Pagina 15 van 343 EersteEerste ... 51112131415161718192565115 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 225 van 5142
    Member Duffman-'s schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door |nfected Bekijk bericht
    Ik heb al gezegd dat ik geen cash meehad ze, dien mannen zeiden daar nts van ze.
    Maar ge had waarschijnlijk wel een creditcard dan?

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    274 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tah_b00nz0r Bekijk bericht
    ik DENK dat da ni meer nodig is. ik herinner mij het ook n meer 100% ma volgens mij moet het niet meer.
    Als ik het mij goed herinner moest je vroeger 2 formulieren invullen. Nu komen ze rond met 1 formulier nog, zo'n wit formulier met een blauwe rand. Dit moet je wel nog invullen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blofeld Bekijk bericht
    Zelfs al is je ESTA in orde, op het vliegtuig delen ze nog papieren versies uit, je vult die best maar in, want als je landt, moet je dit in de luchthaven afgeven, anders kom je er niet in!
    Indeed . Voor mij was er een meisje die dat niet ingevuld had, moest dan nog terplekke gebeuren. En dan waren het nog spaanse versies die daar lagen

*EDIT: http://www.immihelp.com/immigration/...form-front.jpg
    Dit moet je wél nog invullen dus, maar da's al. ( correct me if wrong)

En dit moest ik niet meer invullen: http://amsterdam.usconsulate.gov/upl...I-94_front.jpg

*edit2: of was het nu omgekeerd? Ben nu zelf aan't twijfelen. Was alleszins maar 1 formulier dat ik moest invullen, en enkele jaren terug 2.
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles (24 June - 6 July) | USA 2012:Florida + East Coast (1-24 July)
    USA 2013:
    Hawaii (3-17 March) | 2014:Australia (9-28 March) | 2015: Denver-Las Vegas (22 August -13 September)
    2016:
    Auckland-Christchurch (21 January-14 February) | Goedkoper op reis | Villa te koop!

Approved 9-lifer Piedro's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frado2005 Bekijk bericht
    Als ik het mij goed herinner moest je vroeger 2 formulieren invullen. Nu komen ze rond met 1 formulier nog, zo'n wit formulier met een blauwe rand. Dit moet je wel nog invullen

Indeed . Voor mij was er een meisje die dat niet ingevuld had, moest dan nog terplekke gebeuren. En dan waren het nog spaanse versies die daar lagen

*EDIT: http://www.immihelp.com/immigration/...form-front.jpg
    Dit moet je wél nog invullen dus, maar da's al. ( correct me if wrong)

En dit moest ik niet meer invullen: http://amsterdam.usconsulate.gov/upl...I-94_front.jpg

*edit2: of was het nu omgekeerd? Ben nu zelf aan't twijfelen. Was alleszins maar 1 formulier dat ik moest invullen, en enkele jaren terug 2.
    Ge waart juist.

Ik ben 100% zeker dat het dat eerste papier was dat ik moest invullen (juli vorig jaar). Dat tweede niet.
    Ex-Flandrien van het 9lives forum!
    Last.fm
    Winnaar 9lives.hattrick Prono 2006-2007

Member |nfected's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duffman- Bekijk bericht
    Maar ge had waarschijnlijk wel een creditcard dan?
    Offcourse alles werd betaald met de CC vh werk.

Member Leopold1964's schermafbeelding
    iTrader
    82 (98%)
    Gisteren mailtje gestuurd naar Brussels Airlines voor de stoelen al te reserveren, en volgende stoelen gekregen: voor de heenvlucht 16A en 16C en voor de terugvlucht 17H en 17K
    Voor de motor zoals gevraagd en met 2 langs elkaar aan een raam..
    Service van brussels airlines vind ik toch wel top
    http://www.seatplans.com/files/Seat-...S_A330-300.jpg
    hoi

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piedro Bekijk bericht
    Ge waart juist.

Ik ben 100% zeker dat het dat eerste papier was dat ik moest invullen (juli vorig jaar). Dat tweede niet.
    i agree ook da een met al die zever op of ge kruiden enz mee brengt
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15

Member Duffman-'s schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door |nfected Bekijk bericht
    Offcourse alles werd betaald met de CC vh werk.
    Ja akkoord dan. Maar als ge zelfs geen CC bijhad hadden ze wrs (terecht ) wel wa moeilijker gedaan.

Member sandpatt's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leopold1964 Bekijk bericht
    Gisteren mailtje gestuurd naar Brussels Airlines voor de stoelen al te reserveren, en volgende stoelen gekregen: voor de heenvlucht 16A en 16C en voor de terugvlucht 17H en 17K
    Voor de motor zoals gevraagd en met 2 langs elkaar aan een raam..
    Service van brussels airlines vind ik toch wel top
    http://www.seatplans.com/files/Seat-...S_A330-300.jpg
    zeker proberen aan de inchekbalie of de plaatsen aan de emergency exits vrij zijn, indien je dat wenst. enorm veel beenruimte heb je daar.

Member Leopold1964's schermafbeelding
    iTrader
    82 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandpatt Bekijk bericht
    zeker proberen aan de inchekbalie of de plaatsen aan de emergency exits vrij zijn, indien je dat wenst. enorm veel beenruimte heb je daar.
    Heb toch liever een schermpje in de zetel voor mij... en zo'n emergency exit daar is de volgende stoel een pak verder van je vandaan, en natuurlijk ook minder handbagage ruimte en een armsteun die niet naar boven kan verplaats worden, erg vervelend. Doe mij maar een normale plaats
    hoi

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Hebbe die emergency seats geen schermke da ge zo ad zijkant van uw stoel tevoorschijn kunt tovere? Gelijk op de eerste rij dus
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15

Member sandpatt's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    ik vloog met AA en in het doorgaan had ik die emergency exits, in het terugkeren niet.
    het vliegtuig was een relatief klein type met maar 6 zetels per rij (2x3). een standaard vliegtuig dus, en 8u zo krap zitten, vond ik toch wel lastig.
    en er waren nergens in het vliegtuig schermpjes aanwezig.
    nujaa, ieder zijn keuze natuurlijk

Member
    iTrader
    24 (93%)
    Bon, knoop is doorgehakt, ga eind dit jaar ( oktober - november ergens voor +- 2.5weken naar amerika! tickets rond de 610€ zie ik nu maar wacht nog ff af ( net nieuw werk etc..) betaal liever iets meer en heb dan zekerheid. een paar dagen new york bij vrienden , en dan 2 weken in san diego trainen en hopelijk wedstrijd vechten. ziet er wel tof uit om daar 2 weken te zitten.. LA etc zie ik volgend jaar wel I guess

Member
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tah_b00nz0r Bekijk bericht
    Hebbe die emergency seats geen schermke da ge zo ad zijkant van uw stoel tevoorschijn kunt tovere? Gelijk op de eerste rij dus
    Zo heb ik het ook begrepen. Wij hebben de seats vlak na 1st class, op de 'eerste rij'. Geen last van 'toiletwijven' (niet de centrale toiletspot), snel uitstappen, als eerste bediend en voldoende beenruimte. Feest.

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    274 (100%)
    Mja dergelijke seats zijn toch altijd het eerst gekozen bij het boeken? Dan moet ge echt al op dag 1 dat die vlucht beschikbaar is boeken. En dan is de prijs meestal superhoog
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles (24 June - 6 July) | USA 2012:Florida + East Coast (1-24 July)
    USA 2013:
    Hawaii (3-17 March) | 2014:Australia (9-28 March) | 2015: Denver-Las Vegas (22 August -13 September)
    2016:
    Auckland-Christchurch (21 January-14 February) | Goedkoper op reis | Villa te koop!

Member Punksjot's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iplf Bekijk bericht
    Zo heb ik het ook begrepen. Wij hebben de seats vlak na 1st class, op de 'eerste rij'. Geen last van 'toiletwijven' (niet de centrale toiletspot), snel uitstappen, als eerste bediend en voldoende beenruimte. Feest.
    De rij stoelen achter de bulkhead en de emergency exit seats hebben inderdaad de tv en het tafeltje in de leuning zitten, wat maakt dat de breedte van de stoel iets minder is dan op de gewone economy seats, maar uiteraard wel meer beenruimte.

En SN heeft geen first class, maar wel een business class product.
    Hier enkele foto's van hoe de A330's er gaan uitzien: Brussels Airlines New Business Class (A330) | travel.bart.la
    Ziet er goed uit en veel beter dan dat van Lufthansa.
    VW Golf V GTI Power!
    BMW e32 730i V8

Pagina 15 van 343 EersteEerste ... 51112131415161718192565115 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten