Pagina 41 van 161 EersteEerste ... 313738394041424344455191141 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 801 t/m 820 van 3214
    Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    262 (100%)
    Was es aan het kijken naar de carrier Simple Mobile. Hun 40$ ziet er wel interessant uit, alles unlimited. Maar als je dan naar de shop gaat vragen ze nog es 13$ voor de sim kaart alleen. Terwijl die online te kopen valt voor onder 1$. Mis ik iets?
    Of iets anders mag ook, aangezien het T-mobile is, dus geen compatibele 3G speeds, dus enkel 2G.
    Laatst gewijzigd door Frado2005; 15 mei 2012 om 21:14

Member
    iTrader
    0
    K ben op zoek naar een hotel in miami south beach (florida) vooral voor te feesten... ik had al te horen gekregen da cleveander hotel wel goed is maar deze is volboekt... kan iemand mij andere hotels aanraden. Liefst met bar en discotheek in de buurt of in het hotel zelf
    Thx

Member jan1978's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Taele Bekijk bericht
    K ben op zoek naar een hotel in miami south beach (florida) vooral voor te feesten... ik had al te horen gekregen da cleveander hotel wel goed is maar deze is volboekt... kan iemand mij andere hotels aanraden. Liefst met bar en discotheek in de buurt of in het hotel zelf
    Thx
    Kben ook op zoek naar een hotel in Miami Beach, eventueel naar een "room" waar double queen beds in aparte kamers staan. Ik ken de exacte term hiervoor niet en zoeken is dus moeilijk... Ik bedoel dus niet 2 aparte hotelkamers verbonden met een deur.

Member Vordesh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Perdedor83 Bekijk bericht
    Ja, da's die docu van Billy Connoly, een van de Boondock Saints . Heeel jaloersmakend .

Ik heb nog een andere website gevonden op het AllesAmerika-forum: Eaglerider.com. Geen idee hoe het daar zit met prijzen, kosten of verzekering, maar de keuze is er alvast enorm Maar als je rekening houdt met die 1.000 euro eigen risico, lijkt die route66reizen me zeker vergelijkbaar met wat wij doen (tickets&auto bij connections, rest zelf uitzoeken).

In sommige hotels is het geen probleem als er een persoon extra slaapt, in andere moet je een tweede kamer bijhuren... Dat zal er dus een beetje vanaf hangen. Misschien op voorhand eens horen ?

Edit: Eagle Rider heeft blijkbaar ook een Nederlandse website (eaglerider.nl), maar usareisen.de zoekt daar ook voor motoren. Dus bij die twee laatste huur je vanuit Europa en ben je zekerder van de juiste verzekeringen...
    Offerte ontvangen.
    Alles bij mekaar geteld komt het op 3340€. Exclusief brandstof(en brandstoftoeslag)/overnachtingen(behalve 1e en laatste)/maaltijden en excursies.
    Geheel verzekerd. Aleja ge gaat ginder nog moeten betalen als er iets voorvalt maar ge krijgt het hier nadien terug, is een 4.5 per dag (in die 3340 inbegrepen)
    Dusja het gaat sowieso volgend jaar zijn, hebben we nog alle tijd om is uit te zoeken/rekenen hoeveel het kost zonder bureau.

Approved 9-lifer Perdedor83's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vordesh Bekijk bericht
    Offerte ontvangen.
    Alles bij mekaar geteld komt het op 3340€. Exclusief brandstof(en brandstoftoeslag)/overnachtingen(behalve 1e en laatste)/maaltijden en excursies.
    Geheel verzekerd. Aleja ge gaat ginder nog moeten betalen als er iets voorvalt maar ge krijgt het hier nadien terug, is een 4.5 per dag (in die 3340 inbegrepen)
    Dusja het gaat sowieso volgend jaar zijn, hebben we nog alle tijd om is uit te zoeken/rekenen hoeveel het kost zonder bureau.
    En da's per persoon, toch ?

Member Vordesh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Perdedor83 Bekijk bericht
    En da's per persoon, toch ?
    Ja per persoon. Tzou zot zijn als dat voor 2 of 3 is

Approved 9-lifer Kenshi's schermafbeelding
    iTrader
    106 (98%)
    Heeft er iemand een goeie suggestie voor 3 overnachtingen in San Francisco. Is ginder duurste van al onze verblijven precies. Dus 'k zoek iets vrij betaalbaar, maar toch wa deftig he

Ik dacht momenteel aan de Redwood Inn

Member
    iTrader
    6 (100%)
    Dinsdagochtend de Thalys op richting Parijs en dan rechtstreeks op Orlando. Met dank aan de NMBS mag ik me nu ook nog zorgen maken over het vervoer naar Brussel-Zuid. Alsof die 6 maanden miserie toen ik met de trein pendelde, nog niet genoeg waren.

En dan nog de USD/EUR koers die lustig blijft verderzakken... Al een geluk dat alles op voorhand betaald is.

iTrader
    262 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenshi Bekijk bericht
    Heeft er iemand een goeie suggestie voor 3 overnachtingen in San Francisco. Is ginder duurste van al onze verblijven precies. Dus 'k zoek iets vrij betaalbaar, maar toch wa deftig he

private kamer van usa hostels vond ik zeer degelijk

Member gieltjegitaar's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frado2005 Bekijk bericht
    Was es aan het kijken naar de carrier Simple Mobile. Hun 40$ ziet er wel interessant uit, alles unlimited. Maar als je dan naar de shop gaat vragen ze nog es 13$ voor de sim kaart alleen. Terwijl die online te kopen valt voor onder 1$. Mis ik iets?
    Of iets anders mag ook, aangezien het T-mobile is, dus geen compatibele 3G speeds, dus enkel 2G.
    Ik heb net twee weken een T-Mobile kaartje gebruikt in US en kan het niet aanraden. We hebben veel nationale parken gedaan en hadden daar nooit ontvangst van T-M terwijl er wel andere providers aanwezig waren. Ook op de banen tussen de steden nauwelijks tot geen ontvangst. In de steden zelf wel gelukkig. We hadden dat systeem dat je 2 Dollar per dag betaalt en dan ongelimiteerd kan bellen, sms'en en surfen (2G) binnen Amerika.

Member Kielse's schermafbeelding
    iTrader
    1 (67%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gieltjegitaar Bekijk bericht
    Ik heb net twee weken een T-Mobile kaartje gebruikt in US en kan het niet aanraden. We hebben veel nationale parken gedaan en hadden daar nooit ontvangst van T-M terwijl er wel andere providers aanwezig waren. Ook op de banen tussen de steden nauwelijks tot geen ontvangst. In de steden zelf wel gelukkig. We hadden dat systeem dat je 2 Dollar per dag betaalt en dan ongelimiteerd kan bellen, sms'en en surfen (2G) binnen Amerika.
    Voor mijn periode in de VS gebruik ik een AT&T prepaid card. 25$ voor onbeperkt bellen en smsen naar Amerikaanse nummers, 0.25$ om een sms te sturen naar het Belgie en voor 10$ extra kan je voor 300 minuten naar Belgische vaste nummers bellen.
    Alles hangt er dus vanaf wat je wilt doen, desnoods ook eens kijken naar van die internationale sim kaarten.

iTrader
    262 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kielse Bekijk bericht
    Voor mijn periode in de VS gebruik ik een AT&T prepaid card. 25$ voor onbeperkt bellen en smsen naar Amerikaanse nummers, 0.25$ om een sms te sturen naar het Belgie en voor 10$ extra kan je voor 300 minuten naar Belgische vaste nummers bellen.
    Alles hangt er dus vanaf wat je wilt doen, desnoods ook eens kijken naar van die internationale sim kaarten.
    Ik wil vooral iets voor data. Bij at&T moet ik ook zo'n 25$ kaartje kopen en dan nog eens een 25$ databundel erbovenop.

Member Sneakytje's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Net terug van NYC, het was de eerste keer, en het was geweldig! Wij verbleven in Hampton Inn Seaport in Lower Manhattan, echt een aanrader. Ik wil zeker terug gaan, want er zijn enkele dingen die we niet gedaan hebben. Op 5 dagen veel gezien, en toch het gevoel de helft niet gezien te hebben. We need to go back!

Member
    iTrader
    6 (100%)
    Vrij dringende vraag voor degenen die reeds met Air France zijn gevlogen vanuit Parijs.
    Om de Thalys te nemen in Brussel-Zuid, hebben jullie gewoon je e-ticket getoond, of naam gezegd, of hadden jullie apart ticket?
    Hoeveel tijd hebben jullie nodig gehad om van de gewone NMBS over te stappen naar Thalys en ondertussen je ticket aan te vragen?

iTrader
    262 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iplf Bekijk bericht
    Vrij dringende vraag voor degenen die reeds met Air France zijn gevlogen vanuit Parijs.
    Om de Thalys te nemen in Brussel-Zuid, hebben jullie gewoon je e-ticket getoond, of naam gezegd, of hadden jullie apart ticket?
    Hoeveel tijd hebben jullie nodig gehad om van de gewone NMBS over te stappen naar Thalys en ondertussen je ticket aan te vragen?
    Dan moet je naar dat thalys loket gaan om je treinticket te gaan halen. Ik denk dat ik gewoon de bevestiging van mijn vlucht gegeven heb. Dus gewoon naam en confirm number waarschijnlijk. En dan pas mag je doorgaan naar het perron.
    Duurde niet zo lang, klein halfuurtje max (ook met de nmbs trein toegekomen). Vraag best wel van de eerste keer waar het exact is als je het niet 100% zeker bent

Member
    iTrader
    6 (100%)
    Muchos gracias. Ik zal ne Five Guys burger eten op uw gezondheid

iTrader
    262 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iplf Bekijk bericht
    Muchos gracias. Ik zal ne Five Guys burger eten op uw gezondheid
    any good? . Wat is uw schema precies?

Member
    iTrader
    6 (100%)
    Five guys is de In N Out van de east coast, qua smaak. Meer toppings, en iets duurder wel.

Opzet van de reis is een combinatie tussen wat relaxvakantie, er eens geweest zijn, en wat pretparken doen.

22 mei: aankomst Orlando + citywalk Universal.
    23 mei: Universal + Islands Of Adventure
    24 mei: Busch Gardens Tampa (overnachting in sarasota)
    25 mei: Op't gemak van sarasota via Siesta Key beach naar Mikka State Park en zo naar Naples
    26 mei: Naples
    27 mei: rustige rit naar Miami via US41 door de natuur. Dan wat shopping en in de namiddag Miami beach. Overnachting Ft. Lauderdale.
    28 mei: Everglades richting visitor center Flamingo met redelijk wat hiken.
    29 mei: voormiddag Miami, vanaf de late namiddag terug richting Orlando rijden.
    30 mei: Magic Kingdom, Animal Kingdom, Studios (mijn plan of attack is al klaar ).
    31 mei: Sea World + tattoo
    1 juni: shopping in outlets International Drive + vlucht naar huis om 20.45.

iTrader
    262 (100%)
    Voor mij zal het Miami-Key West - Naples - Tampa - Daytona - Cocoa - Orlando worden.
    Ben nog aan het twijfelen om al dan niet iets te doen in de Everglades(tram tour,..) gezien het seizoen.

Approved 9-lifer Perdedor83's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenshi Bekijk bericht

Wij hebben geslapen in het Stratford hotel. Redelijk goedkoop en heel fijn. Dan moet je geen Vegashotel verwachten, natuurlijk De buurt vond ik ook helemaal geen probleem, maar je zit niet zo heel ver van een mindere buurt...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten