Zaterdag vertrekken voor een maand Filipijnen.![]()
Zaterdag vertrekken voor een maand Filipijnen.![]()
Ahja ik land en vertrek ook in São Paulo maar ik blijf wel in Brazilië. Op het programma zover: São Paulo, Campinas, Palmital (SP), Vitória (ES), Rio de Janeiro of ergens Minas Gerais. 3 weekjes genieten, gastfamilies en vrienden bezoeken. Later wel eens Argentinië erbij doen.
![]()
Gérardmerdownhillen en voor de rest zien we daar wel, gewoon eerste googlehit gepakt bij "campings gerardmer" en meteen geboekt, geen uren zitten plannen maw.
vertrekken de 14e, eerst werchter en les ardentes
Idd, da's heerlijk. Verblijf en ook grotendeels eten moet ik niet betalen.. en ik heb er in 3 gezeten. Achja, uitwisselingsprojecten he. Mijn broertje is nu 17 en is vorig jaar voor 3 maanden (het 1e trimester van het schooljaar) naar Italië geweest en over een paar weken vliegt 'm weer terug voor 3 weken. Voor 40 euro gaat die onbeperkt naar Italië bij wijze van spreken.
![]()
lol wuttt, wij hebben een huisje in Caloocan (Novaliches^^)
Kspreek ook maar een beetje tagalog hoor, kben het wel weer aan het leren.
Morgen vertrek ik voor een midweek naar Centerparcs De Kempervennen, eerste keer dat ik naar Centerparcs ga (met de vriendin). Dus zullen wel zien hoe het verloopt.
Seffes vertrekken naar Marrakech en nadien naar Agadir.
Vrijdag vertrekken naar Kroatië voor een week met daarop aansluitend een week Italië en net een citytrip naar Boedapest geboekt voor in september.
![]()
Dinsdag voor 10 dagen naar het Belgenlandje
Juist Japan vastgelegd voor november. AMS-Tokyo-BRU met allitalia voor 381 euro kon ik niet laten liggen.
Ja ik heb spijt da ik enkel erasmus heb gedaan voor studies en stage. Nuja, ik heb wel contacten in ander landen overgehouden voor eens te bezoeken zoals rusland, uk, florianopolis enzo. Maar bij een gastfamilie kan je echt voor laaaanger periodes terecht+ voelt als thuiskome denk ik
Naice, ma is het verblijf zelf in Japan nie best duur ?
Damn dat is ECHT goedkoop :O Is enkel tijdens die niet-piekmaandjes zeker?
Kun je me eventjes de site pm'en of doorgeven hier?In Augustus boek ik immers mijn reis om in juli 2013 een maand naar Japan te gaan en dat is idd een prijsje dat je niet kan laten liggen.
Spreek je de taal trouwens?![]()
edit: zoals PunkDudez zei kan verblijf in Japan best duur uitvallen, tenzij je gaat couchsurfen. Er zijn genoeg buitenlanders die daar wonen en dat doen en als je de taal spreekt dan zijn Japanners maar WAT blij om een Belg in huis te nemen
ontopic: sinds deze middag terug van een 8tal daagjes Kroatië en morgen boek ik wss mijn vlucht voor naar Miami in september![]()
Ik hou nogal wat travel-blogs en dergelijke in het oog voor zo'n aanbiedingen.
Deze aanbieding gevonden via @fotograaf op twitter te volgen. Hierdoor al enkele van zulke aanbiedingen gevonden (zoals Genève-Bankgkok-Londen nog vorige maand voor 320 euro met Etihad).
Die 381 Euro is redelijk uitzonderlijk. Ook alleen op de route AMS-Tokyo-BRU.
Die prijs is ook maar te bekomen voor reizen in november/december.
Als je al ongeveer weet wanneer je wil gaan, check dan zeker kayak.com.
Daar kan je de mogelijke vluchten volgen en via email de prijzen door laten sturen.
En idd Japan is een duur land maar we gaan ofwel gebruik maken van jeugdherbergen of airbnb (is iets couchsurfing achtig) om de kosten voor verblijf wat te drukken.
Laatst gewijzigd door Jupu; 2 juli 2012 om 14:38
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)