|
|
#721 | ||||
|
als ge het echt goedkoop wilt, zoek een studentenorganisatie, na de exaaùs vertrekken die allemaal voor belachelijk weinig geld
|
||||
|
|||||
|
|
#722 (permalink) | ||||
|
organisatie: skikot, sportura, husk, sunweb, halloween, ... maw, alle gekende low budget studenten reisorganisatie's
gebied: gezien de huidige sneeuwval zal het overal wel goed te doen zijn. wil je het wat goedkoper houden, ga dan naar een minder toeristisch gebied. Dit scheelt heel veel in prijs. bijvoorbeeld, ik wou dit jaar de prijs ook drukken en had toch niet echt behoefte aan een super groot gebied omdat men vriendin nog moet leren boarden en ik daar dus wel wat tijd ga insteken (kheb ze ook nog wel 2 uur per dag les geboekt dat ik toch ff kan doorgaan) en ik heb voor les sybelles gekozen, al bij al toch ook 300km piste, maar lager gelegen gebied en veel sleepliftjes. maar wij zijn nu met 2 een week weg voor 500 euro samen. |
||||
|
|||||
|
|
#724 (permalink) | ||||
|
kan goed zijn, zal allesinds wel lachen worden
![]() er zijn ook wel enkele zetelliftjes, en dat is ook lachen, uit de lift komen met 1 binding los ingesloten door mensen ... kzal ze wel langs den buitenkant zetten en zorgen dat ze naar den buitenkant valt, dan gaat ze allesinds niet over mijn board heen ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#725 (permalink) | ||||
|
Idd, en iedereen heeft het meegemaakt, de eerste keren boven komen met de lift is gegarandeerd sneeuw fretten
![]() Vandaag ook mijn code gekregen voor wePowder! Guide meteen bestellen se ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#727 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#729 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#730 (permalink) | ||||
|
dat was dan ook maar een voorbeeld, er zijn nog wel meer minder toeristische gebieden, ik noem nu net dit omdat ik er binnen 3 weken heen ga.
Volgend jaar zal ik ook wel een "betere" bestemming kiezen, maar dit jaar was het budget beperkt en moest men vriendin het nog leren. |
||||
|
|||||
|
|
#731 (permalink) | ||||
|
Ik heb nooit problemen gehad met stoeltjesliften, ni voor op te stappen en ni voor af te stappen. Ik ben als complete beginner nog nooit gevallen met die liften. Met sleepliften daarintegen... Tege dak boven was, was ek half kapot door zo gefocused te zijn ni te vallen en bij te sturen. Sleepliften zijn dégoutant.
|
||||
|
|||||
|
|
#735 (permalink) | ||||
|
Godnonde het jeukt al verschrikkelijk om weer naar de sneeuw te gaan, alleen ga'k pas met pasen
. Nu ga ik wel al is naar Ice Mountain om voor de eerste keer te gaan snowboarden, spannend ^^.Bevalt het mij na die week, ga ik mij denk ik meteen zelf boots kopen. Ben nogal gevoelig aan mijn voeten en dat is meteen al geld 'uitgespaart', op langere termijn dan . Ik heb al zo is rond gekeken en voor €150 moet ge u toch al kunnen bedienen . Hoe zit dat trouwens met de maat, = gewone schoenmaat? |
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| ski, sneeuw, snowboard, thuisblijvers :(, vakantie |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/cultuur-reizen/594916-ski-snowboard-vakanties-winter-08-09-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| angrysnowboarder.com - Sites Linking in - from Alexa | This thread | Refback | 15 juli 2009 06:39 | |
| candide thovex | BoardReader | This thread | Refback | 19 februari 2009 16:55 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|