Pagina 87 van 158 EersteEerste ... 377783848586878889909197137 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.721 t/m 1.740 van 3159
    Approved 9-lifer Japser's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vorda Bekijk bericht
    3L goretex. Als daar water door geraakt, eet ik mijn schoen op.

(aka: stop met enkel op basis van "coolheid" kledij te kopen, kijk ook eens naar de kwaliteit van de stof, taped seams, etc..)
    mijne nieuwe jas heeft da :-) climapro zelfs
    Salomon Sideways 3L Jacket | evo outlet

als daar iets doorkomt dan snap ik het ook niet. Volgend jaar een salomon broek kopen da ik aan mijn jas kan hangen en dan heb ik een pak da ik toch enkele jaren kan mee doorgaan !

edit sync : ne vriend van mij heeft juist dezelfde en is er super tevreden van :-) . maar ge moe gewoon nooit op u gat gaan zitten aan de lift ! En die zakken zal wel veel doen...

Approved 9-lifer Vorda's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ClimaPro is geen Goretex 3L staat gewoon voor 3 lagen. Maar het zal zonder twijfel wel extreem waterdicht zijn (zowat alles 3 gelaagd met taped seams is extreem waterdicht). Grote voordeel van Goretex Proshell en Event is dat het heel goed ademt, handig als je een zweterig rund zoals ik bent.

Special Blend Annex Pant - Men's from Backcountry.com
    Mjah, zou volgens de specs toch echt goed waterdicht moeten zijn, idd. Slecht ontworpen dan.

iTrader
    12 (100%)
    iemand trouwens de pakken van bsfe gezien van volgend jaar , die zijn lelijk

Approved 9-lifer Decade's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik heb die pants ook en bij mij komt er eigenlijk geen druppel door.

Ander vraagje:

Ik heb een reis geboekt bij sportura in Risoul.
    Nu zou het voor ons eigenlijk veel beter uitkomen als we een week vroeger konden gaan.
    Op de site van sportura staat een aanbieding van een paar euro's meer, ook in Risoul maar in een ander appartement en dus een week vroeger.

Zou het te regelen vallen dat we gewoon die paar euro's meer betalen en die andere aanbieding nemen?

iTrader
    12 (100%)
    daarvoor gade is moeten bellen :-)

Approved 9-lifer Decade's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Japser Bekijk bericht
    daarvoor gade is moeten bellen :-)
    Ja da dacht ik al, wou gewoon maar es polsen bij mensen die hier mss ervaring mee hebben voor ik een ganse pijnlijke administratieve rompslomp opstart.
    Wou in de lesvrije week v/d unief boeken en per abuus een week later geboekt.
    Achja, er zal wel wa volk van onze leeftijd zijn zeker? De reden dat we met een orga gaan is net om nieuw volk te leren dus ik hoop dat we niet alleen/met families op die bus gaan zitten.

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Mijn ervaring met Sportura is dat die niet zwichten voor reeds getekende zaken, ook al verliezen ze u daardoor als klant .

Member $p@rDa's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Japser Bekijk bericht
    iemand trouwens de pakken van bsfe gezien van volgend jaar , die zijn lelijk
    Voor mannen gaat nog Kga er na mijn skivakantie een clinic bij doen met toelatingsproef. Es zien wat dat geeft he ^^

Approved 9-lifer Vorda's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom1 Bekijk bericht
    Mijn ervaring met Sportura is dat die niet zwichten voor reeds getekende zaken, ook al verliezen ze u daardoor als klant .
    Ik ken ze idd ook niet als een flexibele organisatie.

Member Shivte's schermafbeelding
    iTrader
    11 (92%)
    Jasper, hoe bedoelde aan de liften op u gat gaan zitten? Ik gaan gewoon geregeld ier en daar op den berg op men gat zitten met men plank aan. Met een snowboard blijven rechtstaan is ni altijd simpel

Kzal zien wa het zegt als die zakken dcicht zijn eh.

Member WolCoM's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik merk da toch amper of men gat nat is tbh.

Ben meestal veel te veel aant genieten voor ik da doorheb.

Member bugsystyle's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SynQ Bekijk bericht
    Blue Tomato Shop | Special Blend Annex Pant Snow Pant | Special Blend | Snow Pants |*Snowwear men

Ziet er toch een goe broekske uit eh? Als een broek van 200€ geen kwaliteitsstof heeft, dan weet ik het ook nimeer. Men vorige was van 686, een merk da niks slecht verkoopt bij mijn weten. Klaat in ieder geval die achterzakken direct dicht maken alsek terug ben. Men broer zijn broek heeft btw ook da probleem van op u gat nat worden en das een duur burton broek.

Ben benieuwd wa het ga zijn als die achterzakken dicht zijn, anders kan ik niks anders concluderen dan da die waterdichtheid op u achterwerk het rap laat afweten na een paar crashes op u kont.
    Ik heb hetzelfde probleem met mijn butchton broek. Maar ik heb gehoord dat je dat af en toe eens mag inspuiten met zo'n waterafstotend product. (Dat ik daar nog niet eerder aan gedacht had!) Nu in iedergeval, is het wel betreurenswaardig dat we mogen spuiten. We moeten niet ver kijken, om te ondervinden dat er daar maar weinig last van hebben!!!

Overal te koop: delhaize tot snowboardshopw. In Gent toonde een van de verkopers van UBextreme dat er 2 producten bruikbaar zijn. Base laagsje en nog een spuitertje. (kost 20 euro) Hij garandeert wel dat het waterdicht is!

@Tom check freecaster.Tv binnenkort eens? Momenteel negatief wel!

http://freecaster.tv/snowboard/10141...-advanced-line
    Mayrhofen heeft een verdorie vette jibline!
    Laatst gewijzigd door bugsystyle; 15 januari 2011 om 00:08

Banned boeffel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    iemand ervaringen met les sybelles?
    kga er naartoe met LBK

Member Massis's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    heb er vorig jaar gezeten (les terrasses du corbier) en dit jaar weer (les fermes de st sorlin)

voordeel: veel accomodaties hebben zwembad & jacuzzi die gratis zijn
    nadeel: véél sleepliftjes, sommige zo erg dat ge ze als snowboarder eigenlijk niet moogt nemen (werd tegengehouden door liftoperator). Liften zijn ook vrij verouderd.

Tot slot ook weinig sneeuw. Vorig jaar begin maart waren alle pistes steenhard en de onderste pistes gewoon groen (bepaald moment echt board moeten uit doen en tussen de restjes sneeuw door gewandeld). Volgens de statistieken ligt er begin maart meer sneeuw dan begin februari (ga dit jaar van 11 tot 20feb) dus da's geen goed nieuws.

momenteel in corbier bovenaan 90 en onderaan 30 en deze week tot 12°C overdag! (ZONDER min!). Vorig jaar lag er zogezegd 45cm in het dal...

Verder hebben ze wel een aantal leuke pistes, veel off piste mogelijkheden (als er sneeuw ligt). Nadeel is dat het vooral veel korte pistes aan elkaar gehangen met liftjes zijn.

Grootste voordeel: het funpark. Ze hebben een mooi park voor beginners met kickers vanaf 2m lengte ofzo, ook een paar rails en een bol enzo staan. Ook nog een boardercross met op het einde een afslag naar het full size park met kickers van >20m.

aprés ski in corbier = 1 café met een HOUTEN vloer die dus volgetrokken is met jaren bier, kots en god weet wat nog allemaal, stinkt echt uren in de wind.

Approved 9-lifer _ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (100%)
    Das daar wel een tof gebied precies.

Approved 9-lifer tetty's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Iemand ervaring met sport d'hiver

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Massis Bekijk bericht

aprés ski in corbier = 1 café met een HOUTEN vloer die dus volgetrokken is met jaren bier, kots en god weet wat nog allemaal, stinkt echt uren in de wind.
    Wrong, ge moet ni naar de brakbar gaan maar naar bar lourson ofzo iets... Stella aan 1.70 :-)

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SynQ Bekijk bericht
    Jasper, hoe bedoelde aan de liften op u gat gaan zitten? Ik gaan gewoon geregeld ier en daar op den berg op men gat zitten met men plank aan. Met een snowboard blijven rechtstaan is ni altijd simpel

Kzal zien wa het zegt als die zakken dcicht zijn eh.
    Ja ik had het over na de liften en int midde van de piste :-) vroeger moest ik ook altijd stoppen omda ik ni meer kon. Maar als ge een beetje sport vliegt ge de piste zo af naar beneden en wacht ge daar met u plank uit aan de volgende lift.

Member P|tt@'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Salomon Lord Skis 2011 | evo

of

Volkl Bridge Skis 2011 | evo

?

K doe nog wel wa piste, meer park dan poeder, de print op de lord vind'k iets mooier, maar de bridge draagt toch mijn voorkeur uit, lees er bijna overal goeie commentaren over.

K ben 1meter 85, 75kg dus de grootst mogelijke lengte lijkt mij wel aangeraden denk ik?

Member
    iTrader
    24 (96%)
    Ik vraag mij iets af wat is het verschil tussen de hoeken waaronder je je bindingen kunt plaatsen, bij mij staat mijn achterste voet op 0° en de voorste op 10°. Ik heb de indruk als ik aan 1 kant draai dat ik teveel doordraai, zou dit kunnen liggen aan de stand van de bindingen?
    En vanachter op mijn bindingen (mission burton bindingen) staat er zo een hendel voor wat dient dit?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten