Pagina 33 van 63 EersteEerste ... 2329303132333435363743 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 641 t/m 660 van 1260
    Member d-zilla's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Wij hebben geboekt bij GoGo, momenteel heel tevreden van. Had een mail gestuurd met enkele vragen en had de dag erna al een goed en uitgebreid antwoord gekregen.
    Alleen jammer dat we vanuit Amsterdam vertrekken.

Member Jack Wilshere's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Sunny Beach is idd via Amsterdam met Transavia. Wij zaten vorig jaar in Zornitsa Appartments, wij lagen pal op het kruispunt van Flower Street (uitgaansstraat).
    We zaten op 1 minuut wandelen van Den Glade Viking, beste keet om uit te gaan. Als je wat moeite doet, hoeft nog niet eens veel te zijn, valt hier massa’s te playen.
    Wij waren daar wel met 5 koppels, we hebben ook maar 2 avonden gehad dat de vrouwen en de mannen apart weg gingen dus heb maar 2 avondjes kunnen playen ook dus ofwel had ik enorm veel chance ofwel is het er effectief zo easy als ik vermoed.
    Wel is het kwestie van er rap bij te zijn, naarmate de avond vordert verdwijnen de mooiste vrouwen, logischerwijs, als eerste en blijft er op het einde van de avond niet superveel keus meer over denk ik.

Voordeel is ook wel dat je er enorm lekker kan eten voor ontzettend weinig geld, ik zou je aanraden om niet vast te pinnen op zaken zoals Mammacita’s en dergelijke, probeer de Italiaan over Mammacita’s. 10 EUR voor een spaghetti met zeevruchten, cola & dessert.
    De club revolution zou ik overigens proberen te vermijden, echt niet zo goed imo, ook al staat er soms een hoop volk aan te schuiven.

Om voor te drinken zou ik de bar aanraden naast Zornitsa Appartments, 10 Leva (= +- 5 EUR) voor 3 cocktails. Of ga is voordrinken in Cocoon, daar kun je in comfortabele zeteltjes rond een tafel gaan zitten waar elk half uur een andere danseres op komt dansen, en sommige waren echt wel HOT! (geen striptease, je zit nl. op het terras van de bar en flowerstreet, super gezellig)

Als je een GoGo kaart koopt (kost dacht ik 80 EUR en je mag daarmee in de grote discotheken van Sunny Beach binnen) hou er dan rekening mee dat je voor half 2 binnen moet zijn en dat je pas na half 2 een stempel krijgt als je buiten gaat. Dus het is niet mogelijk om in alle discotheken stempels te gaan halen en er zo enkele op een avond te bezoeken!
    Als er nog vragen zijn stel je ze maar!

iTrader
    2 (75%)
    Zijn er veel discotheken waar je moet betalen om binnen te gaan?

Member Jack Wilshere's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Praktisch allemaal als ik me niet vergis... Cafe’s & bars zijn dan weer wel gratis te betreden.

Member
    iTrader
    0
    Welke nationaliteiten vind je vooral in Ibiza in de vakantie? (% hollanders??)

Member Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannidas Bekijk bericht
    Welke nationaliteiten vind je vooral in Ibiza in de vakantie? (% hollanders??)
    Vanalles, maar niet veel hollanders

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilcao Bekijk bericht
    Vanalles, maar niet veel hollanders
    mooi

Member bon_jovi's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen07 Bekijk bericht
    Waar boek je best voor een goed, all-in hotel tegen de uitgaansbuurt van Sunny Beach in Bulgarije? Iemand tips & ervaringen?
    Vermits Evrika volzet was gaat het bij ons Iberostar worden (van 23 sept. tot 2oktober)

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannidas Bekijk bericht
    mooi
    Het grootste deel is engels, italiaans en spaans. Maar eigenlijk zit er vanalles wat.

Member Boromir's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gunther D. Bekijk bericht
    Sunny Beach is idd via Amsterdam met Transavia. Wij zaten vorig jaar in Zornitsa Appartments, wij lagen pal op het kruispunt van Flower Street (uitgaansstraat).
    We zaten op 1 minuut wandelen van Den Glade Viking, beste keet om uit te gaan. Als je wat moeite doet, hoeft nog niet eens veel te zijn, valt hier massa’s te playen.
    Wij waren daar wel met 5 koppels, we hebben ook maar 2 avonden gehad dat de vrouwen en de mannen apart weg gingen dus heb maar 2 avondjes kunnen playen ook dus ofwel had ik enorm veel chance ofwel is het er effectief zo easy als ik vermoed.
    Wel is het kwestie van er rap bij te zijn, naarmate de avond vordert verdwijnen de mooiste vrouwen, logischerwijs, als eerste en blijft er op het einde van de avond niet superveel keus meer over denk ik.

Voordeel is ook wel dat je er enorm lekker kan eten voor ontzettend weinig geld, ik zou je aanraden om niet vast te pinnen op zaken zoals Mammacita’s en dergelijke, probeer de Italiaan over Mammacita’s. 10 EUR voor een spaghetti met zeevruchten, cola & dessert.
    De club revolution zou ik overigens proberen te vermijden, echt niet zo goed imo, ook al staat er soms een hoop volk aan te schuiven.

Om voor te drinken zou ik de bar aanraden naast Zornitsa Appartments, 10 Leva (= +- 5 EUR) voor 3 cocktails. Of ga is voordrinken in Cocoon, daar kun je in comfortabele zeteltjes rond een tafel gaan zitten waar elk half uur een andere danseres op komt dansen, en sommige waren echt wel HOT! (geen striptease, je zit nl. op het terras van de bar en flowerstreet, super gezellig)

Als je een GoGo kaart koopt (kost dacht ik 80 EUR en je mag daarmee in de grote discotheken van Sunny Beach binnen) hou er dan rekening mee dat je voor half 2 binnen moet zijn en dat je pas na half 2 een stempel krijgt als je buiten gaat. Dus het is niet mogelijk om in alle discotheken stempels te gaan halen en er zo enkele op een avond te bezoeken!
    Als er nog vragen zijn stel je ze maar!
    Hoe zat het met de veiligheid?
    Werd er veel Engels gesproken?
    Hoe schat ge de kosten van 7 dagen vakantie. Als ge hotel en vlucht niet meerekent

Heeft iemand nog goede ervaringen met oost-europese feestvakanties?
    Ik ga half juli naar Balanton Sound festival, waar ik ook enorm naar uitkijk.

Banned
    iTrader
    0
    Gij gaat naar een specifiek festival in Hongarije en ge vraagt raad aan iemand die een post maakt over Bulgarije, lol?
    Oost-Europa is gewoon geweldig, goedkoop en veilig.

Member Swordfish-ET-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kan je in Sunny Beach met euro's betalen? Of beter toch met de plaatselijke munt?

Member ShRule's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Juist terug van lloret. Normaal ist rustig op vakantie maar deze keer zeker 5x geluk gehad

iTrader
    2 (75%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swordfish-ET- Bekijk bericht
    Kan je in Sunny Beach met euro's betalen? Of beter toch met de plaatselijke munt?
    Ik heb gelezen dat je beter met de plaatselijke munt betaald, omdat ze je er anders proberen opleggen en je dus te veel betaalt.

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShRule Bekijk bericht
    Juist terug van lloret. Normaal ist rustig op vakantie maar deze keer zeker 5x geluk gehad
    Was jij naar Gran Garbi geweest?

Member Rbn13's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Hier ff op inpikken, ik ben naar het gewone Garbi-hotel gegaan 4 jaar geleden. Wat een piece of shit hol was me dat.

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rbn13 Bekijk bericht
    Hier ff op inpikken, ik ben naar het gewone Garbi-hotel gegaan 4 jaar geleden. Wat een piece of shit hol was me dat.
    Mijn ervaring met hotels in Lloret zijn op zich ook niet goed, maar Gran Garbi was toch het minst slechtste

Member Rbn13's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mijn ervaring met hotels in Lloret zijn op zich ook niet goed, maar Gran Garbi was toch het minst slechtste
    Idd, maar ge hebt Garbi en Gran Garbi. 'Gewoon' Garbi lag zo in een louche zijstraat, met zicht op Gran Garbi.

Plaaster dat van de muren viel, opengescheurde vuilzakken id gang, etc.
    Goed om te slapen, maar voor de rest... :')

Member ShRule's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nee hotel anabel. Goed hotel nog, vlak int centrum.

Banned
    iTrader
    0
    je hebt ook nog garbi park, wat ook niet slecht is. Garbi is idd een getto

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 5 gebruikers deze discussie. (1 leden en 4 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten