Pagina 39 van 250 EersteEerste ... 293536373839404142434989139 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 761 t/m 780 van 4983
    Approved 9-lifer Perdedor83's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squealer Bekijk bericht
    Ik ga een dezer weekends ook aan de planning van Mesa Verde werken (komende van Monument Valley). Kan je eens opsommen wat je op die 3u gedaan hebt gekregen aan viewpoints/wandelingen? En was dat dan inclusief die 2x40min rijden?
    Wij zijn naar Mesa Verde gegaan vanuit Cortez, en ik kan me herinneren dat dat toch een aardig stukje rijden was. Ik weet niet of ik het in 40 minuten gehaald heb, maar waarschijnlijk zal het zo veel langer ook niet zijn. Het voelde wel nogal lang, omdat ik niet wist hoe ik met die automaat zelf kon schakelen, en ben altijd (te erg) op m'n hoede als ik op m'n remmen naar beneden moet. De weg naar boven ging vlot Maar het gaat wel aardig omhoog!

We zijn in het park ook niet langer gebleven dan 3u, dat kan ik me niet voorstellen. We hebben de tentoonstelling doorlopen in het park en hebben de Spruce Tree House gewandeld. Da's een wandeling (opnieuw redelijk steil, maar zeker niet te vermoeiend, of zo) over asfalt naar de enige zo bereikbare cliff dwelling. Voor de rest van die cliff dwellings moet je mee op een tour, waar je tickets voor moet boeken in het Visitor Center. Dat hebben we niet gedaan.

Voor de rest hadden we daarna nog meer dan tijd genoeg om alle viewpoints te doen, behalve die op de Wetherill Mesa Road. En over het algemeen kan ik zeggen dat het een leuk park is voor de geschiedenis van de indianen. Fijn om in die cliff dwellings rond te lopen, maar (hier stoot ik misschien liefhebbers voor de kop) we zijn na de Spruce Tree House de auto niet meer uit geweest, en hadden het park al vlug gezien. Heel mooi, maar in het licht van alle andere bezienswaardigheden niet buitengewoon, snap je ?
    nick=PSN

Member edraket's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Meh, gisteren mijn vliegtuigticket besteld voor 29 juni tot 29 juli naar Missoula, Montana: 1300 euro. Die boel wordt er ook niet goedkoper op.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edraket Bekijk bericht
    Meh, gisteren mijn vliegtuigticket besteld voor 29 juni tot 29 juli naar Missoula, Montana: 1300 euro. Die boel wordt er ook niet goedkoper op.
    Geen frequent aangedane luchthaven. Naar waar ga je ?

Is inderdaad wel stevig! Maar hoe kleiner de luchthaven, hoe hoger de prijzen liggen, heb ik me laten vertellen. Die vliegers zitten dan ook niet altijd vol.

Member edraket's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Perdedor83 Bekijk bericht
    Geen frequent aangedane luchthaven. Naar waar ga je ?

Is inderdaad wel stevig! Maar hoe kleiner de luchthaven, hoe hoger de prijzen liggen, heb ik me laten vertellen. Die vliegers zitten dan ook niet altijd vol.
    Maand stage daar. Waarschijnlijk in het weekend eens naar Yellowstone, is nu niet super ver. Ook nog een weekend naar San Diego, zal mij ook wel al rap $400 kosten

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edraket Bekijk bericht
    Maand stage daar. Waarschijnlijk in het weekend eens naar Yellowstone, is nu niet super ver. Ook nog een weekend naar San Diego, zal mij ook wel al rap $400 kosten
    Hmm, en Glacier NP niet te vergeten! De onbetwiste parel van Montana in mijn ogen. Da's zelfs nog dichterbij dan Yellowstone En Flathead Lake onderweg.
    En Hells Canyon is ook nog niet eens zo gek ver weg, maar ik draaf door . Ik vond het in die omgeving echt wel prachtig. Big Sky Country, en zo heet het niet voor niks!

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    268 (100%)
    why the fudge heb ik nu geld gegeven voor dat internationaal rijbewijs. 16 euro kwijt en het staat gewoon in nl/fr/de , daar gaan ze in de USA veel meer aan hebben dan mijn gewoon rijbewijs

Member Squealer's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Dat van 2009 bij mij had toch een engelse vertaling. Morgen mag ik men nieuw gaan ophalen, zal eens zien dan ...

iTrader
    268 (100%)
    Hangt mss af van gemeente? Is hier een oversized wit boekje, NOG groter dan het al te grote rijbewijs

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frado2005 Bekijk bericht
    why the fudge heb ik nu geld gegeven voor dat internationaal rijbewijs. 16 euro kwijt en het staat gewoon in nl/fr/de , daar gaan ze in de USA veel meer aan hebben dan mijn gewoon rijbewijs
    Ook als je het uitklapt? Als ik me niet vergis staat het Engels op een nogal vreemde plek. Heb er geloof ik ook al eens naar lopen zoeken. Sowieso is het niet echt nodig, maar ik heb het ook. Voor de zekerheid, zeker?

iTrader
    268 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Perdedor83 Bekijk bericht
    Ook als je het uitklapt? Als ik me niet vergis staat het Engels op een nogal vreemde plek. Heb er geloof ik ook al eens naar lopen zoeken. Sowieso is het niet echt nodig, maar ik heb het ook. Voor de zekerheid, zeker?
    Ahja, maar da's niet ingevuld. Als ik het openklap is het verharde stuk de Franse versie, die is mij mij wel ingevuld(gedrukt). Al chance dat ik in Vlaanderen woon

Member Squealer's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Die witte blaadjes die derin zitten, da's gewoon de vertaling, der moet daar niets ingevuld zijn. Juist den binnenkant van de achterflap is ingevuld (met uw foto enzo), en die witte blaadjes vouwen dernaast. De voorkant is idd enkel nl/fr :roll:

Crew Member Kid_C's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Voor NY, hoe zit dat met rondlopen in Brooklyn (vooral Williamsburg) 's nachts? Geen probleem of toch niet wagen? Eerste keer in NY en zou daar toch een paar optredens willen meepikken.

Member Skyscraper's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Toch van vele gehoord dat ge 's nachts beter terug naar manhattan gaat, en dan van andere dat 't best wel meevalt.. wij zijn alleszins d'r nooit geweest als 't donker was.. Dus 'k zou 't niet weten

Member tomh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    williamsburg is toch wel uitgaansbuurt. East village ook veel bars btw

Member jan1978's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik ben bezig aan een voorlopige route voor in September, destination: Florida.
    Dit heb ik reeds in elkaar gepuzzeld:

dag 1 vlucht Brussel > Orlando
    dag 2 Orlando (pretparken?)
    dag 3 Orlando (pretparken?)
    dag 4 Orlando > Cape Canaveral > Taylor Creek
    dag 5 Taylor Creek > Everglades NP (welk visitor center?)
    dag 6 Everglades NP > Key West
    dag 7 Key West
    dag 8 Key West > Miami Beach
    dag 9 Miami Beach
    dag 10 vlucht Miami > Bru
    dag 11 aankomst Bru

Enkele vragen: welke pretparken zijn de moeite in Orlando? Torenhoge rollercoasters etc zijn niet nodig

Welk visitor center of welk deel van de Everglades is het mooist/best bereikbaar/meest te doen? Ik zou graag zo een fan boat eens gaan varen, alligator farm doen, ...

Heeft iemand Dry Tortugas NP gedaan? Vrij afgezonderd, een uur per boot van Key West.

Aanraders voor hotels in Orlando en Miami Beach?

Ik ben er zeker van dat ik hier goede tips ga krijgen

iTrader
    268 (100%)
    Voor Everglades zou ik ook wel eens kijken naar het seizoen. Wij gaan begin juli en gaan het waarschijnlijk houden op die tram tour ( Welcome to Shark Valley Tram Tours ). Toch al wat ervaringen gelezen dat het buiten het seizoen toch heel wat minder de moeite is. Denk niet dat wij veel meer gaan doen in Everglades. Wij gaan dat bezoeken wanneer we van key west hotel naar naples hotel gaan.

Member
    iTrader
    8 (100%)
    ^^
    - De 'motorboten' (ik kan even niet op de naam komen) worden enkel gebruikt BUITEN Everglades NP en de lokale alligators worden gevoed, waardoor het eco-systeem serieus verstoord wordt.
    - Tampa: Busch Gardens (focus op coasters, dus valt af voor jou)
    - Orlando: Sea World (shows + 3 coasters --> eerder halve dag dan hele dag)
    - Orlando: Universal Studios + Island Of Adventure (meer sfeer en themeing in Studios, rides + Harry Potter deel in IOA, met daar iets meer focus op coasters)
    - Orlando: Disney: 4 parken, waarvan 1 vooral op dineren, schoonheid en sfeer --> Epcot. De andere 3 zijn eerder attracties + sfeer. Je zou 1 dag Magic Kingdom (het hoofdpark) kunnen doen, en 1 dag Animal Kingdom & Disney Hollywood Studios combineren.

In Orlando zelf is niet veel te zien. Van achter Lake Eola heb je naar't schijnt een prachtige view op Orlando skyline. http://sanford365.files.wordpress.co...258_1photo.jpg
    Begin juni, als ik terug ben van FL, zal ik een kort trip report posten.

iTrader
    268 (100%)
    Ik dacht dit te doen op 1 dag boston: skywalk observatory, dan via newbury st te voet naar het centrum. Daar dan old state house + aquarium. Dan wat verdergaan tot museum of science(indien tijd). Dit allemaal te voet, en dan de metro/bus te nemen richting Harvard.

Member
    iTrader
    8 (100%)
    't Is me niet helemaal duidelijk waar al die zaken liggen, maar Boston kan je perfect te voet doen op 1 dag. Wij zijn van Fenway Park via Newbury Street (eten bij Teriyaki House hmm) en zo via de parken de 'red line walk' gedaan. Nergens echt binnen heweest maar aan een slentertempo waren we ruim voor 6 uur klaar.

Newbury Street is echt een leuke straat trouwens. Fenway Park is langs buiten niet veel aan.

Ik zou me vooral focussen op de historic walk en pas afwijken als je echt tijd over hebt. 't Is een stad waar de overall experience en schoonheid veel belangrijker is dan de to do's

iTrader
    268 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iplf Bekijk bericht
    't Is me niet helemaal duidelijk waar al die zaken liggen, maar Boston kan je perfect te voet doen op 1 dag. Wij zijn van Fenway Park via Newbury Street (eten bij Teriyaki House hmm) en zo via de parken de 'red line walk' gedaan. Nergens echt binnen heweest maar aan een slentertempo waren we ruim voor 6 uur klaar.

Newbury Street is echt een leuke straat trouwens. Fenway Park is langs buiten niet veel aan.

Ik zou me vooral focussen op de historic walk en pas afwijken als je echt tijd over hebt. 't Is een stad waar de overall experience en schoonheid veel belangrijker is dan de to do's
    Had naar de citypass gekeken van Boston . Meeste ligt allemaal vrij centraal hoor, buiten Harvard.
    Official Boston CityPASS® | Visit 5 Boston Attractions for $46

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten