Pagina 10 van 343 EersteEerste ... 678910111213142060110 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 150 van 5142
    Member Leopold1964's schermafbeelding
    iTrader
    81 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spandi Bekijk bericht
    T'is voor mij ook de eerste keer maar ik vermoed dat er genoeg elektronische ticketmachines staan, en dan gewoon met uw CC betalen. En voor die Airtrain reken ik op duidelijke bordjes Ik weet dat hij rond heel JFK gaat (check google maps) en je dus vermoedelijk niet heel erg ver zult moeten stappen om op te stappen. Maar meer weet ik dus niet
    Haha oke dan, en cash betalen gaat niet?
    hoi

Crew Member Spandi's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leopold1964 Bekijk bericht
    Waarschijnlijk zullen er wel loketten zijn hoor, maar ik verkies de machine

Nu nogmaals, dit zijn veronderstellingen. Als ik fout ben mag iemand mij gerust tegenspreken. Het is ook maar informatie uit mijn voorbereiding voor mijn eerste keer US of A

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Airtrain stopt idd aan elke terminal op jfk en sta aangegeven. En de luchthaven is echt ni zo huge ze. LAX was vele zotter tis omda er 7 of 8 terminals zijn da het vrij klein oogde. Wij zate op die van AA ma dunno hoe t met de rest gesteld is que grootte

En tis iets meer gesleur met ne koffer ma tis een stuk sneller. Wij woude hem oorspronkelijk ook nemen maar toch ma ne taxi genomen. Meer als 1u30 onderweg geweest richting manhattan. Zate ni ver van madison square garden.

Wel ferm gelache in dieje taxi en hilarische taferele gezien met da verkeer ^^
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15

Member Duffman-'s schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Imo als ge in US zijt niet te veel cash meenemen en vertrouwen op credit-card. Als ik naar US ga laat ik ook wel steeds mijn maestro activeren zodat ik eventueel ook met bankkaart verrichtingen kan doen in noodgevallen... Vroeger was het standaard dat je in buitenland verrichtingen kon doen met je bankkaart maar tegenwoordig moet ge dat aanvragen blijkbaar ...

Approved 9-lifer Schnippy's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tah_b00nz0r Bekijk bericht
    Airtrain stopt idd aan elke terminal op jfk en sta aangegeven. En de luchthaven is echt ni zo huge ze. LAX was vele zotter tis omda er 7 of 8 terminals zijn da het vrij klein oogde. Wij zate op die van AA ma dunno hoe t met de rest gesteld is que grootte

En tis iets meer gesleur met ne koffer ma tis een stuk sneller. Wij woude hem oorspronkelijk ook nemen maar toch ma ne taxi genomen. Meer als 1u30 onderweg geweest richting manhattan. Zate ni ver van madison square garden.

Wel ferm gelache in dieje taxi en hilarische taferele gezien met da verkeer ^^
    Wij waren in new jersey geland en dan via taxi naar manhatten waar we hotel aan time square geboekt hadden, maar wij namen een gibsy taxi en tot overmaat van ramp dacht ik kzal in de taxi al gereed het geld + de tip uithalen zodat we niet lang moeten daar staan in het drukke verkeer, we komen binnen aan de receptie ze vragen visa en identiteitskaart, kheb toen 5 minuten beginnen vloeken.. shit fuck ... enz. receptie was net voor lobby enja ik had véél boze gezichten naar me.. bleek dat ik m'n portefeuille in de taxi heb laten liggen al ons cash + visa zat erin m'n vrouw had nog zo'n 15€ en gelukkkig onze pasporten in haar portefeuille dusja we stonden daar, taxi natuurlijk al vertrokken , geen recu niks... 2 dagen NY werd 1 dag in politiebureau/ambassade waar niemand ons eigenlijk hielp buiten onze security van hotel Edison die man deed echt alles voor ons, zocht adres van ambassade op, in welk politiebureau we aangifte moesten doen enz... ik moest dan van politie visa blokkeren. duurde zeker 2u kmoest gvd elke letter spellen met een naam bijv. D van Davy, A van Amy ... niet alleen m'n naam, alles adres naam van bank ... duurde eeuwenlang gelukkig kon ik gratis bellen in het politiebureau waar ze constant naast me passeerden met gehand-boeide criminelen . Daarna ambassade... immense wolkenkrabber waar je eerst voorbij security moet alvorens je de lift kan bereiken, heb je een afspraak vroegen ze : nope .. ok kom dan morgen maar terug, kben toen nog eens uit m'n kraam geschoten en wonder bij wonder we mochten door... 27 etage is belgium zeiden ze... we komen daar toe alles poepsjiek natuurlijk maar het was 16u45 en ze stopten met werken om 17u.. die hadden echt geen zin meer om ons te helpen.. enige wat ze konden doen waren 2 gratis telefoontjes naar België en 1 copie van m'n rijbewijs opvragen voor wanneer we onze reis in SF moesten verder zetten met de wagen.. alhoewel ze zeiden dat ze geen copy's aanvaarden toch maar akkoord gegaan. Dusja wij bellen naar belgië om geld te vragen aan ons ouders om dit op te sturen het was om 02u45 in belgie dusja moeder in paniek natuurlijk , via western union konden ze geld storten op een rekening waar wij dit in NY dan konden afhalen mist enkele kosten.

Oké dan back naar het hotel... onze securityman kwam naar onze kamer om te melden dat de taxichauffeur gebeld had om te zeggen dat ik m'n portef. en blijkbaar ook nog ne rugzak met psp had laten liggen in z'n taxi en dat hij die zou terugbrengen nadat hij was gaan bowlen... ondertussen hadden we onze 15€ gaan inruilen voor dollars omdat m'n vrouw zwanger was en honger had na een volledige dag rond te lopen zonder eten of drank, we kregen 13 dollar voor die 25€ aangezien ze weer extreem veel kosten aanrekenden... net genoeg voor iets voor m'n vrouw van mcdonalds en een drankje om te delen

Taxi chauffeur kwam uiteindelijk om 01u30 wij lagen al te slapen in de kamer maar security belde ons op met het goede nieuws.

btw. twas ne erg christelijke neger (gelukkig). dan ferme fooi gegeven natuurlijk en vroegen waarom hij het terugbracht want hij had het echt niet breed, ne erg oude wagen met kapotte zetels en hij piepte bij het remmen lol... (wisten we natuurlijk niet voor we instapten want we hadden hem onmoet bij aankomsthal in lichthaven) dusja hij zei jullie zijn vriendelijke jonge mensen die wisten dat ik een illegale taxi was en me toch de kans gaven jullie te brengen naar het hotel dit is dan ook de reden dat hij alles terug bracht. z'n naam was James, en als we nog eens via newark gaan hopen we opnieuw met hem mee te kunnen gaan, was trouwens goedkoper dan de gele taxi die we op de terugreis namen.

Nadien nog véél miserie gehad dit was de eerste dag van onze 21dagen reis en hadden niet echt véél cash mee dan moeten noodkaart bestellen bij visa die zonder code werkte... pff ik bespaar jullie de rest van het verhaal.

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Kheb nog ma de helft geleze omdak terug moe beginne werke ma omg wa een soep da wil ik toch liefst ni mee make :P
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    274 (100%)
    Jhup naar New York
    Hotelletje ondertussen ook al gereserveerd aan een fantastische prijs ( in mijn ogen )
    Booking.com: Z New York Hotel, Queens, Verenigde Staten - 142 Beoordelingen. Reserveer nu uw hotel!
    575 euro ongeveer ( berekend op de huidige wisselkoers ) met alle taxen enzo inbegrepen, ontbijt is aanwezig, wifi... en dat voor 6 nachten! Ik ben content
    Maar nu is de vraag, hoe kom ik van JFK naar het hotel? Dacht om de airtrain te nemen naar Jamaica station en dan de metro naar het dichtstbijzijnde metrostation dat bij het hotel ligt ( ong 650 meter van het hotel ).
    Waar kan ik tickets voor de airtrain nemen en waar moet ik opstappen? Ik weet er eigenlijk nog niet zoveel over
    Op JFK de pijltjes naar airtrain volgen. Dan zla je machines tegenkomen waar je airtrain tix kan kopen( er staan ook mensen met kaartjes in de hand) à 5 $. Daarna kan je ook zo'n Metrocard kopen voor 1 week bv. Welke route je neemt hangt af van je hotel natuurlijk. Die 650m kan je dan nog te voet doen.
    *edit: jij moet idd de airtrain richting Jamaica nemen. Dan de E lijn tem 23rd street
    *edit2: als je de metro gebruikt: kijk ook naar het verschil tussen express en local lines. Express stopt dus niet aan alle haltes

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iplf Bekijk bericht
    Ik zou eigenlijk de taxi nemen vanop JFK, moet normaal wel meevallen qua prijs, als je't kan delen. Ongeveer 50 USD schat ik.
    taxi blijft wel makkelijkst natuurlijk, maar ik heb nu altijd al de airtrain gepakt nadat ik 80$ armer was voor taxi van newark naar hotel..
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles (24 June - 6 July) | USA 2012:Florida + East Coast (1-24 July)
    USA 2013:
    Hawaii (3-17 March) | 2014:Australia (9-28 March) | 2015: Denver-Las Vegas (22 August -13 September)
    2016:
    Auckland-Christchurch (21 January-14 February) | Goedkoper op reis

Member Cyrano.ak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hier na 14 jaar ook terug naar de us. Voorlopig enkel de vluchten geboekt:
    01/09 Brussel - New York
    07/09 New York - LA
    28/09 SF - Brussel (via New York)

Via connections geboekt aan 637 pp :-)

Nu nog op zoek naar hotel in NY.
    Tussen LA en SF auto huren en roadtrippen.
    Ook nog hotel nodig voor paar dagen LA, Las Vegas en SF. Al de rest zien we ter plekke wel :-)
    Cyrano.ak - [SES]
    Anna K

iTrader
    81 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frado2005 Bekijk bericht
    Op JFK de pijltjes naar airtrain volgen. Dan zla je machines tegenkomen waar je airtrain tix kan kopen( er staan ook mensen met kaartjes in de hand) à 5 $. Daarna kan je ook zo'n Metrocard kopen voor 1 week bv. Welke route je neemt hangt af van je hotel natuurlijk. Die 650m kan je dan nog te voet doen.
    *edit: jij moet idd de airtrain richting Jamaica nemen. Dan de E lijn tem 23rd street
    *edit2: als je de metro gebruikt: kijk ook naar het verschil tussen express en local lines. Express stopt dus niet aan alle haltes

taxi blijft wel makkelijkst natuurlijk, maar ik heb nu altijd al de airtrain gepakt nadat ik 80$ armer was voor taxi van newark naar hotel..
    En hoe kan ik zien als ik met een express metro rij of met een local line? Trouwens, die airtrain, die moet ik gewoon opstappen en die rijd mij automatisch naar Jamaica station? Of zijn er verschillende air trains? Sorry voor al die ( domme ) vragen maar wil liever alles weten zodat ik daar minder sta te knoeien.
    hoi

iTrader
    274 (100%)
    En hoe kan ik zien als ik met een express metro rij of met een local line? Trouwens, die airtrain, die moet ik gewoon opstappen en die rijd mij automatisch naar Jamaica station? Of zijn er verschillende air trains? Sorry voor al die ( domme ) vragen maar wil liever alles weten zodat ik daar minder sta te knoeien.
    Express/local is (vrijwel altijd) een ander perron (naast elkaar). Je hebt 2 airtrains, je moet dus die nemen met jamaica als bestemming ( de andere is howard beach)
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles (24 June - 6 July) | USA 2012:Florida + East Coast (1-24 July)
    USA 2013:
    Hawaii (3-17 March) | 2014:Australia (9-28 March) | 2015: Denver-Las Vegas (22 August -13 September)
    2016:

iTrader
    81 (98%)
    Express/local is (vrijwel altijd) een ander perron (naast elkaar). Je hebt 2 airtrains, je moet dus die nemen met jamaica als bestemming ( de andere is howard beach)
    Oh oke , en hoelang duurt de rit ongeveer naar jamaica station?
    hoi

iTrader
    274 (100%)
    Oh oke , en hoelang duurt de rit ongeveer naar jamaica station?
    Goh dat weet ik niet zo goed meer. Zal zo'n 10-15 minuten geweest zijn denk ik, die monorail gaat vrij vlot
    USA 2013:
    2016:

iTrader
    81 (98%)
    Goh dat weet ik niet zo goed meer. Zal zo'n 10-15 minuten geweest zijn denk ik, die monorail gaat vrij vlot
    haha oke dat gaat vlot , van jamaica station tot halte bij hotel ben ik ongeveer 25minuten op de metro, dus 45 minuutjes ongeveer en ik sta in mijn hotel
    hoi

iTrader
    81 (98%)
    Kan je een metropas al op voorhand kopen? Toen ik naar parijs ging ging dit wel, weet niet als dit ook voor NY geldt
    hoi

iTrader
    274 (100%)
    Kan je een metropas al op voorhand kopen? Toen ik naar parijs ging ging dit wel, weet niet als dit ook voor NY geldt
    Dat koop je ginder bij die automaten . En uw 1 week loopt dan wanneer je hem de 1e keer gebruikt
    USA 2013:
    2016:

Pagina 10 van 343 EersteEerste ... 678910111213142060110 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten