange wandeling, maar that's just me natuurlijk.
    Ja hier weer de vraag of hij graag wilt gaan hiken, Angel's Landing kunt ge op een uur of 4 doen + nog een paar kleine hikes. Ik heb ooit de Narrows top-bottom gedaan en dat is van smorgens tot savonds. Ge krijgt wel nen dag gevuld in Zion, zelfs al doet ge geen grote hikes.

Je hoeft ook niet naar St George te rijden achteraf. Springdale is ok. Springdale(Zion)->VoF->LV(Hoover Dam) is perfect haalbaar. Je mag je klok ook 1u terugdraaien onderweg, denk ik.

Member creepy01's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Even een vraagje

Zoals eerder vermeld zou ik in september met een vriend naar NY gaan.

Nu zitten we met volgende vraag:
    Op deze website heeft mijn maat gelezen dat we allebei een CC (creditcard) zouden nodig hebben. Klopt dat? Omdat we allebei een kredietwaardigheid zouden moeten kunnen voorleggen.
    Hij heeft zelf al een CC, ik niet.
    Ik vind het wat vreemd omdat, stel dat je als koppel naar daar gaat, je toch moeilijk allebei een CC moet kunnen voorleggen?

Bedankt voor de verduidelijking.

PS: we zitten twijfelen nog wat over hotels. Kunnen jullie nog wat tips geven? Liefst zo dicht mogelijk in het "centrum".
    Als voorbeeld geef ik hotel Pennsylvania, dat zit op 800m (zou zowat 2 blocks) van Times Square zijn. Maar qua kwaliteit van de kamers blijkt dit hotel niet zo goed te zijn, naar verluid.
    Ons budget (flight+hotel) ligt zowat rond de 1500 EUR.

Waarvoor ook dank!

Edit:
    Op de website kies je dus voor Verenigde Staten en dat staat er dit:

Benodigde reisdocumenten

Paspoort

Opmerkingen

Uw Belgisch paspoort moet geldig bij de inreis en tijdens het verblijf. Een voorlopig paspoort wordt niet aanvaard.
    U dient te beschikken over een bewijs van financiële solvabiliteit (kredietkaarten, reischeques, etc.)
    Laatst gewijzigd door creepy01; 5 juni 2012 om 13:16
    Wie geen fouten maakt, weet niet hoe het beter moet

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door creepy01 Bekijk bericht
    Even een vraagje

Ik vind het wat vreemd omdat, stel dat je als koppel naar daar gaat, je toch moeilijk allebei een CC moet kunnen voorleggen?

U dient te beschikken over een bewijs van financiële solvabiliteit

Er heeft hier pas nog iets over gestaan, en volgens mij betekent het gewoon dat je voldoende geld moet hebben. Als je zonder CC reist, en je kameraad wel, dan denk ik niet dat er een probleem is. Het komt er gewoon op neer dat de douane je aan de kant mag houden (of terugsturen) als ze denken dat je de middelen niet hebt om je vakantie daar rond te maken.

Los daarvan kun je bijna geen hotel boeken zonder CC, dus je hebt er wel eentje "nodig". Als je vriend dat allemaal doet, geen probleem. Maar wat als die aan z'n limiet zit ?

Edit @Squealer: Ik had vorige keer veel moeite om in Springdale een hotel te vinden. Daarom hebben we maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om 's avonds nog een stukje dichter bij onze volgende bestemming te komen. Die details laat ik over aan de vraagsteller
    nick=PSN

iTrader
    2 (100%)
    Oh sure, als alles volzet is, is alles volzet natuurlijk. Geen idee hoe het zit midden oktober...

Hier hebben ze nog nooit naar mijn CC gevraagd. Wel naar mijn betalingsbewijs van de vluchten omdat mijn paspoort kort na de reis verviel. Ze wilden precies zeker zijn dat ik wel degelijk terug vertrok ...

Los daarvan zou ik nooit met amper 1 CC vertrekken. Hij kan idd over zijn limiet gaan, zelfs al laat je die verhogen. Onvoorziene medische kosten die je moet voorschieten bv, waarborgen die tijdelijk uw limiet verlagen, etc. Hij kan onleesbaar worden of gestolen/geskimmed worden waardoor je hem moet blokkeren, etc... En daar sta je dan.

Member
    iTrader
    0
    Hei de mannen

Juist nog eens samen gezeten met mn broer.. zaterdag gaan we alles boeken en het lijkt dit te worden.. PLZ geef zoveel mogelijk opmerkingen..

29/09 vlucht Brussel - NY
    29/09 - 05/10 : NY (5n)

05/10 vlucht NY - San Francisco
    05/10 - 08/10 SF .. Mss iets te lang 3 nachten?
    08/10 - 09/10 Yosemite
    09/10 - 10/10 Sequoia NP
    10/10/ - 13/10 Los Angeles .. B-DAY BASH op 11/10 voor zowel mij als broer
    13/10 - 14/10 Palm Springs + Joshua tree
    14/10 - 15/10 Flagstaff .. gewoon voor dat mythische stuk Route 66
    15/10 - 16/10 Grand Canyon
    16/10 - 17/10 Bryce Canyon
    17/10 - 20/10 Hooverdam + 3 nachten Las Vegas .. Misschien hier 1 extra nemen en die wegnemen van SF.. 2 nachten Bellagio en 2 nachten Hooters !!

Wat denken jullie hiervan ?

Member weirdo's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    hoover dam echt niet doen. je ziet er toch niets van als je daar bent en je maakt een omweg. beter een ander park doen op de weg ergens. zion is nice, ook cedar breaks is echt de moeite, is gratis en niet zo groot, maar te combineren met bryce. zeer mooi des avonds en weinig volk!
    If there's only one god,he probably masturbates.

Member
    iTrader
    9 (100%)
    Zorg dat je bij Sequoia zeker Kings Canyon doet. Mogelijk wil je een alternatief zoeken, omdat Sequoia/KC relatief gelijkaardig zijn aan Yosemite. Ik vond KC alleszins een pak mooier (en rustiger) dan Sequoia.

Persoonlijk zou ik ipv Bryce Canyon voor Zion gaan. In de Grand Canyon heb je al een typische rimwalk, zonder de canyon in te dalen (ik veronderstel dat jullie het zo doen?), dan is Zion een leuk tegengewicht omdat je dan echt in de canyon gaat. In Zion kan je ook enkele korte en zeer makkelijke wandelingen doen, kwestie van toch eens uit je auto te komen. (Valley Overlook, Weeping Rock, Riverside Walk, stukje Angel's Landing). En naast de scenic road met de tram, is er ook een prachtige weg om met de auto te berijden (die naar Valley Overlook Trail). Volgens mij ga je daar vlak na de GC veel meer aan hebben.

Hooverdam zou ik persoonlijk ook geen kilometers voor maken.

3 nachten Vegas is echt wel genoeg hoor. Ik snap je hotelkeuze niet echt, maar da's persoonlijk.
    3 nachten SF vind ik niet te lang, maar zou je in principe ook op 2 nachten kunnen doen. Da's een extra dag natuur dan. Als je die extra nacht zou spenderen aan Vegas, hou em dan maar in SF.

Er kan echt wel een nachtje af in LA, zeker als je daarna ook al Palm Springs hebt.

Persoonlijk vind ik dat je er een pak meer uit kan halen als je toch 15 dagen ter beschikking hebt. Los daarvan heb je heel wat prachtige checkpoints, dus wordt het sowieso een superreis.

Pagina 62 van 343 EersteEerste ... 125258596061626364656672112162 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten