2 Weken Tunesië doortrekken...
Vertrek subiet![]()
2 Weken Tunesië doortrekken...
Vertrek subiet![]()
Over een week 2 dagen Delft/Den Haag. Begin juni een weekendje Düsseldorf.
Van 29/07 tot 02/08 naar Rome en van 07/08 tot 13/08 naar New York![]()
Idem, volgens mij echt een land waar je kan wegdromen van al die pracht en praal. Weinig pretentie volgens mij. En haast geen toeristen, ook een belangrijke troef. Zodra ik het geld heb en ik er tijd voor heb, ga ik er heen. Vanuit Istanbul met de trein naar Tabriz en verder aan slow travelling doen.
Als alles meezit binnen 3 weken naar Peru![]()
Met Pasen een paar daagjes naar Zuid-Frankrijk. Toertje doen langs de Pyreneeën.
morgenmiddag richting Thailand!
Van woensdag tot en met vrijdag naar Amsterdam.
Allez:
Komend weekend: Vielsalm
17 mei: Parijs met m'n lief
26 mei: Brugge
6 juli: terug Parijs maar met mijn ma en m'n zus
2 september: Bodrum
in mei kleine week Rome, verjaardagskadoo voor vriendin, heeft Latijn gestudeerd aan den unief en is er nog nooit geweest dus het wordt eens tijd...
Verder een low budget all-in in september/oktober aangezien we een kot willen kopen binnenkort...
Italië staat vast: 4/08 tot 11/08 aan de streek van het Gardameer. Wat kijk ik daar nu al zo naar uit.![]()
In oktober 11 dagen naar Lara, Turkije.
Vorig jaar was ik daar een weekje, maar da's eigenlijk rap voorbij.
In juli zouden we nog een weekje naar Duitsland gaan, regio Sauerland rond Schmallenberg ergens. Er zit hier thuis echter precies niet veel schot in de zaak en 'k heb het gevoel dat het zo stilletjes aan te laat aan't worden is om nog plaats te vinden voor 8 man.
Een week thuis zitten zie ik eigenlijk niet zitten, die Belgische zomers kennende kan ik dan even goed gaan werken en snipperdagjes nemen wanneer ik goesting heb![]()
Volgende week zondag een paar dagen naar de vriendin in Budapest, normaal ook een dagje Bratislava ^^
nu hopen op goed weer![]()
morgen op nijlcruise. Iemand nog tips?
Binnen een maandje een paar dagen Griekenland. Al mijn zomerplannen zijn in het water gevallen dus is een welkom uitje..
Deze zomer eens wat meer bestemmingen doen, maar telkens maar 3-5 dagen:
Keulen + festival met vriendinnen uit Duitsland en Nederland.
London + olympische feesten met Europeanen die ik maar vrij vaag ken (via Amerikaans forum). Voorlopig zijn we met een Londenaar (waar we verblijven), een Hollander, een Fin, en ik.
Barcelona + festival met goede vrienden.
Festival tss Avignon en Nimes, maar niet zkr of ik in de steden zelf geraak, met goede vrienden.
En tenslotte wss Athene (of ergens Italie) met de mama, maar dat staat nog niet helemaal vast. Ik zoek uitgaansmogelijkheden, architectuur, goed openbaar vervoer en cultuur voor mezelf. En zon, zee en strand waar ik m'n moeder kan dumpen. Iemand?
En zou eigenlijk graag eens met m'n broer een weekend naar Marseille gaan, maar die heeft te weinig vakantie en moet ik nog overtuigen onbetaald te nemen.
Laatst gewijzigd door spray-bunny; 18 april 2012 om 19:07
It doesn't matter if the cat is black or white as long as it catches mice. - Deng Xiaoping
1-14 juli, Tsjechië (streek rond Brno)
14-21 juli, Languedoc-roussillon
joepiee!
Voorlopig:
3 tot 7 september naar Sint Petersburg.
Moet dringend nog wa uitbreiden.![]()
Morgen naar Berlijn se. 2 dagen naar gitaargeweld luisteren en het stad wat bezichtigen. Ideaal.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)