Pagina 2 van 343 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 5142
    Banned
    iTrader
    0
    In begin juli vertrek ik voor drie weken naar de Westkust.

Crew Member Eld0's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Efflorescence Bekijk bericht
    In begin juli vertrek ik voor drie weken naar de Westkust.
    met ne groep mee? alleen?
    ^Ěld

Crew Member Spandi's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Wat zijn de ervaringen met de New York Pass? Gezien we tien dagen gaan, zou ik eentje van 7 dagen nemen.

Vooral de mogelijkheid om iets opnieuw te bezoeken de dag erna (aldus about.com NYC guide) lijkt me heel handig bij de grotere musea. Ik en mijn vriendin willen meestal álles zien en dat duurt wel even edit: even gecheckt op officiële site, blijkbaar niet dus

Ik ben benieuwd naar meningen van anderen.

Online kom ik de volgende argumenten meestal tegen:

- 2 of 3 dagen pass haal je er niet uit, 7 dagen wel
    - fast track valt tegen (niet bij ESB, wel bij dingen waar het ni nodig is (maar gezien we knal in juli gaan misschien net wél nodig?))

Wat jullie?
    Laatst gewijzigd door Spandi; 10 januari 2012 om 22:37

Member Tamos's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ben in Las Vegas op zoek naar een hotel voor 2 overnachtingen (23-25juli). Heb oa smartervegas, lasvegasdirect en expedia bezocht in mijn zoektocht en voor Hotel Treasure Island is er precies een interessante aanbieding: de petite suite (inclusief 2x20 dollar resortfee) zou in totaal komen op +- 200 euro. Nu vraag ik me af of dit nu een 'interessante' aanbieding is en/of ik misschien beter kan wachten op een andere aanbieding van eventueel een ander hotel??

Had uiteraard liever in de Mirage ofzo verbleven maar daar krijg ik voor die prijs opt eerste zicht nie direct zo'n kamer te pakken . Of hebben jullie misschien andere (en betere) voorstellen voor op de strip??
    2x niks

Member Eagle`'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ik moet nog altijd is mijn stuk guide afmaken voor LA & SF, elke keer ik er aan bezig ben in reply box valt er iets voor met refresh of weet ik wa en kan ik gans herbeginnen

Grappig hoe trouwens de prijzen verschillen op connections naargelang ik nen andere VPN pak op't werk.

edit: nog steeds hopen foto's te uploaden eigenlijk ma ik ben te lui
    Laatst gewijzigd door Eagle`; 11 januari 2012 om 03:04
    <LexiC> schoon kettingske

Do you want to go on an internship abroad? ask me how, AIESEC can make it happen !

Member jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tamos Bekijk bericht
    Ben in Las Vegas op zoek naar een hotel voor 2 overnachtingen (23-25juli). Heb oa smartervegas, lasvegasdirect en expedia bezocht in mijn zoektocht en voor Hotel Treasure Island is er precies een interessante aanbieding: de petite suite (inclusief 2x20 dollar resortfee) zou in totaal komen op +- 200 euro. Nu vraag ik me af of dit nu een 'interessante' aanbieding is en/of ik misschien beter kan wachten op een andere aanbieding van eventueel een ander hotel??

Had uiteraard liever in de Mirage ofzo verbleven maar daar krijg ik voor die prijs opt eerste zicht nie direct zo'n kamer te pakken . Of hebben jullie misschien andere (en betere) voorstellen voor op de strip??
    de mooiste aanbiedingen in LV komen pas 2-3 maand op voorhand, dus zeker nog wachten
    Homer J Simpson: Stupid risks are what make life worth living.

xboxLive: jackherrer78

Banned
    iTrader
    0
    Ik ga met zes andere mensen.

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    274 (100%)
    Als er iemand nog dingen aan de guide wil toevoegen mag je altijd je stuk tekst naar mij doorsturen. Zal dan mijn post updaten op de eerste pagina
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles (24 June - 6 July) | USA 2012:Florida + East Coast (1-24 July)
    USA 2013:
    Hawaii (3-17 March) | 2014:Australia (9-28 March) | 2015: Denver-Las Vegas (22 August -13 September)
    2016:
    Auckland-Christchurch (21 January-14 February) | Goedkoper op reis | Villa te koop!

Member kelly*'s schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spandi Bekijk bericht
    Wat zijn de ervaringen met de New York Pass? Gezien we tien dagen gaan, zou ik eentje van 7 dagen nemen.

Vooral de mogelijkheid om iets opnieuw te bezoeken de dag erna (aldus about.com NYC guide) lijkt me heel handig bij de grotere musea. Ik en mijn vriendin willen meestal álles zien en dat duurt wel even edit: even gecheckt op officiële site, blijkbaar niet dus

Ik ben benieuwd naar meningen van anderen.

Online kom ik de volgende argumenten meestal tegen:

- 2 of 3 dagen pass haal je er niet uit, 7 dagen wel
    - fast track valt tegen (niet bij ESB, wel bij dingen waar het ni nodig is (maar gezien we knal in juli gaan misschien net wél nodig?))

Wat jullie?
    Ik heb deze pass gekocht toen ik in NY was en we hebben er toch heel veel mee kunnen doen. Vooral op regenachtige dagen zijn we met de pass enkele musea binnen gegaan die we anders niet gedaan zouden hebben en die zijn echt super meegevallen.
    Fast track viel wel mee vond ik maar ik was er eind september.
    Ook het boekje dat je erbij krijgt met uitleg is best handig. Staat redelijk wat uitleg in over wat je kan doen met je pass en kortingsbons.
    Echte aanrader is trouwens de Food On Foot tour. Die was echt leuk
    I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Member |nfected's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    De musea in NY zijn goedkoop of zelfs gratis, voor zo'n dingen heb je toch die pass niet nodig. Denk net met musea dat je nooit die prijs kan terug verdienen.

Zelf ga ik dit jaar nog eens terug naar NY en zal zonder de pass zijn

Crew Member Eld0's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Weblogs
    1
    Iemand al met djoser op reis geweest? Deze bieden ook een aantal reizen naar de US aan.
    Rondreis Verenigde Staten - Reizen Verenigde Staten | Djoser
    ^Ěld

Crew Member Spandi's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door |nfected Bekijk bericht
    De musea in NY zijn goedkoop of zelfs gratis, voor zo'n dingen heb je toch die pass niet nodig. Denk net met musea dat je nooit die prijs kan terug verdienen.

Zelf ga ik dit jaar nog eens terug naar NY en zal zonder de pass zijn
    Ik vind nochtans overal prijzen die tussen de $15 en de $20 schommelen. (Met, MoMA, Natural History, Guggenheim). Waar haal jij die goedkope musea vandaan?

De Food on Foot tour staat idd zeker op de planning.

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    274 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spandi Bekijk bericht
    Ik vind nochtans overal prijzen die tussen de $15 en de $20 schommelen. (Met, MoMA, Natural History, Guggenheim). Waar haal jij die goedkope musea vandaan?

De Food on Foot tour staat idd zeker op de planning.
    Zijn meestal suggested prices, je bent niet verplicht deze te betalen
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles (24 June - 6 July) | USA 2012:Florida + East Coast (1-24 July)
    USA 2013:
    Hawaii (3-17 March) | 2014:Australia (9-28 March) | 2015: Denver-Las Vegas (22 August -13 September)
    2016:
    Auckland-Christchurch (21 January-14 February) | Goedkoper op reis | Villa te koop!

Member Citje's schermafbeelding
    iTrader
    64 (100%)
    Die food on foot tour, welke nemen jullie dan?

Op de website ervan zie ik er verschillende staan?

Wij gaan in Mei ook (5 nachten) en zijn dus volop bezig met het plannen.

Is er iemand, die al geweest is, die mij in het kort de zaken kan opsommen die ik ZEKER moet doen?
    College Dropout

Member sandpatt's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Citje Bekijk bericht
    Is er iemand, die al geweest is, die mij in het kort de zaken kan opsommen die ik ZEKER moet doen?
    -wat ik een aanrader vind, is een fiets huren. fietsen door central park en langs de hudson, was echt heerlijk.

- 5 dagen is mss wat kort om veel te zien, maar wat ik je wel kan aanraden:
    met de metro tot in brooklyn, daar even rondwandelen, de bridge over wandelen, en zo door het financial district en ground zero naar battery park waar je kan afsluiten met Ellis Island en/of Statue of Liberty. (ben je een dagje mee zoet en heb je veel gezien).

- als je musea wil zien, raad ik vooral Guggenheim en Metropolitan (enorm groot) aan. deze liggen samen wat verder weg van de meeste toeristische delen, dus neem dat best samen om weinig tijd te verliezen. ook het Moma is interessant en ligt centraal gelegen. Natural history museum vond ik wat minder.

-begin ook eens een dag in Greenwich Village en neem dan de metro tot in Chinatown (het beste effect krijgje als je plots uit de metro stapt en denkt dat je in China zit, er gwoon naartoe wandelen vond ik niet zo speciaal). dan kanje van daaruit naar Little Italy en SoHo.

- wat ik ook top vond, was een wedstrijd bijwonen van de NBA (nochtans geen zo'n grote basketbalfan, maar de sfeer is echt geweldig)

- Grand Central Terminal, Rockefeller, the empire state building en de Chrysler Building vond ik ook de moeite

Pagina 2 van 343 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten