Pagina 187 van 211 EersteEerste ... 87137177183184185186187188189190191197 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.791 t/m 2.805 van 3159
    Member Hq Nine's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom1 Bekijk bericht
    Met al dat ijs van twee weken geleden heb ik toch veel mijn armen moeten gebruiken ze
    +1 . Vooral zwaaiende bewegingen van Holy Crap , Housten we are going down (op een ijsplek )

Aangezien het hierboven over techniek gaat .

Als iemand routchend (of hoe schrijf je dit ) van een berg komt en dan zegt ik kan boarden is de eerste opmerking die ik maak : "Nog nooit les genomen precies ? "

Terwijl als iemand carvend naar beneden komt ga ik deze vraag offcourse niet stellen om dat je dit niet uit zelf studie haalt (denk ik dan)

Approved 9-lifer Japser's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk bericht

Voor mij = de voorste hand = de kant van de voet dat naar voor staat, die kan dan toch onmogelijk naar de bergtop wijzen?
    daarmee da ik het is zou moeten tonen.
    En da wijzen is echt overdreven juist zoals haar handen.
    De bedoeling is da die schouders wel juist staan.

En Jonathan : da is niet elitair ... Als ge ooit wilt iets nieuws leren is het zoveel makkelijker als ge de juiste techniek hebt...

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Techniek is overrated, ge hebt gasten die nooit les gehad hebben die toch shredden als de besten.
    LASTfm ~ Discogs TURN IT UP! A little louder

iTrader
    12 (100%)
    Ge hebt mensen die op hun 12e al kunnen naar de univ gaan ...

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Japser Bekijk bericht
    Ge hebt mensen die op hun 12e al kunnen naar de univ gaan ...
    wat ik eigenlijk wou zeggen is dat de techniek die je wordt aangeleerd door instructeurs is niet de enige feilloze manier is om te snowboarden ongeacht je een natuurtalent bent.
    LASTfm ~ Discogs TURN IT UP! A little louder

Member Barbarossa's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Japser Bekijk bericht
    daarmee da ik het is zou moeten tonen.
    En da wijzen is echt overdreven juist zoals haar handen.
    De bedoeling is da die schouders wel juist staan.

En Jonathan : da is niet elitair ... Als ge ooit wilt iets nieuws leren is het zoveel makkelijker als ge de juiste techniek hebt...
    Ik ga toch ooit eens les nemen dus ze zullen het me dan (hopelijk) wel uitleggen.

btw: hier zijn onze fotos van dit jaar Tignes

Klaar om de week te starten | Flickr - Photo Sharing!

Member bugsystyle's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shiftyke Bekijk bericht
    wat ik eigenlijk wou zeggen is dat de techniek die je wordt aangeleerd door instructeurs is niet de enige feilloze manier is om te snowboarden ongeacht je een natuurtalent bent.
    Idem.
    Het is trouwens ook niet zo dat les garant staat met goeie techniek hebben.
    Skate 1, 2, 3

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Volgend jaar misschien eens freestyle les nemen bij de freestyle afdeling van de ESF. Heb die mannen in het snowpark gezien en wow :o.

Approved 9-lifer Decade's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Volgend jaar zoiezo naar de US... Tahoe, Bear Mnt. of Breckenridge ofzo.
    Ben Frankrijk echt kotsbeu en de sneeuw is daar echt een pak kwalitatiever schijnt.
    Currently driving: BMW E92 325i Performance
    Currently riding: Never Summer PROTO CTX 155 2012 - Ride SPi 2009

Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    In Vancouver ook vaak mensen horen praten over 'de sneeuw in Whistler is veel beter, hier is ze te zwaar' etc, maar tbh merk ik daar zelf weinig van Het grote verschil is dat er daar gewoon gigantisch veel meer uit de lucht van dan hier. De dag dat ik ben vertrokken is het daar beginnen sneeuwen, en toen is er in de volgende 6 dagen iets van een 190cm gevallen. Dat ga je niet vaak tegenkomen in Europa, terwijl het daar als eerder normaal wordt aanzien.
    Wij hadden zogezegd een slechte week uitgekozen, omdat ze de volle 4 dagen geen sneeuw hadden gehad
    -Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    -Practicality sucks, I'm in this for the fun.
    -Honestly, have you ever heard of somebody looking back on his life thinking: "Oh, I should have travelled less and mowed the lawn more often"?

Member Barbarossa's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    En van anderen leest ge dat het de meerkost (vlucht etc) helemaal niet waard is.

Member Utred's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Het is dan ook een zeer grote meerkost waarschijnlijk.

Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Tgohja, je betaalt natuurlijk wel een pak meer maar ik zou geen seconde twijfelen moest ik het opnieuw kunnen doen

Ik wil gerust wel eens nakijken hoeveel ik in totaal heb opgedaan, en sommigen hier zullen wss achterover vallen van het bedrag (mijn vliegtuig tickets alleen waren al meer dan mijn skireis vorig jaar). Echter moet je er wel de bedenking bijmaken dat ik ongelooflijk veel heb gezien nog naast het skieën, dat ik 2 volle weken ben weg geweest en dat het wel een iets specialere reis is dan voor de zoveelste keer naar Frankrijk.

Zeker voor mensen die fan zijn van off-piste is dat daar paradijs op aarde denk ik. Pistes als in Europa bestaan daar niet, hoe je van bovenaan de lift terug naar beneden geraakt maakt hun geen hol uit, zolang je maar uit de Permanently closed area's blijft (lees: meren en compleet gestoorde cliffen enzo Over het algemeen zie je daar veel meer goede skieers en boarders dan bij ons hadden wij de indruk, dus als het volgens hun gevaarlijk is dan is het ook wel effectief zo).
    Bovendien staat die berg daar nog vol met bomen, waardoor wij vaak gewoon afspraken aan de lift beneden en ieder zijn eigen weg tussen de bomen naar beneden zocht
    -Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    -Practicality sucks, I'm in this for the fun.
    -Honestly, have you ever heard of somebody looking back on his life thinking: "Oh, I should have travelled less and mowed the lawn more often"?

Approved 9-lifer Decade's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robust² Bekijk bericht
    Tgohja, je betaalt natuurlijk wel een pak meer maar ik zou geen seconde twijfelen moest ik het opnieuw kunnen doen

Ik wil gerust wel eens nakijken hoeveel ik in totaal heb opgedaan, en sommigen hier zullen wss achterover vallen van het bedrag (mijn vliegtuig tickets alleen waren al meer dan mijn skireis vorig jaar). Echter moet je er wel de bedenking bijmaken dat ik ongelooflijk veel heb gezien nog naast het skieën, dat ik 2 volle weken ben weg geweest en dat het wel een iets specialere reis is dan voor de zoveelste keer naar Frankrijk.

Zeker voor mensen die fan zijn van off-piste is dat daar paradijs op aarde denk ik. Pistes als in Europa bestaan daar niet, hoe je van bovenaan de lift terug naar beneden geraakt maakt hun geen hol uit, zolang je maar uit de Permanently closed area's blijft (lees: meren en compleet gestoorde cliffen enzo Over het algemeen zie je daar veel meer goede skieers en boarders dan bij ons hadden wij de indruk, dus als het volgens hun gevaarlijk is dan is het ook wel effectief zo).
    Bovendien staat die berg daar nog vol met bomen, waardoor wij vaak gewoon afspraken aan de lift beneden en ieder zijn eigen weg tussen de bomen naar beneden zocht
    And that's what I'm looking for :-).
    Je hebt mss de meerpijs van de tickets en de skipassen, maar als je ziet wat je in gemiddeld frankrijk betaald voor een drankje...
    Currently driving: BMW E92 325i Performance
    Currently riding: Never Summer PROTO CTX 155 2012 - Ride SPi 2009

iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom1 Bekijk bericht
    Volgend jaar misschien eens freestyle les nemen bij de freestyle afdeling van de ESF. Heb die mannen in het snowpark gezien en wow :o.
    ja na 2 keer les te pakken. Neem ik enkel nog les (technische stages / freestyle camps,...) of leer ik skiën..

Pagina 187 van 211 EersteEerste ... 87137177183184185186187188189190191197 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten