Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Member Jeroen89's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)

Gran Canaria - Playa Del Inglés

Ik en mijn vriendin gaan naar Gran Canaria van 26 augustus t.e.m. 4 september.

Is er iemand daar al naartoe geweest en kan mij iets meer vertellen hoe het weer daar is tijdens die periode en wat je daar allemaal kunt doen?
    Laatst gewijzigd door Jeroen89; 15 april 2009 om 11:22

Banned ^MystiQ's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Ik ben er al verschillende malen geweest. Het weer is daar quasi altijd goed eerlijk gezegd, alleen kan er soms eens een windje opsteken maar eigenlijk weet ge da wel te appreciëren omdat het daar wel warm kan zijn.

Playa Del Inglés is een stadje die bruist van het leven als ik het zo mag zeggen. Enorm veel te doen als ik het zo mag zeggen. Winkeltjes, terrasjes, .. En ook veel mogelijkheden tot bepaalde activiteiten op het water.
    Ge zult wel zien, ge komt er allezins niets tekort

iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Math'ke Bekijk bericht
    Ik ben er al verschillende malen geweest. Het weer is daar quasi altijd goed eerlijk gezegd, alleen kan er soms eens een windje opsteken maar eigenlijk weet ge da wel te appreciëren omdat het daar wel warm kan zijn.

Playa Del Inglés is een stadje die bruist van het leven als ik het zo mag zeggen. Enorm veel te doen als ik het zo mag zeggen. Winkeltjes, terrasjes, .. En ook veel mogelijkheden tot bepaalde activiteiten op het water.
    Ge zult wel zien, ge komt er allezins niets tekort
    Ik heb ook ergens gelezen dat er daar een waterpretpark is, is dat de moeite?

Member kloize's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Ik heb zelfde periode verleden jaar geweest met mijn vriendin naar playa del ingles op hotel , de grootste stad aan de zuidkust, je heb het er een beetje allemaal, restaurantjes , cafes , strand ,...
    Was zeeeer warm daar, had al bijna half jaar niet meer geregend , op het strand is er wat meer wind.
    Heb ook een auto gehuurd om binnenland te verkennen, is aan te raden , want na paar dagen heb je het wel gezien in playa del ingles.
    Je kan ook zo met de bus vanuit daar naar andere stranden en steden gaan , zoals playa de mogan , peurto rico ,...,daar was het wel mooier of in playa del ingles, playa del ingles is een beetje een vuile stad , vooral playa de mogan en Playa de los Amadores waren zeer mooi.
    Heb ook dag auto gehuurd en wat rondgereden in het binnenland allemaal ook zeer mooi ,
    aquapark heb ik niet gedaan , ben je direct een hele dag kwijt bijna;
    Er is ook een belgische cafetje , is ook wel chill.

iTrader
    15 (100%)
    Alé zo te zien zullen wij het ons niet beklagen dat we naar gran canaria gaan, het is de 1ste keer dat we daar naartoe gaan. Ons hotel heet Eugenia Victoria, iemand daar al naartoe geweest?

Banned ^MystiQ's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen89 Bekijk bericht
    Ik heb ook ergens gelezen dat er daar een waterpretpark is, is dat de moeite?
    Er zijn er twee dacht ik, vergis u niet, het ene trekt op de ballen, het is andere is echt wel goed. Aqualand is het goede waterpretpark en dat is hetgene dat je moet hebben, daar ben ik geweest en ik heb mij er kostelijk geamuseerd

AQUALAND MASPALOMAS: The biggest water park on the Canary Islands

iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Math'ke Bekijk bericht
    Er zijn er twee dacht ik, vergis u niet, het ene trekt op de ballen, het is andere is echt wel goed. Aqualand is het goede waterpretpark en dat is hetgene dat je moet hebben, daar ben ik geweest en ik heb mij er kostelijk geamuseerd

AQUALAND MASPALOMAS: The biggest water park on the Canary Islands
    het was op Aqualand dat ik het had

Member kloize's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    ja ik zat ook in dat hotel eugenia victoria , pm me voor meer info

Member -TheLegacy-'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Hier net hetzelfde, ben er ook al enkele malen geweest waaronder eugenia victoria
    Centraal goed gelegen, enkel het zwembad is enorm te klein.
    Prijs/kwaliteit een goede verhouding

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten