Pagina 48 van 251 EersteEerste ... 384445464748495051525898148 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 941 t/m 960 van 5001

Discussie: Het grote USA-topic

Member jastas's schermafbeelding
    iTrader
    97 (98%)
    niemand een (vrijwel) nieuwe gps nodig? Het gaat om een Magellan Roadmate 1340 met USA&Puerto Rico maps.

Doe ze weg omdat ik er niets meer mee ben, aangekocht in oktober en in perfecte staat!

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    how how bubba mee wie gade

Approved 9-lifer BuBbA's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mee dezelfde 2 als vorig jaar eh.

Member Squealer's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Is een week vegas nie wa lang? I mean, onze 3 dagen was misschien juist te krap om alle hotels eens te bezoeken, maar 7 dagen? Wat staat er allemaal op het programma?

iTrader
    97 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -P|b-SqUeaLeR Bekijk bericht
    Is een week vegas nie wa lang? I mean, onze 3 dagen was misschien juist te krap om alle hotels eens te bezoeken, maar 7 dagen? Wat staat er allemaal op het programma?
    Een week Vegas? Hoe houdt een mens dit vol?

's Avonds waren wij aangekomen en 's ochtends alweer weg... verschrikkelijk was het! Marginaal tot en met!

Lichtjes vonden we wel mooi maar na een uur heb je het ook gezien hoor...

Uiteraard is dit mijn mening, maar als je niet gaat om te gokken vind ik het maar niets...

iTrader
    4 (100%)
    Op dit moment staat er nog niets op de planning. Het is gisteren pas beslist om te gaan.

Die week om krijgen zal wel lukken ze. Dit jaar zaten we er 3 dagen en dat was veel te weinig.

@ Jastas: wat is er nu marginaal aan Las Vegas? Vegas is uiteindelijk zelfs het absoluut omgekeerde van marginaal. Het is decadent tot en met, dat wel.

iTrader
    97 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuBbA Bekijk bericht
    @ Jastas: wat is er nu marginaal aan Las Vegas? Vegas is uiteindelijk zelfs het absoluut omgekeerde van marginaal. Het is decadent tot en met, dat wel.
    Ik hoop da ge weet wa ge zegt... decadent da wel maar het kost u allemaal geld... Straten vol met clochards en wegwerken (dag n nacht), zatte Engelsen en Mexicanen die u CONSTANT flyers willen geven!
    (vooral da laatste was irritant, ze staan gewoon allemaal naast elkaar)

Nog een tip aan iedereen die goedkoop wil overnachten: zoek u het boekje "Roomsaver.com", staat vol met coupons voor motels (wij hebben op drie weken geen enkele maal de volle pot betaald, altijd aan 40/50 dollar voor z'n tween, en dat steeds in deftige motels). Die boekskes zijn te vinden in MAc Donals, BK's,...

iTrader
    4 (100%)
    Ik weet wat ik zeg ja. Als ik zie dat jij er maar een paar uur geweest bent, en dan het grootste deel waarschijnlijk slapend hebt doorgebracht, vraag ik me af hoeveel van vegas je wel gezien hebt. Op zo'n korte tijd heb je nog geen eens de strip kunnen bekijken...

Wij hebben 2 avonden nodig gehad om alleen al de verschillende hotels te doorlopen en dan zijn we nog nergens echt blijven hangen. Van dat geld is ook gewoon onwaar. Je kan jezelf in Vegas perfect een aantal dagen amuseren zonder daar veel kosten te maken. Dat heb je zelf in de hand h... Ik ben er vorig jaar zelfs met winst buiten gegaan.
    Laatst gewijzigd door BuBbA; 4 december 2009 om 13:58

Member
    iTrader
    23 (100%)
    Uit interesse:
    Kan iemand zo eens een ruwe schatting geven wat een reis van +- 3 weken met 2 personen kost in de USA? (Inclusief vliegtickets.)
    Ik denk aan California (en de grote steden als LA, SF, LV).
    Al kamperend bv? (lijkt mij het goedkoopst)

Member Eagle`'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    tussen de 2 en de 3K.

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    indeed wij met vrij deftige hotels en 16 dagen 1750 ofzo (april) en daar nog 1200 er door gedraaid

Member
    iTrader
    23 (100%)
    Bah, dat is wel heel duur..

Member Squealer's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Bwa, "hl duur" nu ook weer niet. Hij spreekt over hotels, jij over camperen. Zal al veel schelen.

Het hangt er ook van af in welke periode je wil gaan natuurlijk.

Onze eindbalans per persoon afgelopen zomer (22 dagen met 3 personen):
    - vluchten (+verzekering): 1200€
    - autohuur (SUV): 300€
    - benzine (6000km): 100€
    - eten,drinken,fooien: 300€
    - hotels (deftige 4-persoonskamers, 1 nacht motel, 3 nachten LV suite): 900€
    - entreegelden (NP's en dergelijke, LV show, Universal Studios, parkings, Whale Watching, openbaar vervoer): 200€

- Ja je bent met 2 ipv 3, dus je zal minder kosten kunnen verdelen, maar je hoeft al geen 4-persoonskamers te boeken.
    - Je gaat camperen, dus nog meer besparing.
    - Je zal ook geen SUV nodig hebben maar een gewone berline.
    - Je zal minder moeten tanken. (door de wagen, maar je somt ook Denver of Salt Lake City niet op dus ik vermoed dat je niet zoals wij van Denver via Yellowstone naar LV zal rijden).
    - Je zal zeker goedkopere vluchten vinden. De vraag is hoe lang kan je wachten op je volgende vlucht, en wil je op een onmenselijk vroeg uur terug naar huis, of pas opt gemak 's avonds?
    - Als de koers van de $ gelijk blijft tot volgende zomer, wordt het nog goedkoper. (Zou hem al 250€pp schelen voor ons blijkbaar ... :/)
    - Zelfs al campeer je niet: hoe luxueus je overnacht, heb je zelf in de hand.
    - Wat je allemaal wil bezoeken & doen, heb je ook zelf in de hand.

Maar mijn principe: als je toch zo'n verre & lange reis maakt en wie weet voor de enige keer in heel uw leven in de US geraakt, moet je nie op uw geld gaan zitten, maar het er eens goed van nemen

Member
    iTrader
    23 (100%)
    Bedankt voor deze interessante post!
    Maar mijn principe: als je toch zo'n verre & lange reis maakt en wie weet voor de enige keer in heel uw leven in de US geraakt, moet je nie op uw geld gaan zitten, maar het er eens goed van nemen
    Zo denk ik er ook over!
    Maar het zal toch voor binnen enkele jaartjes zijn.
    Hoe dan ook, ooit gaan we er heen!

Approved 9-lifer ThierryM's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als je de promoties in de gaten houdt kun je ook echt mooie prijzen krijgen voor je vlucht. Ik ben in augustus/september op LA heen en terug gevlogen voor 350.

Member
    iTrader
    29 (100%)
    Wanneer is de beste periode om tickets te boeken naar NY? We zouden in de paasvakantie naar daar gaan.
    Bedankt!

Member
    iTrader
    0
    Bwa, "hl duur" nu ook weer niet. Hij spreekt over hotels, jij over camperen. Zal al veel schelen.

Het hangt er ook van af in welke periode je wil gaan natuurlijk.

Onze eindbalans per persoon afgelopen zomer (22 dagen met 3 personen):
    - vluchten (+verzekering): 1200
    - autohuur (SUV): 300
    - benzine (6000km): 100
    - eten,drinken,fooien: 300
    - hotels (deftige 4-persoonskamers, 1 nacht motel, 3 nachten LV suite): 900
    - entreegelden (NP's en dergelijke, LV show, Universal Studios, parkings, Whale Watching, openbaar vervoer): 200

- Ja je bent met 2 ipv 3, dus je zal minder kosten kunnen verdelen, maar je hoeft al geen 4-persoonskamers te boeken.
    - Je gaat camperen, dus nog meer besparing.
    - Je zal ook geen SUV nodig hebben maar een gewone berline.
    - Je zal minder moeten tanken. (door de wagen, maar je somt ook Denver of Salt Lake City niet op dus ik vermoed dat je niet zoals wij van Denver via Yellowstone naar LV zal rijden).
    - Je zal zeker goedkopere vluchten vinden. De vraag is hoe lang kan je wachten op je volgende vlucht, en wil je op een onmenselijk vroeg uur terug naar huis, of pas opt gemak 's avonds?
    - Als de koers van de $ gelijk blijft tot volgende zomer, wordt het nog goedkoper. (Zou hem al 250pp schelen voor ons blijkbaar ... :/)
    - Zelfs al campeer je niet: hoe luxueus je overnacht, heb je zelf in de hand.
    - Wat je allemaal wil bezoeken & doen, heb je ook zelf in de hand.

wij zijn met een groep aan het kijken om ook LA, Vegas en san fransisco te bezoeken. we hebben eens gekeken en rekenen ongeveer voor 14 dagen:
    - vlucht 600
    - SUV: 100
    - benzine: 150
    - hotels, motels: 30 per nacht pp, in vegas wel wat duurder dan.
    - eten en drinken schijnt daar wel goedkoop te zijn... 500
    dus ongeveer 2000 zonder gambling in vegas.

Member Inspector Monkfish's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Ik denk dat ik met die actie van jetair in maart naar New York zal gaan. Waarschijnlijk op mijn ntje, dus laten we hopen dat dit goed komt. Over enkele dagen de knoop doorhakken zodat ik aan de formaliteiten kan beginnen.

Member superxero's schermafbeelding
    iTrader
    12 (88%)
    waarom op u eentje? Ik wil ook naar NY janet!

Approved 9-lifer anthony8400's schermafbeelding
    iTrader
    119 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maripuk Bekijk bericht
    Wanneer is de beste periode om tickets te boeken naar NY? We zouden in de paasvakantie naar daar gaan.
    Bedankt!
    Boek dat bij connections.

Wij hebben 375 incl. verzekeringen betaald.

LinkBacks (?)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten