Volgende vrijdag 22/06/12 (7u morgens :-/) t.e.m. 29/06/12 naar Belek - Turkije
Dan weekje werken.
Dan van 7 t.e.m. 15 juli naar Barcelona.
M'n vakantie begint ook stilaan vorm te krijgen, in November een maand naar de Cuba, de VS en de Bahama's. Combinatie van wat cultuur en feesten erna. Ik wilde een aantal vrienden meenemen, maar ondertussen zit k al aan 8 geintereseerden ofzo omdat ze weten dat ik wel wat reiservaring en organisatorisch talent heb. nog wel even zien dat het voor mij ook leuk blijft en ik geen reisbegleider blijk te zijn![]()
Bulgarije. 7 nachten all in heb je al voor 550-600 euro (en dat zijn dan hotels die 9.2 krijgen op zoover.be, aan de hand van honderden ervaringen).
Griekse eilanden. Voor 700-750 euro is het ook mogelijk om al 8/10 dagen all in te gaan.
In beide oorden is strand, zon en alcohol in overvloed. Vooral Bulgarije staat gekend als zuip en feestoord (goedkoop).
Nog drie weken en dan vertrek ik voor drie weken naar California.
Dan een weekje thuis en dan zes weken naar ons huisje in Orlando.![]()
Nog 9 weken en we gaan terug naar bestemming van onze huwelijksreis 2 jaar geleden nl, Riviera Maya in Mexico voor 15 dagen.
De vorige keer liefst 6 excursies gedaan, maar we hadden echt het gevoel dat we nog unfinished business hadden ( Si'an Kaan, Cenotes, een vrijlating van kleine schildpadden meemaken 's nachts ) Daarom gaan we opnieuw en onze reispas is nog steeds geldig.
Nice huisje orlando, fancy![]()
Maandag na 12 jaar (!) nog eens naar Disneyland. Wel voor een dagske, maar bon.
In juli misschien een weekje naar Bulgarije, Nessebar meer bepaald![]()
Binnen een uurtje eindelijk naar Portes du Soleil, beetje gaan downhillen
Dan 2 weken terug werken en weer naar ginder
PussyDe hoogte valt goed mee hoor: zie maar
Lloret de mar geboekt
Begin juli met 3maten een week naar Boedapest, dan eind juli met de vriendin een week naar Lissabon.
Begin juli voor 10 dagen naar Schotland. Dan nog ergens in augustus naar Lissabon en eind juli voor 4 dagen naar Boekarest.
In september met een groep van 10 naar een villa in Kroatië.
Zou in juli/augustus zelf nog een reis willen doen maar ik vind niemand die het kan betalen of tijd heeft (vakantiewerk). Kut!
Airbnb-hosts geboekt!
Niet terugkomen zonder raki te drinken he!!
http://www.9lives.be/forum/cultuur-r...istanboel.html
Ik ga tijdens de ramadan(vanaf 20/07) naar Turkije, in principe maakt het niet veel uit, restaurants en terrasjes blijven nog steeds overvol, met uitzondering van wijken rond de grote moskees. Ik vertrek van 21/07 tot 12/08(rechtstreeks van Brussel naar Eskisehir). Op het programma staan Istanbul, Eskisehir, Ankara en Konya. Naar Konya(ook een belangrijke toeristenstad, stad van Mevlana(soefie islam) en draaiende derwisjen) ga ik voor het eerst, dat is nu makkelijk dankzij de sneltrein vanuit Ankara. I can't wait!!![]()
Laatst gewijzigd door themummy123; 17 juni 2012 om 22:43
Augustus: Berlijn city trip
September: Barcelona city trip (2e keer dit jaar reeds)
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)