Pagina 2 van 177 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 2645
    Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bludgeoned Bekijk bericht
    Ze zijn nochtans wel aanwezig

Zie het ook juist op hun site. Die gast die de Struise winkel in Brugge openhoudt, had mij gezegd dat ze er volgend jaar niet zouden staan.
    Zoveel te beter.
    Kijk er naar uit om Messy, Kabert en vooral Dirty Horse eindelijk eens te proeven.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nepuufd Bekijk bericht
    Zie het ook juist op hun site. Die gast die de Struise winkel in Brugge openhoudt, had mij gezegd dat ze er volgend jaar niet zouden staan.
    Zoveel te beter.
    Kijk er naar uit om Messy, Kabert en vooral Dirty Horse eindelijk eens te proeven.
    Hoop voor ons allemaal dat ze dit meenemen!!!! Elk festival is anders en ze kunnen niet alles meenemen!!!

Member
    iTrader
    0
    Waar is die winkel eigenlijk? Ga volgende week toch eens binnenspringen.

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Aan het Belfort blijkbaar. Markt 1 ofzoiets?
    ~ "You don't see faith healers working in hospitals for the same reason you don't see psychics winning the lottery." ~

Member Noctilucus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennoman Bekijk bericht
    Aan het Belfort blijkbaar. Markt 1 ofzoiets?
    Niet helemaal... De Struise winkel bevindt zich op de Burg (50 - 100m van de markt), vlak naast de Heilige Bloedkapel.
    "... who gnaws hungrily in inconceivable, unlighted chambers beyond time and space amidst the muffled, maddening beating of vile drums and the thin monotonous whine of accursed flutes"

Member Bontus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bludgeoned Bekijk bericht
    Alvinne in 2012 kan dit wel wat goedmaken, kijk er al naar uit. Ook leuk dat het deze keer op zaterdag en zondag is, dan hoef ik geen dag congé te nemen.
    Voor mensen die nog niet weten wat gedaan: Het Virtueel Biercaf :: Bekijk onderwerp - Kerstbierfestival 2011
    Daar zal ik wel naartoe gaan.
    Nog aan het bekijken hoe, want Moen is niet zo makkelijk bereikbaar (voor niemand denk ik).

Ofwel openbaar vervoer via Kortrijk, ofwel kamperen in de buurt.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Moet je daar eigenlijk op voorhand tickets voor kopen? En zijn de tickets beperkt? Of is dat onbeperkt?

Member Bontus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Er is sowieso een voorverkoop, dat is het veiligste.
    Want is elk jaar al een groeiend succes geweest.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Gisteren naar de Zytholoog in Adegem geweest en op aanraden van de patron een Binchoise Spécial Noël gedronken. De andere bieren van Brasserie La Binchoise vind ik niet speciaal maar deze is wel een voltreffer.

iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Ah yes, webshop van Struise is inmiddels al een maand of vier offline. Ik heb vandaag geponeerd op hun FB-pagina dat waarschijnlijk binnen niet al te lange tijd de aankondiging zal komen dat ze ermee gaan stoppen, maar daar hebben ze fel op gereageerd. Zéker niet, want er zit €20.000 in dat project!

Eerlijk gezegd lijkt het me ook niet geheel onwaarschijnlijk dat ze nogal wat geld bloeden daardoor, dus waarom niet er gewoon mee kappen? Ze zetten héél af en toe eens iets speciaals op de site en daarna wordt er toch weer praktisch niks verkocht.
    ~ "You don't see faith healers working in hospitals for the same reason you don't see psychics winning the lottery." ~

Member bludgeoned's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Waarom koop je het niet gewoon in de winkel? Interessant voor buitenlanders, maar voor Belgen is dit toch een stuk minder.
    Ik heb natuurlijk het geluk om dichtbij goede drankencentrales te wonen, maar zo zijn er over het ganse land wel.

iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Hun exclusievere brouwsels zijn allang niet meer zo makkelijk via de drankencentrales te krijgen. En inderdaad, als je Oost- of West-Vlaming bent is het allemaal wat makkelijker. Zelfs bij Willems is de stock vaak niet echt om over naar huis te schrijven hoor ik.

Ik ga niet naar Grobbendonk voor wat Struise Rosse hoor

Member AcE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het is inderdaad wel zo... Ik was verlede week bij ABS Drinks (Holsbeek) en daar hadden ze niks meer van de struise... Bizar...
    Maar ik denk wel niet dat ze geld bloeden ...
    :: Adieu ::

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennoman Bekijk bericht
    Ah yes, webshop van Struise is inmiddels al een maand of vier offline. Ik heb vandaag geponeerd op hun FB-pagina dat waarschijnlijk binnen niet al te lange tijd de aankondiging zal komen dat ze ermee gaan stoppen, maar daar hebben ze fel op gereageerd. Zéker niet, want er zit €20.000 in dat project!

Eerlijk gezegd lijkt het me ook niet geheel onwaarschijnlijk dat ze nogal wat geld bloeden daardoor, dus waarom niet er gewoon mee kappen? Ze zetten héél af en toe eens iets speciaals op de site en daarna wordt er toch weer praktisch niks verkocht.
    Ik veronderstel dat je "stoppen met de webshop" bedoelt en niet dat DSB ermee zou stoppen?
    Toen ik het snel las, dacht ik even dat je bedoelde dat DSB ermee zou stoppen en schoot ik al in paniek. Hahahaha.

Member Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    167 (100%)
    Welk bier werd er vandaag nu weer in het laatste nieuws gepimped?
    "When you wake up in the morning, Pooh," said Piglet at last, "what's the first thing you say to yourself?"
    "What's for breakfast?" said Pooh. "What do you say, Piglet?" "I say, I wonder what's going to happen exciting today?" said Piglet.
    Pooh nodded thoughtfully. "It's the same thing," he said.

stoom.

Pagina 2 van 177 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten