Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: vrijwilligerswerk

Member
    iTrader
    2 (100%)

vrijwilligerswerk

Haai,

Al altijd wil ik naar Afrika trekken, niet Egypte of Marokko, maar eerder Zuid-Afrika, Zambia, Kenya etc etc.
    Iedereen weet dat die reizen enorm duur zijn, en al zeker voor een student, daarom speel ik al een tijdje met het idee er vrijwilligerswerk te gaan verrichten.
    Zoals waarschijnlijk velen had ik dan meer specifiek graag in een van de grote nationale parken gaan werken als assistent.

Nu bestaan er wel (zeer veel) organisaties die claimen de goedkoopste aanbiedingen te bieden en zeer voordelig te werk gaan, maar het is en blijft duur( ja, ik weet het; als ik naar Afrika wil ga ik ALTIJD veel betalen, maar het kan misschien goedkoper) dus dacht ik misschien zélf die parken te contacteren om daar eventueel iets te kunnen forceren. De vliegreis en transport e.d; zal ik uiteraard nog altijd moeten betalen, maar goedkoop onderdak en eten en andere zijn altijd mooi meegenomen.

Ook bestaat er het IVSA voor diergeneeskundestudenten, maar dan loop je effectief mee met een dierenarts, wat opzich ook kan (kan ik ook als stage gebruiken voor hier denk ik zelfs), maar die zien mss meer 'normale' dieren, wat in Afrika ook niet echt de bedoeling is, althans niet nu, later ga ik er waarschijnlijk terug met dierenartsen zonder grenzen.

Iemand die hier ervaring bij heeft of weet hoe hieraan te beginnen (ik dacht aan een soort 'sollicitatiebrief', maar weet eigenlijk echt niet hoe hieraan te beginnen)

Member
    iTrader
    7 (100%)

Approved 9-lifer dacuba's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Weblogs
    11
    Best EVS eens bekijken.. hou er wel rekening mee dat als je bijvoorbeeld einde van dit jaar wilt gaan, je al hopeloos te laat bent.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten