Pagina 38 van 251 EersteEerste ... 283435363738394041424888138 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 741 t/m 760 van 5001

Discussie: Het grote USA-topic

Approved 9-lifer BuBbA's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Teveel keuzes, teveel keuzes!

Ik wil naar Las Vegas, ma als ik zoiets als dit zie begin ik ook te .

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    ja bubba ik twijfel daar ook hard over

of wel eens de oostkust doen of wel een heel stuk nieuwe zaken int westen (yellowstone, rocky mountains, vegas, san diego )

JPV
    JPV is offline
    Approved 9-lifer JPV's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuBbA Bekijk bericht

zeker dat programma niet doen, 1 "echte" dag new york is véél te kort. Vreemd dat ze dan een volledige dag Niagara doen, wss gewoon omdat er in de buurt daarvan niet zo gigantisch veel te zien is (of je moet al naar Toronto afzakken).

Voor New York zou ik toch minstens 3 dagen nemen, er is té veel te zien (m'n vriendin wil zelfs na onze 5 volle dagen New York nog terug, niet alleen om te shoppen)

Approved 9-lifer BuBbA's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    zeker dat programma niet doen, 1 "echte" dag new york is véél te kort. Vreemd dat ze dan een volledige dag Niagara doen, wss gewoon omdat er in de buurt daarvan niet zo gigantisch veel te zien is (of je moet al naar Toronto afzakken).

Voor New York zou ik toch minstens 3 dagen nemen, er is té veel te zien (m'n vriendin wil zelfs na onze 5 volle dagen New York nog terug, niet alleen om te shoppen)
    Neenee, zeker geen programma ze. Ik heb het over de plaatsen die ze bezoeken: New York, Washington, Niagara, Florida, ... Met uitzondering van Miami zijn dat plaatsen die ik echt wel wil zien.

Member jazicher's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lamsednav Bekijk bericht
    Ja, das idd wel veel geld voor datgene wat je gedaan hebt (wat toch niet zo bijzonder is voor dat geld?!)
    was maar een summiere opsomming éh . Veel nationale parken gedaan, in het Luxor geslapen, niet altijd in de goedkoopste motels diene SUV dat zoop + 2x dag uit eten (ook in de betere restaurants) en een hoop geld uitgegeven aan souveniers en kledij. Dat tikt allemaal aan éh. Maar mijn vriendin en ik hadden vorig jaar chance met de belastingen, tezamen zo'n 4000 euro teruggetrokken. Anders zouden we die reis ook niet gedaan hebben. Nu is het sparen en wat zuiniger zijn (geen SUV deze keer!).

iTrader
    14 (100%)
    Neenee, zeker geen programma ze. Ik heb het over de plaatsen die ze bezoeken: New York, Washington, Niagara, Florida, ... Met uitzondering van Miami zijn dat plaatsen die ik echt wel wil zien.
    togh ik zou toch ook is graag florida bezoeken cape caneveral, the keys enz

Member PME_Legend's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)

Niet twijfelen gewoon naar las vegas gaan

Member jan1978's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PME_Legend Bekijk bericht
    Niet twijfelen gewoon naar las vegas gaan
    Las Vegas is ferm, maar kzou nooit enkel naar daar gaan zonder rond te trekken in de omgeving. Wordt nu mijne 5de keer in 'Sin City' en ik geraak het niet beu, maar tmag dan ook nie langer dan enkele dagen duren, dan ben ik bekaf van de hitte, de onregelmatige uren, de vettigheid (eten/drinken) en decadentie (geld)... tis fijn om daarna terug de nationale parken in te gaan.

Member edraket's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    terug in België

Member Margeitje's schermafbeelding
    iTrader
    0
    arme edraket

anyway, ik wist niet dat NY in de zomer zo plakkerig en drukkend warm was :o
    crazy shizzle
    nu goed, morgen vlieg ik door naar San Diego \o/

iTrader
    14 (100%)
    argh lucky you ^^

Member Eagle`'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    vettig eten hangt puur van uzelf af ^^ genoeg healty stuff te vinden in grocery stores als whole foods market, bristol farms,etc. Misschien duurder maar o zo lekker Bon call it a day, goe weekend !
    Laatst gewijzigd door Eagle`; 1 augustus 2009 om 02:46

Member slash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nog 3 weken . Wij stijgen op in Parijs. Iemand ervaring om met de Thalys naar daar te gaan? Want die stopt niemeer in Charles de Gaulle.

Member LeSec's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slash Bekijk bericht
    Nog 3 weken . Wij stijgen op in Parijs. Iemand ervaring om met de Thalys naar daar te gaan? Want die stopt niemeer in Charles de Gaulle.
    Wij gaan altijd met de TGV naar Charles de Gaulle, gaat zeer vlot en geen stress met ergens op tijd te geraken.
    Kzou ni weten waarom ge per se met den Thalys zou willen gaan?

Member slash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Messenjah Bekijk bericht
    Wij gaan altijd met de TGV naar Charles de Gaulle, gaat zeer vlot en geen stress met ergens op tijd te geraken.
    Kzou ni weten waarom ge per se met den Thalys zou willen gaan?
    Vlucht hebben we via reisbureau en die hebben da dus via den Thalys gedaan.

Khad ook al gelezen over TGV en toen nog eens tegoei gevraagd ma twas dus met Thalys.

Edit: Onze vlucht is al om 10u 30 en blijkbaar als we met TGV gaan gaan we veel te vroeg daar zijn (maakt mij eigenlijk nie uit maarja)
    Laatst gewijzigd door slash; 1 augustus 2009 om 12:11

Member
    iTrader
    -1 (0%)
    Hoi. Ik en nog 3 vrienden willen eind september naar de VS gaan. Bedoeling is er toch een kleine 2 maand te gaan rondtrekken.

We willen dit liefst met de auto doen, maar daar is waar het schoentje momenteel knijpt. Ik Zie dat je voor 2 maand auto huren bij alamo (nl) al vlug een 3000 euro kwijt bent voor de goedkoopste (en kleinste) auto (Chevrolet Aveo, National Gold Underage USA tarief aangezien we allen 22 jaar zijn). Dat is wel even slikken! Weet iemand misschien een goedkopere oplossing? Ik had zelfs gedacht om ter plaatse een goedkope tweedehandse auto aan te schaffen (we zijn een beetje avonturiers, dus luxe is totaal overbodig voor ons, we kunnen tegen een stoot) en deze op het einde van de reis gewoon weer te verkopen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of zou dit niet veel goedkoper uitkomen?

Member Virz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    September zak ik voor de 2de x af naar Las Vegas! Nu met veel gespaard geld hehe

Member pietje666's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door v1sioNz Bekijk bericht
    Hoi. Ik en nog 3 vrienden willen eind september naar de VS gaan. Bedoeling is er toch een kleine 2 maand te gaan rondtrekken.

We willen dit liefst met de auto doen, maar daar is waar het schoentje momenteel knijpt. Ik Zie dat je voor 2 maand auto huren bij alamo (nl) al vlug een 3000 euro kwijt bent voor de goedkoopste (en kleinste) auto (Chevrolet Aveo, National Gold Underage USA tarief aangezien we allen 22 jaar zijn). Dat is wel even slikken! Weet iemand misschien een goedkopere oplossing? Ik had zelfs gedacht om ter plaatse een goedkope tweedehandse auto aan te schaffen (we zijn een beetje avonturiers, dus luxe is totaal overbodig voor ons, we kunnen tegen een stoot) en deze op het einde van de reis gewoon weer te verkopen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of zou dit niet veel goedkoper uitkomen?
    http://www.youtube.com/watch?v=DOyDLUzAAOY

JPV
    JPV is offline
    Approved 9-lifer JPV's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door v1sioNz Bekijk bericht

ga eerst es gaan kijken bij sites als ebookers, expedia (zowel .com als .be , dollar kan soms voordeliger zijn), ... daar kom ik véél goedkoper uit.

Banned SweetEmmaRose's schermafbeelding
    Antwerp, Belgium / Louisville, Kentucky, US
    iTrader
    8 (100%)
    Check ff de craigslist van waar ge wilt landen, misschien staan daar al veel op, dan wordt da vrij makkelijk

Kzou eerder aanraden alles goe op voorhand te planne, alles via couchsurfing, da gaat u gigantisch veel geld besparen en gewoon een auto huren.

LinkBacks (?)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten