Pagina 4 van 249 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 4977
    Approved 9-lifer Schnippy's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WilliaM Bekijk bericht
    Vandaag onze reis naar Las Vegas geboekt bij Penta Reizen in Izegem. Vertrekken 7 Juli, komen terug de 19de Juli. We blijven 1 dagje in Las Vegas zelf, dan gaan we beginnen rondreizen. (Bijna alle Valley's, Grand Canyon, Hoover Dam, Route 66,...). We hebben normaal alles gezien de 16de dus we hebben nog zo'n 2 volle dagen over om iets te bezoeken.

Iemand een idee wat? We beschikken over een auto dus het moet niet echt in de buurt van LV zijn.
    LV ligt wel ver afgelegen van de mooiste dingen btw. waarom geen 2dagen LV, wij hadden er 2dagen en het was nog tekort...(alleen de strip gedaan en niet de zijstraten)

Member TiM007's schermafbeelding
    iTrader
    77 (100%)
    We zouden in juli naar orlando gaan en een weekje daar blijven voor disney world / universal / sea world. Zijn enkel nog op zoek naar een redelijk 'goedkoop' maar deftig hotel met onbijt evt; Tenzij we goedkoper zijn als we ergens anders gaan ontbijten?

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Hampton inn lake buena vista zaten wij. Vlak bij disney ingang was vrij goedkoop voor 4 personen toen.

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...o_Florida.html

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    268 (100%)
    Ik heb 1 nacht in deze geboekt:
    Days Inn Orlando International Drive South of Universal (Orlando, FL) - Hotel Reviews - TripAdvisor

Maar is gewoon binnen en buiten, is gewoon om dicht bij de luchthaven te zitten ; kostte me 45$

iTrader
    14 (100%)
    Ja days inn zijn cheap ass en re-de-lijk deftig :P in niagara falls was da toch een vrij oud ding

Member Brianz's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik & vriendin zijn tripje aan het plannen voor westcoast
    Voorlopig komen we aan volgende trip:
    Dag 1: Aankomen 10 u SF
    Dag 2 & 3: SF
    Dag 4: Yosemity NP
    Dag 5: Sequioa NP
    Dag 6: Deat Valley
    Dag 7: Las Vegas
    Dag 8: Zion
    Dag 9 – 10: Bryce Canyon
    Dag 11: Capitol Reeve NP
    Dag 12 & 13: Arches NP /moab
    Dag 14: Mesa Verde NP
    Dag 15: Cayente via Monument valley Tribal Park
    Dag 16: Antilope Canyon/Lake Powell
    Dag 17: Grand Canyon
    Dag 18: Jushua Tree
    Dag 19: Palm Springs & San Diego
    Dag 20: San Diego
    Dag 21: LA
    Dag 22: LA – Santa Barbara
    Dag 23: Montery
    Dag 24: SF 13h00 Vertrekken

Comments op onze voorlopige route zijn meer dan welkom!

Boeken jullie altijd GPS bij de wagen bij, of niet? Scheelt toch een 150tal euro, we twijfelen nog

Member
    iTrader
    8 (100%)
    Afhankelijk van je netto tijden zou ik eerder anderhalve dag in Zion doen, dan naar Bryce rijden en dan driekwartdag Bryce.

Gps koop je best lokaal. Bij Bestbuy of Walmart vind je sowieso wel iets onder de 100 USD. Gps vind ik wel aan te raden. Dat verhoogt het comfort enorm en bespaart veel tijd die je anders aan routeplanning zou moeten besteden.

Member TiM007's schermafbeelding
    iTrader
    77 (100%)
    Thanks voor de tips! Iemand al ervaring met cape canaveral - hoelang je erover doet om het te bezoeken enzo? + iemand al tickets geboekt voor pretparken via: Visit Orlando (ze zeggen dat je wat extra korting krijgt) of ben je goedkoper af als je ze gewoon al hier in be online besteld via de website van Disney/Universal/SeaWorld?

iTrader
    268 (100%)
    Ik denk dat je vrij lang op cape canaveral kan zitten. Ik heb zo'n package hotel + admission gekocht. Avond ervoor in Cocoa Beach overnachten om dan s'ochtends te beginnen met al die NASA stuff

iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TiM007 Bekijk bericht
    Thanks voor de tips! Iemand al ervaring met cape canaveral - hoelang je erover doet om het te bezoeken enzo? + iemand al tickets geboekt voor pretparken via: Visit Orlando (ze zeggen dat je wat extra korting krijgt) of ben je goedkoper af als je ze gewoon al hier in be online besteld via de website van Disney/Universal/SeaWorld?

Attraction tickets, Florida park tickets, Orlando park tickets | Attraction Tickets Direct

check eens hier hebben wij ook bij besteld. voordeel (wsl bij andere aanbieders ook ma ni altijd denk ik) is dat je echt tickets krijgt toegestuurd thuis ipv een soort van voucher waarmee ge uw ticket nog moet gaan ophalen daar.

Member Leopold1964's schermafbeelding
    iTrader
    81 (98%)
    oke, hotel en vlucht in 1x boeken gaat niet lukken, de vliegtickets kan ik nu wel al boeken, het goedkoopste dat ik tot nu toe gevonden heb is 1100 euro voor 2 personen heen en terug met brussels airlines ( non-stop ).
    Indien jullie mij aan goedkopere tickets kunnen helpen, feel free
    Mijn reisdatum: vertreken vanaf 21 juli en ten laatste terugkomen op 11 augustus, ergens hiertussen een weekje ( of iets langer of iets korter indien goedkopere tickets )
    Dank bij voorbaat

Crew Member Spandi's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Ik ben al een beetje aan het plannen voor NYC en vroeg mij af hoelang ge in sommige museums ongeveer rondloopt. Wij zijn wel trage stappers: we willen graag alles gezien hebben

Iemand dus een idee van hoe lang een bezoek duurt aan:

- het Guggenheim
    - het MoMA
    - het MET
    - Natural History
    - Immigratie museum op Ellis island

Bedankt!

iTrader
    14 (100%)
    euhm ik gok als je alles gezien wilt hebben zéker 2 volle dagen wij waren ongeveer een 3-4u kwijt met vrij snel het natural history door te gaan. Ellis island hebben we op 45min ofzo gedaan

Member Duffman-'s schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brianz Bekijk bericht

Boeken jullie altijd GPS bij de wagen bij, of niet? Scheelt toch een 150tal euro, we twijfelen nog
    Ga je overnachten in de nationale parken zelf op de camping of in hotelletjes?

Member Brianz's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duffman- Bekijk bericht
    Ga je overnachten in de nationale parken zelf op de camping of in hotelletjes?
    Zoveel mogelijk in campings aan de NP's. Moeten deze op voorhand gereserveerd worden?

Approved 9-lifer Perdedor83's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brianz Bekijk bericht

Eerst en vooral over de route: Wanneer gaan jullie ? Als het in de zomer is, moeten jullie echt wel verschillende campings vastleggen. Toch als je in/dicht bij de natuurparken wilt zitten. Als het in de nazomer is, hoeft dat niet zo.

Is het jullie eerste keer, of weten jullie al wat jullie kunnen verwachten ? Want hier en daar is het erg krap gepland, maar dat is misschien met opzet zo ?

Zo zie ik dat je in één keer van SF naar Yosemite rijdt, en de volgende ochtend in Sequoia moet zijn. Dat betekent dat je op die dag 4u rijdt, naar het midden van Yosemite, en daarna 3u moet rijden naar Visalia (of ergens in de buurt, neem ik aan). Dan hou je hoogstens een paar uur over voor Yosemite. Nogmaals, dat kan de bedoeling zijn, maar het is wel nogal krap.

Hetzelfde met Death Valley, Vegas en Zion, maar daarna lijkt het me allemaal iets beter te doen. Het zijn in ieder geval veel kilometers

(Niet om te vitten, maar je hebt wel een paar plaatsnamen spectaculair fout geschreven Even zodat je ze makkelijk terugvindt op Google Maps: Yosemite, Death Valley, Capitol Reef, Antelope Canyon, Kayenta, Joshua)

Vergis je ook niet met Capitol Reef. Dat is een gigantisch park, waar je goed moet weten wat je wilt doen voor je er aankomt. En het zijn geen snelwegen waar je lustig door vlamt, naar Moab, dus hou daar zeker rekening mee.

Voor de rest kriebelt het bij mij al in jouw plaats. Arches, Bryce, dat was toch mijn favoriete bestemming. Veel plezier met het plannen! Ik weet trouwens niet of je graag boeken leest, maar "Desert Solitaire" van Edward Abbey raad ik iedereen aan die naar ginds trekt. Een geweldige biografie over zijn leven in Arches.

En dan de GPS: Ik heb de laatste reis een GPS ginds gekocht. Die kostte 80€ en kon ik hier nog gebruiken (de onze was net stuk). Tegenwoordig staat de dollar iets slechter, maar die GPS kostte hier nieuw 150€, dus had ik makkelijk tweedehands kunnen verkopen voor mijn aankoopprijs. Maar dat moet je dus zelf weten Als je van plan bent om later nog eens te gaan, zou ik er hier eentje kopen, anders proberen te lenen/ginds kopen en hier verkopen.
    nick=PSN

iTrader
    268 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spandi Bekijk bericht
    Ik ben al een beetje aan het plannen voor NYC en vroeg mij af hoelang ge in sommige museums ongeveer rondloopt. Wij zijn wel trage stappers: we willen graag alles gezien hebben

Iemand dus een idee van hoe lang een bezoek duurt aan:

- het Guggenheim
    - het MoMA
    - het MET
    - Natural History
    - Immigratie museum op Ellis island

Bedankt!
    1) Halfuurtje max
    2) Een uur of 2-3
    3) /
    4) Een uur of 2-3
    5) Uurtje op het museum, maar de gehele trip met boot enz ben je wel in totaal iets langer kwijt ofc.

Ikzelf ben wel niet een echte museumganger, deze periodes zijn de tijd dat ik erover heb gedaan om alles te zien
    *edit: voor gps ga ikzelf tomtom gebruiken op mijn iphone. Heb ook zo'n car kit houder ervoor. Dus diegenen met een iphone kunnen ook dat overwegen

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WilliaM Bekijk bericht
    Vandaag onze reis naar Las Vegas geboekt bij Penta Reizen in Izegem. Vertrekken 7 Juli, komen terug de 19de Juli. We blijven 1 dagje in Las Vegas zelf, dan gaan we beginnen rondreizen. (Bijna alle Valley's, Grand Canyon, Hoover Dam, Route 66,...). We hebben normaal alles gezien de 16de dus we hebben nog zo'n 2 volle dagen over om iets te bezoeken.

Iemand een idee wat? We beschikken over een auto dus het moet niet echt in de buurt van LV zijn.
    Zijn alle hotels al geboekt ? Anders kun je die twee dagen ook nog ergens anders aan plakken ? Maar als ze al geboekt zijn, dan moet het dus in de buurt van LV zijn. Hebben jullie de Valley of Fire en Red Rock Canyon al bezocht dan ? Dat zijn allebei aanraders. Als je toch twee volle dagen hebt, kun je tot bijna in Death Valley, naar Rhyolite, een spookdorp.

En anders inderdaad bij LV houden, want daar is zéker genoeg te zien. Jullie blijven maar 1 dag in Vegas, dat is de dag dat jullie landen ? Dan zou ik echt aanraden in die twee laatste dagen de strip af te wandelen, misschien tickets te scoren voor een show (Blue Man Group, of zo), Fremont Street Experience zeker niet overslaan (da's het "oude" Las Vegas). Dat is heel leuk om te zien.
    Er zou ook een neon-museum zijn met alle afgedankte neonborden. Daar wil ik graag nog eens heen. De Eiffeltoren ingaan, de fonteinen van het Bellagio bekijken, een buffet gaan doen, een stripclub binnengaan...

Vegas komt pas 's avonds tot leven, dus je plant een paar dingen, en voor de rest laat je je vermaken. Dat lukt je zeker wel

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frado2005 Bekijk bericht
    *edit: voor gps ga ikzelf tomtom gebruiken op mijn iphone. Heb ook zo'n car kit houder ervoor. Dus diegenen met een iphone kunnen ook dat overwegen
    Hoe werkt dat eigenlijk ? Moet je dan altijd bereik hebben, of is het "echte" gps, met satellieten ? De gps op de iPod (niet iPhone) zou namelijk werken met driehoeksmeting ahv internetverbinding. Dat is natuurlijk nutteloos in natuurparken.

Member tomh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    in het MET kan je gerust 2dagen rondlopen

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten