Ik was verward doordat ik dat dat het totale prijzen waren. Ik weet nu ook niet met hoeveel je in je groep bent en met hoeveel je in een hotelkamer zal kruipen. Indien je per 2 op hotel gaat zal 25$ pp misschien wel lukken, al zal je niks te fancy moeten verwachten denk ik dan(en zeker niet in een stad).
Ivm vliegtuigtickets: hoe zit dat in feite met die paspoortinfo dat je moet ingeven? De vorige keren kon ik dit altijd online invullen op de website van de airline, maar met TAP portugal blijkbaar niet. Ik gok dat ik al die info zal moeten ingeven wanneer ik incheck (online of balie)?
Paypal nodig?-> PMUSA 2008-2009-2010: New York | USA 2011: San Francisco + Los Angeles (24 June - 6 July)
USA 2012: Florida + East Coast (1-24 July) USA 2013: Hawaii (3-17 March) |
Ellendigen koers van de euro! Ik heb ze nu maar al besteld. Want ik zie het niet echt goedkomen.
Ik ga eind april/begin mei 6 dagen naar NY! In totaal zijn we met 6.
Mijn eerste keer USA en het zal niet de laatste keer zijn.
We verblijven in Brooklyn om de kosten wat te drukken, aangezien het een cadeau is van mijn vader.
Door onze huwelijksreis naar Mexico 2 jaar geleden hebben ik en mijn vrouw gelukkig al een paspoort liggen.
Enkel nog het Visa Waiver ding invullen en alles is in orde.
Ik ben van plan om zo weinig mogelijk op voorhand te reserveren.
Enkel zie ik dat het nuttig is om wel al tickets te reserveren om het 9/11 memorial te bezoeken.
Voor de rest lijkt het me niet echt nodig.
Iemand van hier al toevallig bij een tv-uitzending of iets dergelijks kunnen gaan kijken. Dat lijkt ons wel de moeite om eens mee te maken.
Ook willen we naar een comedy-club gaan, maar dat zien we daar wel.
Welke zou ik doen voor het uitzicht? ESB of TOTR?
TOTR lijkt me mooier omdat je dan ook echt Central Park kunt zien liggen.
@zjerre, wist niet dat er zo ne US-freak in u zat verscholen!
PSN: Virusoflife04
TOTR gedaan, het is natuurlijk veel geld voor beiden voor een uitzichtje maar je moet dat toch eens gedaan hebben want het is echt prachtig!
TOTR is volgens mij de betere keuze vanwege uitzicht op alles: ESB, midtown, deeltje downtown, central park en de andere boroughs. en misschien wat minder druk bezocht en met 3 platforms helemaal bovenaan terwijl je voor ESB dacht ik nog moet bijbetalen om helemaal vanboven te geraken.
richting canada man: voor mij zou 1 dag voor montréal en 1 dag voor québec city echt wel te weinig zijn!
En de vliegtickets zijn geboekt!
Het worden 6 daagjes omdat 7 dagen de vliegtickets 300 euro duurder zouden maken
Vertrek op 07/08 en terugkomst 13/08 en we arriveren rond 6.30uur op 14/08 in Brussel
1120,50 euro voor 2 personen in totaal.
TOTR nemen, zeker weten![]()
Bedankt voor de museum info. Al de tweede keer dat ik hoor dat ge in het Guggenheim op een half uur rond zijt. Raar
Voor het MET hebben we een volledige dag, inclusief laatavondopening uitgetrokken. Van 9u30 tot 21u00. Yay!
Tiens, nu valt mij iets heel raars op..
Als ik op de online website ga van Brussels Airlines dan zie ik dat er 2 passagiers staan en bij de contactinformatie staat eveneens een primaire passagier en een 2 de passagier. Maar als ik naar de prijsdetails kijk staat er: Plaats: 1 volwassene 456,00 EUR en eronder nog de taksen en kosten. Ik heb duidelijk voor 2 passagiers geboekt en heb ook de gegevens van 2 passagiers moeten ingeven... Is dit nu een fout of..?
edit: E-Ticket nummers staan ook op 2 namen en heb ondertussen ook al een mailtje naar Brussels Airlines zelf gestuurd.
Laatst gewijzigd door Leopold1964; 16 januari 2012 om 19:29
Even om terug te komen op mijn vraag, misschien ligt dit aan het feit dat ik met mijn zoon die tegen dan 16 jaar is reis?
Kvond het natural history museum in DC beter als dan van NY ma toch ist de moeite om gedaan te hebbe. En idd virus ;-) vrij grote us freak hier!
Qua top views hebbe wij overdag totr gedaan en snachts het esb. In den donker is t ook wel nice allemaal en imo moét ge gewoon het esb doen als ge naar ny ga![]()
Vandaag reis naar NY (1 april - 6 april) geboekt, € 872 per persoon (we zijn met 3). Enige minpuntje is dat we niet op Manhatten zelf zitten. De goedkopere hotels daar zijn zo goed als volgeboekt, en de rest ligt boven ons budget. De vertrekken vanuit Parijs (dus eerst nog TGV), ik vraag mij juist af hoeveel tijd we gaan nodig hebben om van TGV -> vliegtuig te gaan. Inchecken gebeurd blijkbaar wel al in Brussel.
Geen tijd om alles te lezen, maar in Bryce hebben wij op Sunset gelegen, en in Zion op Watchman.
Beide zeer aan te raden qua ligging.
Zoek eens op de reservatiesite van de NP's hoeveel dagen voor overnachting reservaties kunnen. Ik heb toen meteen gereserveerd en nog mooie spots kunnen vastleggen.
Zion Watchman: D25: zeer ruim, rustig, dichtbij toilet, mooie view. Vrij ver van bushalte, maar wel rustig.
Bryce Sunset: B259: Volledig bebost, maar wel heel rustig. Ook zeer ruim en mooie ligging.
Page hebben we op de Lake Powell Wahweap camping geslapen. Site weet ik niet meer, maar hadden allemaal mooie view.
Bryce vond ik de minste camping van de 3. In Arches hebben we op riverside Oasis geslapen. Deze privecamping ligt zeer goed aangezien het ten N van Moab ligt, en dus erg dicht bij Arches. In Moab is trouwens een erg goede supermarkt met veel lekker vers eten. Gewoon door het stadje uitrijden en dan helemaal op't einde aan de linkerkant. De Thai die je via Yelp wel snel zal vinden was ook ZEER lekker!
Gaat vlot in CDG. Hoeveel tijd heb je tussen aankomst met de trein & vertrek vlucht? Wij hebben een klein uurtje erover gedaan om van trein uitstap naar de gate te geraken, het was niet extreem druk toen. Die prijs is dan vlucht + hotel per persoon gerekend neem ik aan?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)