Morgen vertrek ik voor een weekje naar Fréjus (Cote d'azur) en in september ga ik nog een weekje met vrienden naar Djerba![]()
Morgen vertrek ik voor een weekje naar Fréjus (Cote d'azur) en in september ga ik nog een weekje met vrienden naar Djerba![]()
1Augustus tot 8 = Greece
8 tot ? = Marokko.
Terug een weekje of 3 naar België zie, blijkbaar ga ik het goeie weer meebrengen vanuit Brazilië. Winter en toch vandaag zo'n 30 graden, gotta love it
Zit te twijfelen om een weekje Ijsland te doen in mijne conge. Wat genieten van de prachtige natuur daar en wat tot rust te komen. Alleen geen idee of het een goed idee is om dit te doen tijdens de zomer. Eventueel een paar maandjes wachten, maar vrees dat het dan te koud zal zijn voor mij ...![]()
Ik vertrek morgen voor een weekje naar Portugal, Costa de Lisboa.
Richting Java & Bali (mss Lombok) binnen enkele weken (Indonesië)
Thanks dude! Ik was aan het twijfelen tussen lux-metz-basel en lux-saarbrucken maar het zal dus toch de eerste worden, merci!
EDIT: Blijkbaar kan je Metz overslaan en via Saarbrucken/strasbourg ook naar Basel rijden, ga je een stuk over Duitstland (dus minder over Frankrijk) en is slechts 6min langer volgens google maps, hier een pic: http://imageshack.us/photo/my-images/6/italiewq.jpg/
Zou dat veel schelen in payage?
Laatst gewijzigd door koenpje; 23 juli 2012 om 13:36
10-12 augustus: Nottingham Forest-West Brom, Birmingham-Antwerp en Chelsea-Man City (community shield). Nottingham heb ik al gezien, maar ga proberen in Birmingham nog het één en ander te bezichtigen.
24-28 augustus: paar dagen Madrid. Wachten op de wedstrijden die verzet worden en dan hopelijk een ideale mix van voetbal en cultuur. Deze drie staan toch boven aan de lijst Atletico Madrid-Athletic Bilbao, Getafe-Real Madrid en Real II-Barca II. Leganes speelt ook thuis, dus dat is ideaal als middagwedstrijd.
Je kan dat gerust doen maar ik denk ni dat het 5€ zal verschillen aangezien de peage maar start rond/net voorbij Metz (Weet het niet meer precies) en je dus enkel dat stukje E50 tss Metz en SaarBrucken uitspaart.
Je kan dit eventueel wel overwegen!
Maar de route dat jij toont over Metz naar Nancy naar onder strassbourg was niet wat ik bedoelde. Denk zelfs dat je daar iets meer peage gaat hebben.
Nu goed, dit is een detail die je voor jezelf moet uitmaken ma denk dat er hier weinig verschil zal inzitten.
Moet ma es laten weten hoe 't is uitgedraaid he![]()
Only the dead fight fair
Currently playing: Borderlands 2, Tomb Raider, ACIII, and many more....
Vrijdag vertrek ik voor een week naar Portugal meer bepaald Boom Festival in Idanha-a-Nova lake
Iemand nog tips voor ne roadtrip richting zuid Frankrijk?
Dit had ik zelf in gedachte: http://goo.gl/maps/EIsU. Ken ik enkel "van horen zeggen"![]()
Keulen met de vriendin.
Iemand tips?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)