groupon/ibood ed misschien in het oog houden? Onlangs was't op groupon wat van samsonite. Maar dat was wel 100 euro per koffer![]()
groupon/ibood ed misschien in het oog houden? Onlangs was't op groupon wat van samsonite. Maar dat was wel 100 euro per koffer![]()
ik heb ze ook nog nooit weten lastig doen over "afmetingen" behalve het gewicht…
Leopold vermits ge van limburg zijt, in maasmechelen in den outlet is ne samsonite winkel. Hebbe ze hier 5j terug ook is 2 koffers gekocht. Koste nog wel wat ma daar is dus nog niets op aan te merke. Hebbe al goe wa meegemaakt op de luchthaven![]()
Miami is anders wel een leuke ploeg om naar te kijken. Damn, das gewoon dé ploeg die ge zou moeten zien. James Lebron, Dwyane Wade (en Chris Bosh (kan die zijn smoel ni zien) is tegenwoordig ook wel sterk bezig). Chicago en Miami, twee topteams. Ik zou zeker gaan. Heb zelf ooit een playoff-wedstrijd gezien van de Celtics (tegen Cleveland toen Lebron en O'neal er nog speelde) en da was echt een enorm leuke ervaring!
Ondertussen heb ik de planning voor New York klaar.
Ik denk dat het goed te doen is en dat we elke dag ook rustig aan kunnen doen. Dus echt genieten van het daar zijn!
Dag 1 29/04
Landing om 12:05
Aankomst hotel 14h ( Holiday Inn Express Broolyn Union Street )
Grand Central Station
Public Library bij Bryant Park
Times Square
Dag 2 30/04
Brooklyn Bridge vanaf Brooklyn
Langs Manhattan Municipal Building wandelen ( lijkt me een prachtig gebouw om van buitenaf te zien )
Wall Street: Federal Hall, NYSE, de bull en Trinity Church
Chinatown
Little Italy om te gaan eten.
EMS als het donker is
Dag 3 01/05
Liberty Island
Ellis Island
Battery Park
Ground Zero ( eventueel met guided tour )
Dag 4 02/05
Een stuk 5th Avenue ( tegen Central Park aan )
Central Park vanaf 5th Avenue
Tot aan de Bethesda Fountain
Rockefeller Center: TOTR, Saint Patrick's Cathedral, Lobby Waldorf Astoria
Dag 5 03/05
Yankee Stadium
Dag 6 04/05
18:20 opstijgen naar Zaventem
Ik weet dat dag 5 heel leeg is, maar ik weet zo niet direct wat nog te doen in NY, musea zijn we totaal niet voor te vinden.
Dus tips zijn zeker welkom!
PSN: Virusoflife04
Meatpacking district vond ik ook wel de moeite![]()
Kent iemand eigenlijk wat leuke pleksjes in NY waar de meeste concerten worden gegeven? Kleinere clubs dan welliswaar, met kwaliteit.
Zoals ge in Gent de kinky star/café video/vooruit/charlatan enzo hebt.
Virus of life: best Liberty Island enz al op voorhand online kopen, spaart tijd uit. Ook zou ik zeker checken of Yankee Stadium kan bezoeken. Want het is niet altijd mogelijk(of al uitverkocht). Wij hebben ook pas de dag erna kunnen gaan. Moet zijn dat het nog snel uitverkocht raakt!
Ja, ik had al zoiets gelezen dat het Yankee stadium niet altijd te bezoeken is.
Mss dat we deze dan ook maar links laten liggen.
Ik zie hier Soho, Meatpacking voorbijkomen. Ik ken ze als wijken, maar wat is daar precies te zien? Is het gewoon de moeite om daar door te wandelen dan?
Soho heeft een speciale sfeer vind ik persoonlijk, die je nergens anders in Ny hebt. je kan er uitgebreid shoppen en rondwandelen.
Meatpacking is een erg opkomende wijk. was vroeger het deel van de stad waar alle boten hun vis kwamen lossen (werd ons daar verteld).
het was gewoon speciaal om eens door te wandelen en er zijn veel uitgaansgelegenheden.
ivm koffers, toevallig ne groupin vandaag voor samsonites99ipv 180 ofzo
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)