Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
    Member nteractive's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)

Disney land Parijs: beste manier om te boeken

Hey allemaal,

Ik zou graag een 2-daagse boeken voor Disneyland Parijs. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik dit het beste boek. rechtstreeks via de site of via Neckerman of zijn er betere manieren om te boeken?

En wat is het beste hotel prijs/kwaliteit gezien.

Approved 9-lifer Krajziz's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Rechtstreeks via de site van Disneyland.
    Een reisbureau telt kosten bovenop de prijs die je gewoon betaald.

Goed opletten met mogelijke kortingen, soms zie je kortingen niet, soms wel. Ziet ze meestal wel als je voor een specifiek hotel zoekt. Ipv gewoon voor bv 3 sterren.

iTrader
    7 (100%)
    Welk hotel is er aan te raden?
    En heeft iemand een idee of het best is om nog in september te gaan of zou begin oktober ook nog meevallen?

Member de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    156 (100%)
    in oktober is het halloween, maar behoorlijk druk. Als de decoratie en extra animatie u niet uitmaakt en je gewoon de Disney sfeer wil, dan is de eerste helft van september een aanrader.

Het is goedkoper en er is minder volk zodat je niet teveel tijd verspilt met aanschuiven. Het park sluit wel al rond 18 uur, maar ik heb me op 3 dagen met mijn vriendin geen seconde verveeld.

tegen 18 u 30 naar het hotel op het gemakje, wat opfrissen en dan gezellig op restaurant en uit in de Village. Good times.

Wij zaten indertijd in Hotel Newport Bay wat leuk en sfeervol was (heel dat hotel heeft een ouderwets cruiseboot gevoel...Titanic achtig zonder het zinken)

Maar Hotel New York schijnt ook steengoed te zijn en is iets dichter te bewandelen.

Approved 9-lifer chosen1's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Als je niet met de Thalys gaat maar met reisorganisaties (die dan een hotel buiten de Disney hotels gebruiken) kost het u minstens 70€ minder per persoon.

Ze brengen u dan gewoon 's ochtends en 's avonds naar uw hotel met de bus.

Als jullie zelf met de auto gaan is het natuurlijk ook goedkoper om buiten het domein te verblijven (bvb Etap ofzo)

iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chosen1 Bekijk bericht
    Als je niet met de Thalys gaat maar met reisorganisaties (die dan een hotel buiten de Disney hotels gebruiken) kost het u minstens 70€ minder per persoon.

Ze brengen u dan gewoon 's ochtends en 's avonds naar uw hotel met de bus.

Als jullie zelf met de auto gaan is het natuurlijk ook goedkoper om buiten het domein te verblijven (bvb Etap ofzo)
    Ik zou idd liever met de auto gaan.
    Maar het is wel leuk dat als je een hotel boekt, je al vanaf 8u in het park kan natuurlijk. Aangezien wij vroege vogels zijn, zou dat voor ons handig meegenomen zijn. Daarom prefereer ik juist een hotel van Disney. Dat het iets meer kost is niet zo erg voor ons, maar ik wil natuurlijk wel een ideale prijs/kwaliteitverhouding

Member de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    156 (100%)
    om nog niet te spreken over de sfeer.

zo een etap hotel of novotel is allemaal wel goedkoop enzo, maar het is toch verre van het zelfde. Het is idd ook een meewaarde dat je van uit een Disneyhotel al om 8 uur het park in mag. Toen wij er waren in September was het enorm zonnig en nauwelijks volk in het park rond 8 uur 30. Hebben daar prachtige foto's genomen van een lege mainstreet. Ook de aantrekkingskracht om s'avond van de village naar je hotel te kunnen wandelen valt niet te onderschatten vind ik. Die dingen en de Disney sfeer maken de keuze voor een Disney hotel wel essentieel vind ik.

Hoe je het ook draait of keert. Disneyland Parijs IS duur, en dan kun je evengoed 70 euro meer betalen om het full package te krijgen. Ook om s'avonds te eten bvb. Skip de goedkope MCdonalds en ga bvb naar Annette's of Café Mickey. Kost 3 keer zo veel maar je gaat er veeeel leukere herinneringen aan overhouden en is het niet daarom dat je op reis gaat?

Member celder14's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik ben al meer dan 40 keer geweest naar Disneyland Paris en ik heb altijd via de site rechtreeks geboekt, ik heb hier dan ook de beste ervaringen mee.
    Je weet direct of er nog iets vrij is en wat het je gaat kosten.
    opties kun je er ook direct bij bestellen.

Approved 9-lifer chosen1's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nteractive Bekijk bericht
    Ik zou idd liever met de auto gaan.
    Maar het is wel leuk dat als je een hotel boekt, je al vanaf 8u in het park kan natuurlijk. Aangezien wij vroege vogels zijn, zou dat voor ons handig meegenomen zijn. Daarom prefereer ik juist een hotel van Disney. Dat het iets meer kost is niet zo erg voor ons, maar ik wil natuurlijk wel een ideale prijs/kwaliteitverhouding
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de hamster Bekijk bericht
    om nog niet te spreken over de sfeer.

zo een etap hotel of novotel is allemaal wel goedkoop enzo, maar het is toch verre van het zelfde. Het is idd ook een meewaarde dat je van uit een Disneyhotel al om 8 uur het park in mag. Toen wij er waren in September was het enorm zonnig en nauwelijks volk in het park rond 8 uur 30. Hebben daar prachtige foto's genomen van een lege mainstreet. Ook de aantrekkingskracht om s'avond van de village naar je hotel te kunnen wandelen valt niet te onderschatten vind ik. Die dingen en de Disney sfeer maken de keuze voor een Disney hotel wel essentieel vind ik.

Hoe je het ook draait of keert. Disneyland Parijs IS duur, en dan kun je evengoed 70 euro meer betalen om het full package te krijgen. Ook om s'avonds te eten bvb. Skip de goedkope MCdonalds en ga bvb naar Annette's of Café Mickey. Kost 3 keer zo veel maar je gaat er veeeel leukere herinneringen aan overhouden en is het niet daarom dat je op reis gaat?
    True and true.

Maar als arme student zou ik liever nog goedkoper gaan dan toch de goedkoopste hotels te moeten kiezen.

Ik heb in 3 verschillende Disneyhotels overnacht in verschillende prijsklasses dus voor de ervaring zou ik het ook niet meer moeten doen (+ de sfeer in die goedkoopste hotels trekt toch op niet veel)

Member makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hint: Op dit ogenblik is er een -40% actie op de website van Disney. Het nadeel is wel dat je dan minstens 2 nachten daar moet verblijven in een Disney Hotel. Verblijf je slechts één nacht, dan is de korting iets minder. Ik zou dus als ik u was, momenteel gewoon via de site van Disney zelf boeken.

Approved 9-lifer WarBlade's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Home | Thema Travel Disney

Wij gaan hiermee mee!

Member joske007's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb in het New York hotel verbleven, en 6 euro voor een Heineken was iets te veel van't goeie ! Maw. de roomservice trekt op geen ballen ! De pizza was wel lekker ..

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joske007 Bekijk bericht
    Ik heb in het New York hotel verbleven, en 6 euro voor een Heineken was iets te veel van't goeie ! Maw. de roomservice trekt op geen ballen ! De pizza was wel lekker ..
    roomservice is dan ook pure luxe eh, als ge in den bar een heineken besteld is het dan nog steeds 6EUR? 3EUR lijkt mij nen typische prijs

iTrader
    7 (100%)
    Ghehe, eigen bier meenemen dus? .

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten