Ik ging dit eigenlijk donderdag posten.. maar bon nu ben ik dus net terug van Umeå ( zweden)
Ik ging dit eigenlijk donderdag posten.. maar bon nu ben ik dus net terug van Umeå ( zweden)
we (vriendin en ik) hebben een appartement gehuurd voor een week in Lissabon. Via airbnb..
Ik ga normaal, samen met de vriendin, in september naar Suriname. De ouders van mijn vriendin wonen daar tijdelijk en heb ginder dus geen kosten. De vlucht valt echter wel wat tegen. De goedkoopste dat ik kan vinden is met KLM Amsterdam-Suriname-Amsterdam voor 823 euro. Kent er iemand goedkopere alternatieven naar die landen? Je hebt nog surinam airways maar die zijn echt ongelooflijk duur.
Ugh, ik heb al het gevoel dat ik mijn vlucht naar Brussel ga missen, slechts een uurtje tussen beide vluchten, maar gelukkig is het om 6 uur 's morgens, dus hopelijk geen wachtrijen van 800meter.
Straks op weg naar Valencia. Iemand misschien enige tips qua eten, uitgaan en bezienswaardigheden die de moeite zijn. Zal er 9 dagen verblijven.
Valencia...Paella dan maar zeker.![]()
Schijnt wel een mooie stad te zijn, maar er nog niet geweest.
Morgen is het dan zover, vertrek ik voor 3 weekjes naar Vietnam. Eerst nog de vliegreis van 18u overleven haha.![]()
Roemenië: Boekarest, Transsylvanië en Donau Delta
Volgende week naar Letland (Riga en nationale parken), erna nog een week uitrusten in Frankrijk.
Morgen terug naar Hong Kong, tussenstop in Beijing deze keer, ben is benieuwd naar de kwaliteit van Hainan Airlines, voor een one way ticket was dat toch 3 keer zo goedkoop als British Airways.
Een kleine week terug uit Australië. Missing it sooo, damn!
Volgende maandag tot donderdag paar daagjes relaxen @ Playa d'Aro![]()
De 15de augustus naar Gamescom![]()
Morgen naar Noorwegen. Trektocht van Bodo naar Mo I Rana.
ik ben sinds gisterenavond in luxor en heb voor de eerste keer mijn laptop meegenomen. ik had deze week een account aangemaakt bij poivy (voip) en 10 euro overgeschreven (met btw: +- 12 euro)
tot mijn verbazing bel ik naar alle vaste lijnen in belgië gratis!!! bellen naar een gsm (in belgië) kos me 0.085 cent per minuut. echt super.
het is zeer kalm in luxor, ik versta het niet waarom mensen eigenlijk schrik hebben om naar luxor te gaan (het is veilig en het is prachtig
temperatuur in luxor overdag: +-42°. het zwembad is wat te warm, vind ik (om af te koelen) 33°. ik ben meerdere keren geweest in luxor maar meestal in maand september.
Wij gaan met een groepje van 4 naar Oekraine in Augustus voor twee weken. Ik weet echt niet wat ik daar moet van verwachten...
We trekken rond naar Kiev, Lviv, Odessa en Yalta. Iemand al ervaringen hiermee?
Ik ging normaal gezien de 28ste naar Portugal voor t BOOM festival maar al men reisgezellen hebben afgezegd... K zou alleen gaan maar daar ben k ni extravert genoeg voor. Bummer![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)