|
||||||
| Cultuur & Reizen - Dromen van verre landen of wegdromen bij een goed boek? Alles over reizen en cultuur vind je hier! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#65 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
En, al wat contacten gelegd? ![]() Zou ook graag 's een jaarke berlijn doen na 't eerste deel van mijn studies. Citaat:
![]() |
||||||
|
|||||||
|
|
#68 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Verder via couchsurfing en een erasmus forum al verschillende mensen ontmoet, waaronder een toffe meid. Nu ga ik slapen, net terug van 'n feestje. |
|||||
|
||||||
|
|
#69 (permalink) | |||||
|
Citaat:
. Couchsurfing ga ik sowieso ook 's doen, tijdje geleden account aangemaakt. Zijn de appartementen daar duur ivg met Gent bvb? |
|||||
|
||||||
|
|
#70 (permalink) | ||||
|
De prijzen in Gent weet ik niet. Vergeleken met Utrecht krijg je meer waar voor je geld. In Utrecht kost een 12m2 kamer al gauw 300, 350 euro. En dan zit je niet perse in het centrum. Hier heb je voor dezelfde prijs een 20m2 kamer of zelfs groter en woon je met gemak in Kreuzberg, Prenzlauerberg of een andere toffe wijk.
Maar gek genoeg zijn er dus amper kleine kamers. Je komt niet zo gauw een kleine kamer tegen waarvoor je dan maar 200 betaald. |
||||
|
|||||
|
|
#71 (permalink) | ||||
|
Ben er vorig jaar eens geweest op kosten van vriendin haar werk, is een heel toffe stad! Naar daar gevlogen met SN brussels. Geslapen in best westin grand ***** hotel allemaal dik in orde! Heel zwaar uitgeweest daar ook. Wat mij wel opviel is dat het een heel propere stad is.
|
||||
|
|||||
|
|
#72 (permalink) | ||||
|
Ik weet nie of jullie er iets aan hebben, maar om toch on topic wat informatie te geven, hier zijn een paar artikels over Berlijn die mss wel interessant zijn om een eerste idee te hebben over de stad: Berlijn 1 en Berlijn 2 .
Laatst gewijzigd door KaTravella; 29 september 2010 om 15:57 |
||||
|
|||||
|
|
#73 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#75 (permalink) | ||||
|
Wij vertrekken vandaag om 19 uur naar Berlijn, ben benieuwd!
We hebben een hostel op de Alexanderplatz. Is de door policy in Berhgain echt zo strikt? Naar wat kijken ze dan? We zijn met 2 mannen & 2 vrouwen... Zijn er buiten Tresor & Watergate nog andere clubs die echt de moeite waard zijn? En hoe zit het met de inkom & drankprijzen in die discotheken? ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#78 (permalink) | ||||
|
Wel, Berlijn op zich viel wel mee. Blijkbaar moet je voor de koepel van het Reichstag te bezichtigen op voorhand reserveren..
We kwamen pas 's avonds laat aan, en doordat we nogal moe/misselijk waren zijn de we de eerste avond maar naar Matrix gegaan. Slecht idee. De muziek was niet men ding, net als het volk.. Constant de laatste nieuwe jason derulo of flo rida, etc... De meisjes vonden het daar wél goed, ik wist dus al wel dat het in de andere clubs niet ging goedkomen ![]() Dag erop naar Tresor getrokken en direct op de oude plaats uitgekomen. m'n tripadvisor app had het slechte adres erin staan en de taxichauffeur wist het niet zijn Even later er dus toch geraakt, en toen we richting de ingang wandelden kwamen er al direct 2 Engelsen aan: " These are the faces of the people that didn't get in".Bij de deur vroeg de security aan mij & men vriend of we met twee waren, gelukkig waren er de meisjes bij anders hadden we waarschijnlijk ook niet binnen gemogen.. Redelijk vreemde club, en vreemd volk. Maar het had wel iets. direct door de lange gang naar de kelder gewandeld, was toch even verschieten.. ![]() De vrouwen vonden het er uitermate slecht, en mijn vriendin had zelfs bang ![]() Dan hun maar gaan afzetten in dat 'normaler' bovenste verdiep, en terug de kelder in. De muziek staat daar echt wel ongelooflijk hard. Uiteindelijk al om 5 uur vertrokken aangezien ik graag nog iets aan m'n dag wou hebben. We wouden eigenlijk ook nog naar Berghain gaan, maar dat zouden de vrouwen al helemaal niets hebben gevonden, helaas. Al bij al zou ik zeker nog wel eens terug willen voor toch Berghain eens te doen en wat langer in Tresor te blijven, maar dan zouden we met 4 5 kerels zijn en dan vrees ik dat we niet binnen geraken ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| berlijn, reizen, wienerschnitzels |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|